quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:05 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nooit gehad, zal wel het tussenstation zijn geweest ofzo (Amsterdam ofzo?)
Als ik een mod was zou ik dit weg editten omwille van wat er nog van de verrassing over isquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:06 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alsof ze daar nog niet genoeg grote paarse dildo's hadden
Ey nigguhquote:
Alsof die vuige slet het nog niet heeft gegoktquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:07 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als ik een mod was zou ik dit weg editten omwille van wat er nog van de verrassing over is
Gegokt wel, bevestigd nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:08 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Alsof die vuige slet het nog niet heeft gegokt
Dat heb ik ook wel eens gedaanquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:12 schreef Klojo120 het volgende:
Ik was vergeten dat ik in bad gewoon kan FOK!en.
Hoera technologie.
Ik FOK! wel eens onder de douchequote:Op dinsdag 17 december 2013 21:12 schreef Klojo120 het volgende:
Ik was vergeten dat ik in bad gewoon kan FOK!en.
Hoera technologie.
Winehq.comquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:08 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan nietZoveel dingen die ik nodig heb die niet fatsoenlijk op linux draaien
Heb jij zo'n waterdichte?quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:24 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ik FOK! wel eens onder de douche
wine is niet perfect geoptimaliseerd, maar steamOS belooft dat wel. Ook Linux yayquote:
Nee.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:35 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Hmmm, maar kan ik dan nog wel fatsoenlijk programmeren?
Dit versta ik nietquote:Op dinsdag 17 december 2013 21:35 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Totdat je tools wil gebruiken die beheer van SQL-servers makkelijker maken
Oh.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nee.
Gr gr van onze lead-developer
Daar komt het wel op neer ja.quote:Op dinsdag 17 december 2013 21:36 schreef LompeHork het volgende:
[..]
BBQ wel, niets voor ons "nerds" als je Windows tools nodig hebt die wat meer vragen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |