Will & Gracequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ga ik mijn rechterhand vaker vertellen.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
Minder verslavend dan Mokka Sticksquote:Op dinsdag 17 december 2013 22:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
weetje welke pas verslavend zijn? Gangmakers
Zijn er nu al grotere maps dan? En is het gedrag van de Sims realistischer?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:43 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
5.
Cities of Tomorrow ziet er geniaal uit![]()
quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:43 schreef Rezania het volgende:
ieuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit ga ik mijn rechterhand vaker vertellen.
Wat dan?quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
He sv, had je klasgenoot verteld?
Gedrag wel, verkeer is gefixed, realistischer gemaakt, en er zijn volgens mij ook een aantal grotere maps.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zijn er nu al grotere maps dan? En is het gedrag van de Sims realistischer?
Zo goed als 4 wordt het toch nooit.quote:Op dinsdag 17 december 2013 22:45 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Gedrag wel, verkeer is gefixed, realistischer gemaakt, en er zijn volgens mij ook een aantal grotere maps.
Ben 't nu aan het installeren, eens even kijken.
DAT ZIJN TWEE MANNEN JA! WTF IS DAAR WTF AAN? WTF MAN!quote:
Hehe nicequote:Op dinsdag 17 december 2013 22:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik ken je klasgenoot. Draagt ook een bril, begint met een D.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |