Is seks leuk?quote:
origin zou gewoon goed moeten werken met windows 8 trouwens. Ik heb gekanker met battlefield 3 en 4quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:53 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
W7 werkt ook blijkbaar, tenzij hij nu alsnog crashedDan maar even XP proberen.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik zou alleen seks hebben voor het nageslacht, anders lijkt het me gewoon nutteloos.
Je fapt ook niet?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:54 schreef DonnieDarkno het volgende:
Ik zou alleen seks hebben voor het nageslacht, anders lijkt het me gewoon nutteloos.
Raar, ik kreeg 'm niet werkend.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
origin zou gewoon goed moeten werken met windows 8 trouwens. Ik heb gekanker met battlefield 3 en 4
Mwah, relatie waar je tijd, geld en moeite insteekt weegt er gewoon niet tegen op. Komen = komen, of dat nu op een rave is of bij je verloofde.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:55 schreef Rezania het volgende:
Ik snap dus niet hoe mensen geen seks willen hebben, is toch fijn?
Totdat je iemand tegenkomt die je echt leuk vindt, dan boeit het niet meer.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Mwah, relatie waar je tijd, geld en moeite insteekt weegt er gewoon niet tegen op. Komen = komen, of dat nu op een rave is of bij je verloofde.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Mwah, relatie waar je tijd, geld en moeite insteekt weegt er gewoon niet tegen op. Komen = komen, of dat nu op een rave is of bij je verloofde.
Wat heeft een relatie hier nou mee te maken?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:56 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dit ook ja, gewoon een fuckbuddy kan ook.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heeft een relatie hier nou mee te maken?Voor seks hoef je geen relatie te hebben
Als je het bij een ander doet wel volgens pandapunt.nlquote:
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit ook ja, gewoon een fuckbuddy kan ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |