Hee everyone!
Ik ben Saskia, 19 jaar en dit is m'n eerste keer hier op fok, ik zit er helemaal doorheen dus hoop dat iemand hier mij kan helpen. Ik ben verliefd op een hele leuke 25-jarige jongen die mij ook erg leuk vind. We willen het liefst altijd samen zijn.
Alleen zoals gewoonlijk gaat liefde niet over rozen. Hij heeft een vriendin, woont al een aantal jaren samen met haar en z'n meisie is zwanger.
Hij vind mij leuk, aardig, aantrekkelijk, lief en alles. Dat verteld hij me elke dag. Elke dag is het een 'Goedemorgen schoonheid' berichtje via de whatsapp. De hele dag door kunnen we praten behalve vanaf 5 uur, dan is zn vriendin thuis en moet ik maar weer in gedachtes zitten wat ze samen aan het doen zijn. Ik ben echt helemaal gek op hem en wat al helemaal niet meewerkt is dat hij mij ook leuk vind en dat ook gewoon eerlijk zegt. Hij heeft het er af en toe over dat het wat minder gaat tussen hem en z'n vriendin en dat ie dan het liefst naar mij toe komt. Wat ook vaak ter sprake komt is dat ie niet meer het nette onschuldige meisje wilt en niet netjes gezegt dan een bad-girl wilt, mij dus.
Ik fantaseer nog net niet over ons later, dat zal de druppel wezen om gewoon te gaan stoken tussen hun. Wat ik dus niet wil! Ik wil niet die bitch zijn, dat hij later tegen ze kind moet uitleggen dat ik de gene ben die met hem is vreemd gegaan toen hij met het kind z'n moeder ging.
Iemand die mij kan helpen?
Love.
[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2013 19:10:18 ]