Was het wel leuk?quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:18 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Was nog nooit in Amsterdam geweest, en ik heb toch niets te doen.
Ik zou Bl opzoekenquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja wat moet ik dan doenZwaaien?
Ben wel ergens in een of ander Gronings kakdorp keihard op de toetert gaan staan midden in de nacht (perongeluk)Mja toen heb ik treintje gereden en voelde ik me weer baas.
Ja maar kan niet zomaar vanuit een rijdende trein stappen of op het station uitstappen en dan die trein gewoon de hele tijd laten staan met mensen die ergens heen moeten enzoquote:
Dat is zó niet waarquote:Op dinsdag 17 december 2013 19:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat wel. Grappig dat je in 20 minuten elke bezienswaardigheid in Amsterdam kunt zien.
Heb de hoeren, Nemo en de Dam gezien. En een scala aan bontkraagjes.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:28 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dat is zó niet waar
Ga je schamen, cultuurbarbaar
Beter doe je gewoon een keer een lang weekend.
Oh, ja. Dat was het eigenlijk wel, ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:29 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Heb de hoeren, Nemo en de Dam gezien. En een scala aan bontkraagjes.
Dat is het ook wel.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:24 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dat wel. Grappig dat je in 20 minuten elke bezienswaardigheid in Amsterdam kunt zien.
Rooksignalen, gegraveerde boodschappen in dildo's.quote:
Als we het over Pokémon gaan hebben komt 'ie misschien.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef Rezania het volgende:
[..]
Rooksignalen, gegraveerde boodschappen in dildo's.
Gegraveerde boodschappen in dode pokémon.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als we het over Pokémon gaan hebben komt 'ie misschien.
Gegraveerde boodschappen in dildo's in dode pokémon die rooksignalen afgeven.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gegraveerde boodschappen in dode pokémon.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:03 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gegraveerde boodschappen in dildo's in dode pokémon die rooksignalen afgeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |