Jouw pener gisteravond.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:58 schreef FL_Freak het volgende:
rez hoe weet jij nou of sex fijn is?
Dat is het punt dat ik probeer te maken, alleen fuckbuddy's zijn onmogelijk te vinden, dan wel schaars.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Wat heeft een relatie hier nou mee te maken?Voor seks hoef je geen relatie te hebben
Onmogelijk te vinden? Oh?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat is het punt dat ik probeer te maken, alleen fuckbuddy's zijn onmogelijk te vinden, dan wel schaars.
Dan ligt het probleem bij jou dus in het hebben van een relatie, niet bij het hebben van seks.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Dat is het punt dat ik probeer te maken, alleen fuckbuddy's zijn onmogelijk te vinden, dan wel schaars.
19 jaar en dan al zo pessimistisch.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:59 schreef DonnieDarkno het volgende:
[..]
Alle venten van TV zijn raar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:01 schreef Rezania het volgende:
En het kan nooit zo erg als die rare vent van TV.
Rare vent van TV?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:01 schreef Rezania het volgende:
En het kan nooit zo erg als die rare vent van TV.
Voor een vrouw lijkt het me niet moeilijk nee.quote:
Klopt, maar het een leidt vaak tot het ander, je zou zelfs kunnen zeggen dat het gepaard gaat.quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Dan ligt het probleem bij jou dus in het hebben van een relatie, niet bij het hebben van seks.
Ik maak me geen zorgenquote:Op dinsdag 17 december 2013 23:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
19 jaar en dan al zo pessimistisch.
Dude, relax, komt vanzelf allemaal wel.
Nee, er was zo'n programma op SBS6, in de trant van 'Help, ik heb nog nooit seks gehad.'quote:
Waarom je angst eigenlijk dat je er wel eens een relatie aan kan overhouden?quote:Op dinsdag 17 december 2013 23:02 schreef DonnieDarkno het volgende:
Klopt, maar het een leidt vaak tot het ander, je zou zelfs kunnen zeggen dat het gepaard gaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |