Ik schat de kans erg klein in.quote:
Jammerquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:14 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik schat de kans erg klein in.
Ik heb meer dan 2 miljoen keys nog open staan op m'n Whatpulse.Telkens als ik jou zie posten wil ik gaan pulsen, maar ik houd me in.
Jaquote:
Nette achtergrond wel, die van mij is wat drukkerquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
JaKleurt mee met m'n achtergrond.
Daar pakt ie nu toevallig roze van.
[ afbeelding ]
Mijn achtergrond verandert elk uur willekeurig.
Proost broeder van één andere moeder!quote:
Bazenachtergrondquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nette achtergrond wel, die van mij is wat drukker
[ afbeelding ]
[..]
Proost broeder van één andere moeder!
Ik ben nog niet aan het bierquote:Op dinsdag 17 december 2013 20:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Proost broeder van één andere moeder!
Boh, marketing is wel nicequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik ben nog niet aan het bierben nog bezig met een marketingcommunicatieplan voor een project van school
Nicequote:Op dinsdag 17 december 2013 20:40 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nette achtergrond wel, die van mij is wat drukker
[ afbeelding ]
Dat is wel nice, had ik voorheen ook, maar met twee displays heb je nog wel eens wat open staan (links staat vaak open, want dwergen in tonnen vind ik minder erotisch dan een gouden harnas)quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:46 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Nice
Mijn achtergrond verandert elk uur, download 'ie een nieuwe voor me.
Ik zie m'n achtergrond ook nooit, dus ach.
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:47 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is wel nice, had ik voorheen ook, maar met twee displays heb je nog wel eens wat open staan (links staat vaak open, want dwergen in tonnen vind ik minder erotisch dan een gouden harnas)
quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:48 schreef BBQSausage het volgende:
[ afbeelding ]
Wat is dit.
Dit krijg ik dus uit een Windows Action Center update._
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |