quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:43 schreef Rezania het volgende:
link naar filmpje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ga ik mijn rechterhand vaker vertellen.Fuck the EBU.
Dus jij wilt geen relatie, maar wel seks?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Klopt, maar het een leidt vaak tot het ander, je zou zelfs kunnen zeggen dat het gepaard gaat.
Gebrek aan interesse lijkt me. Het komt zelden voor dat een dame me genoeg kan interesseren meer dan een drietal gesprekken met haar te houden.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:03 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarom je angst eigenlijk dat je er wel eens een relatie aan kan overhouden?
Oh.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, er was zo'n programma op SBS6, in de trant van 'Help, ik heb nog nooit seks gehad.'
En dan was er ook zo'n vent van in de 40 die van paarden hield, en z'n huis was lelijk, en hij had een eenpersoonsbed, en zo.
Gelukkig ben ik geen maagd meer, vliesje is weg enzo.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:03 schreef Rezania het volgende:
[..]
Nee, er was zo'n programma op SBS6, in de trant van 'Help, ik heb nog nooit seks gehad.'
En dan was er ook zo'n vent van in de 40 die van paarden hield, en z'n huis was lelijk, en hij had een eenpersoonsbed, en zo.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:06 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik geen maagd meer, vliesje is weg enzo.
Mexicanobakkerquote:
En nu?quote:
Dat is al jaren bij meerdere een standaard SR UI hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |