Waar danquote:
ik had aan 4/10 gevraagd of ze fwb wilde worden maar ze zei nee en toen had ze me gebloktquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En ze heeft je nog niets aangeboden? doodlopende zaak
Hahaha ook lekker directquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik had aan 4/10 gevraagd of ze fwb wilde worden maar ze zei nee en toen had ze me geblokt
was wel smerig wijf... zieke tandvlees ook
userfoto topic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik had aan 4/10 gevraagd of ze fwb wilde worden maar ze zei nee en toen had ze me geblokt
was wel smerig wijf... zieke tandvlees ook
Ik wilde laatst mijn halloweenfoto daar neerplempen maar ik was toen dronken en kreeg ik het niet voor elkaarquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ook lekker direct![]()
[..]
userfoto topic.
neenee niet zo directquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ook lekker direct![]()
[..]
userfoto topic.
quote:Ik had laatst aan zo'n meisje gevraagd wat ze op tinder deed.
"gewoon voor fun, beetje kijken. Jij?"
"ik ben op zoek naar een fwb"
toen was het ff stil en daarna vroeg ik:
"lijkt het je wat?"
"hmm. Nee niet echt"
Sorry, maar wat is tinder?quote:
is een app waar je als je echt good looking male bent kan je veel meisjes neukenquote:
ik ga nu die van jou zeggenquote:
Oh ja ook dat had ik nooit zo geregeld maar wel beter als het werktquote:
Sowieso dronken foto's plaatsen is echt niet slimquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:17 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik wilde laatst mijn halloweenfoto daar neerplempen maar ik was toen dronken en kreeg ik het niet voor elkaar
Oh ik zie het al, een strohalm voor drenkelingen in de zee der eenzaamheid.quote:
YOLOquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja ook dat had ik nooit zo geregeld maar wel beter als het werkt
[..]
Sowieso dronken foto's plaatsen is echt niet slim
er zitten echt mooie meisjes als je goodlooking 10/10 alphamale bent heb je de puni's voor uitkiezenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Oh ik zie het al, een strohalm voor drenkelingen in de zee der eenzaamheid.
Mijn halloweenkostuum was ook niet echt uitgebreidquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja ook dat had ik nooit zo geregeld maar wel beter als het werkt
[..]
Sowieso dronken foto's plaatsen is echt niet slim
SCHANDEquote:
wauwquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mijn halloweenkostuum was ook niet echt uitgebreid![]()
Ik was eigenlijk niet van plan om verkleed te gaan, maar een vriendin van me vondt dat maar niks dus kreeg ik een liter runderbloed in mijn gezicht gespuugd.
Instant costume
De zin was in eerste instantie geheel anders geformuleerd, en na de nodige wijzigingen aangebracht te hebben heb ik blijkbaar vergeten om de t te verwijderen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
SCHANDE
Taalnaziërs daar gelaten, runderbloed in je gezicht?
Of bloedde ze zelf als een rund tijdens de orale daad en was het metaforisch.
Ik mocht het daarna bij haar doen, dus het was overigens wel leukquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
wauw![]()
Haar moet ik eens meenemen naar feestjes van mij vrienden
Ik adem hard en snel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
De zin was in eerste instantie geheel anders geformuleerd, en na de nodige wijzigingen aangebracht te hebben heb ik blijkbaar vergeten om de t te verwijderen.
Kalmeer uzelve.
hier zou ze aan stukken gescheurd worden. en ik overdrijf niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik mocht het daarna bij haar doen, dus het was overigens wel leuk
Vieze vega's.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
hier zou ze aan stukken gescheurd worden. en ik overdrijf niet.
Vegetarische huisgenoot was er ook niet blij mee hierquote:
Oh daar was die arm foto van?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mijn halloweenkostuum was ook niet echt uitgebreid![]()
Ik was eigenlijk niet van plan om verkleed te gaan, maar een vriendin van me vondt dat maar niks dus kreeg ik een liter runderbloed in mijn gezicht gespuugd.
Instant costume
Whehe nee die armfoto was van van de weekquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh daar was die arm foto van?pics nu btw
Dat was geen runderbloed?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Whehe nee die armfoto was van van de week
waarop?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
Godver, waar zijn die foto's? Ik wil ook rukken.
2Nutzquote:
Nee manquote:
Foto van mijn dronken bebloede kop in je DMquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Foto van mijn dronken bebloede kop in je DM
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
Godver, waar zijn die foto's? Ik wil ook rukken.
Nee ik vind jou een nare man.quote:
Hahahahaha kerel.. echtquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Foto van mijn dronken bebloede kop in je DM
Pics.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik moet hier een beetje van huilen.
Avonturen in Helsinki, je weetquote:
quote:
quote:
Ja wat, laat me. :squote:
Hahaha had gewoon mi van jou die mur zijn tranen harvest met mondquote:
Vind ik opwindend ja. :$quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha had gewoon mi van jou die mur zijn tranen harvest met mond
Beeld weer bijgesteldquote:
Omdat het zo rampalig slechte seks is?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:34 schreef Gridlok het volgende:
Altijd huilen na de seks. [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
nee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat het zo rampalig slechte seks is?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha had gewoon mi van jou die mur zijn tranen harvest met mond
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:34 schreef Gridlok het volgende:
quote:
TVP voor pics van huilende Murdera.quote:
Geilquote:
Wat was je reactie daarop?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:42 schreef Murdera het volgende:
godver, dat deed mn eerste vriendin aan het begin.
Wilde beloftes dat hij de volgende keer niet vroegtijdig klaar zou komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:47 schreef Modus het volgende:
PaardenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meisjes die van paarden houden
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Je hebt gewoon als een wild dier boven haar gezicht lopen kwijlen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:42 schreef Murdera het volgende:
godver, dat deed mn eerste vriendin aan het begin.
tot haar middenrif opengescheurd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je hebt gewoon als een wild dier boven haar gezicht lopen kwijlen.![]()
Stfuquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Paarden
Meisjes die van paarden houden
Zou dan ook wel een traantje laten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
tot haar middenrif opengescheurd.
EBAH ff bellen, die heeft daar ervaring meequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou dan ook wel een traantje laten.![]()
Altijd lastig om die zooi weer op te ruimen voordat de volgende langs komt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
EBAH ff bellen, die heeft daar ervaring mee
volgens mij is dat echt heel intiemquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:34 schreef Gridlok het volgende:
Ik huil altijd na het poepen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
volgens mij is dat echt heel intiem
fucking scary as shit is wat t is godverdommequote:Op vrijdag 13 december 2013 17:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als ze gaan trillen is scaryquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
fucking scary as shit is wat t is godverdomme
Eerder vervelend. Probeer die doorweekte joint maar weer eens in de brand te krijgen met zo'n soppert naast je.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee dat is nice.vlak voor het hart stopt bedoel je?
Vooral op het strand.quote:
Squirters die je hele bed doorkuipen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee dat is nice.vlak voor het hart stopt bedoel je?
Dat is plas hè, ik zeg je het maar..quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Squirters die je hele bed doorkuipen.![]()
Bedankt, uit ervaring weet ik dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat is plas hè, ik zeg je het maar..
Kan je je bed weer laten drogenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
squirters, ik weet niet waarom, maar damn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
mja dat is dan wel weer wat onhandig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je je bed weer laten drogen
Vasiquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je je bed weer laten drogen
*mijn huidige vriendinquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja hoor iedereen heeft hier opeens een 'squirter' meegemaakt.
sardu is hosselbaas.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Arme jongen. Jouw tijd komt ook nog wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Sarduquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vasi![]()
![]()
Ja is wel een nadeel, maar kan ze ook moeilijk een trap geven en buiten bed laten uitlekken.![]()
Matras flippen en hopen dat zwaartekracht nog steeds werkt.
haha plas vas dat rijmt XDquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Is gewoon plas Vas, als je beetje volle blaas hebt en je zit met paar vingers erin druk je zo die blaas leeg.
Whehe, zo stond ik ook te kijken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sardu![]()
Nee dat zou oneerlijk zijn, heb het zelf één keer gehad en dat was echt zo van: What the fuck is dit?
Dat 'gushing' word ik echt mi kanki geil van. Bellaquote:Gushing is completely different too. This comes out of the vagina (I do this also) and I don't know as much about this other than the fluid is whiter and it doesn't come out of the urethra.
Geen flauw idee, het overkwam me/haar. Daarna wel vaker overkomen maar het "geheim" is me niet duidelijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je beste laten squirten dan??
Schijnt dat je keihard moet raggen in een goede hoek om de g-spot te stimuleren.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je beste laten squirten dan??
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Schijnt dat je keihard moet raggen!
pff gedoe laat dan maar zitten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Schijnt dat je keihard moet raggen in een goede hoek om de g-spot te stimuleren.
Klopt dit, is geen plas. Dacht ik eerst ook maar blijkt niet te kloppen. En als je er dan druk achter zet ofzo, dan krijg je (geloof ik) dat squirten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat 'gushing' word ik echt mi kanki geil van. Bellaop chaturbate gushed heel veel.
Snap het nut er niet van, 2 kleine gaatjes onder je clit die je alleen met een vergrootglas ziet waar vocht uitkomtquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Klopt dit, is geen plas. Dacht ik eerst ook maar blijkt niet te kloppen. En als je er dan druk achter zet ofzo, dan krijg je (geloof ik) dat squirten.
Liever dat dan dat ze op je voorhoofd zitten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap het nut er niet van, 2 kleine gaatjes onder je clit die je alleen met een vergrootglas ziet waar vocht uitkomt
Waarom zou het op je voorhoofd zitten, krijg jij een penis in je voorhoofd?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Liever dat dan dat ze op je voorhoofd zitten.
Gelukkig niet, ziet er ook niet uit zo'n slap bungelend ding op je voorhoofd. Wel awesome wanneer je een stijfje krijgt. Zou unicorn steekspel met Mur doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zou het op je voorhoofd zitten, krijg jij een penis in je voorhoofd?
Nee ik bedoel dat je zegmaar een gat in je voorhoofd hebt met een clit en daaronder 2 gaatjes wat moet doorgaan voor een vagina.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ziet er ook niet uit zo'n slap bungelend ding op je voorhoofd. Wel awesome wanneer je een stijfje krijgt. Zou unicorn steekspel met Mur doen.![]()
Een kutkop.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je zegmaar een gat in je voorhoofd hebt met een clit en daaronder 2 gaatjes wat moet doorgaan voor een vagina.
In je voorhoofd.
The horror... The horror..!quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je zegmaar een gat in je voorhoofd hebt met een clit en daaronder 2 gaatjes wat moet doorgaan voor een vagina.
In je voorhoofd.
Zo mooi is een slappe piemel ook niet andersquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
The horror... The horror..!![]()
Nee, dat zou ik dan ook niet willen, zo mooi ziet een vagina er ook niet uit en om dan tegen zo'n gapend gat met een ziltig straaltje vocht te praten lijkt me ook niks.![]()
Scheelt wel moeite doen tijdens het versieren, als het erbij hangt als een droog stuk rosbief weet je tenminste meteen dat je beter weer naar de bar kan lopen voor een pilsje.
Nee, het zijn beide geen dingen voor aan de muur of op je voorhoofd. Als een bronstige gnoe in de kroeg is het de kroon op je werk maar daarbuiten is het niet echt kunst.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo mooi is een slappe piemel ook niet andersEn
om die laatste zin
Wat weet je dat toch weer prachtig te verwoordenquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, het zijn beide geen dingen voor aan de muur of op je voorhoofd. Als een bronstige gnoe in de kroeg is het de kroon op je werk maar daarbuiten is het niet echt kunst.
zag het helemaal voor mequote:Op vrijdag 13 december 2013 18:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ziet er ook niet uit zo'n slap bungelend ding op je voorhoofd. Wel awesome wanneer je een stijfje krijgt. Zou unicorn steekspel met Mur doen.![]()
Kan ook gewoon met je vingers hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Schijnt dat je keihard moet raggen in een goede hoek om de g-spot te stimuleren.
Jeweettoch.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat weet je dat toch weer prachtig te verwoorden
De week tussen kerst en het nieuwe jaar.quote:
quote:
Ja, ik zei toch ook niet specifiek dat je met de penis moet raggen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan ook gewoon met je vingers hoor.
Er staat toch ook nergens dat het specifiek met je penor moet? Voor mijn part pak je er een afgebroken bezemsteel bij.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan ook gewoon met je vingers hoor.
Dat impliceerde je anders wel, en dat weet je best.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ik zei toch ook niet specifiek dat je met de penis moet raggen?
Wie ben jij? Naast Vas d'r billenlikkerquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Er staat toch ook nergens dat het specifiek met je penor moet? Voor mijn part pak je er een afgebroken bezemsteel bij.
Nee, dat jij aan penissen denkt is niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat impliceerde je anders wel, en dat weet je best.
Vas d'r billenlikker?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat impliceerde je anders wel, en dat weet je best.
[..]
Wie ben jij? Naast Vas d'r billenlikker?
Zal 's van mijn probleem jouw probleem makenquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, dat jij aan penissen denkt is niet mijn probleem.
de mijnequote:Op vrijdag 13 december 2013 18:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wie ben jij? Naast Vas d'r billenlikker?
Gewoon uitgeluldquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zal 's van mijn probleem jouw probleem maken.
Vindje? Kutjes zijn mooi.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:06 schreef Sardu het volgende:
zo mooi ziet een vagina er ook niet uit
Xactly.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
de mijnemaar dat is ook niet zo gek, mijn kontje is ferm en sexey
Helemaal niet, zal eerdags 's een poll beginnen en aantonen dat meer mensen het zo interpreteerdenquote:
Doe dan he.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Helemaal niet, zal eerdags 's een poll beginnen en aantonen dat meer mensen het zo interpreteerden.
Ja, maar als je keuze hebt tussen 'alleen penis' en 'penis en meer' dan is men alert en vat men de tekst letterlijk opquote:
ik dacht ook aan mijn penisquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Helemaal niet, zal eerdags 's een poll beginnen en aantonen dat meer mensen het zo interpreteerden.
Blaquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, maar als je keuze hebt tussen 'alleen penis' en 'penis en meer' dan is men alert en vat men de tekst letterlijk op.
Da's net als een vagina klaar hebben staan voor CB, daar gebeurt toch niks mee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:45 schreef Murdera het volgende:
DIMAAAA IK HEB EEN CHICK VOOR JE OP TINDER!!
Nou.... ik ben zelfs afgewezen door bl0ndje_93.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:48 schreef Murdera het volgende:
Ze lijkt wel op urkel en is volgens mij zwakbegaafd. Naar weet zeker dat jij haar wel kan hebben
hardopquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's net als een vagina klaar hebben staan voor CB, daar gebeurt toch niks mee.
Is hij ook maagd?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Anaal is echt niks mis mee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, integendeel. Maar hij prefereert wel anaal![]()
.
Is toch mooi om naderhand een sliert bruine mihoen te pissen?quote:
Het is prachtig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is toch mooi om naderhand een sliert bruine mihoen te pissen?![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is toch mooi om naderhand een sliert bruine mihoen te pissen?![]()
Veel zenuwuiteinden rondom de anus dus als je met beleid aan de gang gaat is het gewoon lekker.quote:
je zou beter moeten wetenquote:
Dus dat geldt ook voor anaal ontvangen bij de man?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Veel zenuwuiteinden rondom de anus dus als je met beleid aan de gang gaat is het gewoon lekker.
Doe jij dat ja?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
Lekker baffen.Lekker kietelen met je tong.
Alsof je met je tong tegen het tuitje van een opgeblazen ballon duwt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
Lekker baffen.Lekker kietelen met je tong.
jij moet minder van die zoute ongewassen WoW spelende wijven likkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:25 schreef Gridlok het volgende:
Ik blijf bij mijn standpunt dat iedereen die ook maar zegt dat de schaamregio bewerken met tong " lekker " is, maagd is.
Doe jij dat, dan blijf ik roepen dat het lekker is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:25 schreef Gridlok het volgende:
Ik blijf bij mijn standpunt dat iedereen die ook maar zegt dat de schaamregio bewerken met tong " lekker " is, maagd is.
Ik geloof dit meteenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Het is fucking geil.Lekker als ze op der knietjes is vanaf haar clitje tot aan der sterretje. [ afbeelding ]
Ik was ook heel serieus eigenlijk dus geloof het maar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe jij dat, dan blijf ik roepen dat het lekker is.
[..]
Ik geloof dit meteen
Heh.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij moet minder van die zoute ongewassen WoW spelende wijven likken
Gewoon een hond kopen dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe jij dat, dan blijf ik roepen dat het lekker is.
[..]
Ik geloof dit meteen
Bahquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik was ook heel serieus eigenlijk dus geloof het maar.
Een kattentong is beter, lekker ruw.quote:
Wel eens gebaft?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bah
[..]
Een kattentong is beter, lekker ruw.
Vanavond ook maar eens wat tonijn op me lul smeren dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Een kattentong is beter, lekker ruw.
Ja ik fantaseer daar wel eens over de laatste tijd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus dat geldt ook voor anaal ontvangen bij de man?![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vanavond ook maar eens wat tonijn op me lul smeren dan.
Hahahaha.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alsof je met je tong tegen het tuitje van een opgeblazen ballon duwt.![]()
Deze manquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Die reactie als je vanaf hun kutje ineens de poepert likt.
Vinden ze leuk hè.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Die reactie als je vanaf hun kutje ineens de poepert likt.
Nee, zou een jongen ook gelijk wegduwen als ie dat doet. Ik hou de boel wel schoon maar dat gaat me gewoon te furquote:
Oké.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik fantaseer daar wel eens over de laatste tijd.
Mocht ik ooit een vriendin krijgen dat we dan zo samen in de douche zijn en zij achter mij haar lichaam tegen mij aandrukt en dan met haar natte (speeksel) linkermiddelvinger zachtjes over en rondom de anus gaat wrijven en tegelijkertijd de piemel met haar rechterhand masterbeert. En dat ze na een tijdje vinger erin duwt en dan zo tegen die prostaat aan drukt om de sperma uit de prostaat te melken.
Echte zemer jijquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mocht ik ooit een vriendin krijgen dat we dan zo samen in de douche zijn en zij achter mij haar lichaam tegen mij aandrukt en dan met haar natte (speeksel) linkermiddelvinger zachtjes over en rondom de anus gaat wrijven en tegelijkertijd de piemel met haar rechterhand masterbeert. En dat ze na een tijdje vinger erin duwt en dan zo tegen die prostaat aan drukt om de sperma uit de prostaat te melken.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Gewoon het idee dat je meisje JOU neukt. Met voorbindildo (kleine) lijkt me ook wel geil, dat je dan op je buik ligt en zo bovenop zachtjes en dat ze dan in je nek gaat hijgen en met dr rechterhand aan je pik zit.
Beetje moeilijk aan je pik zitten als je op je buik ligt hequote:Op vrijdag 13 december 2013 19:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Gewoon het idee dat je meisje JOU neukt. Met voorbindildo (kleine) lijkt me ook wel geil, dat je dan op je buik ligt en zo bovenop zachtjes en dat ze dan in je nek gaat hijgen en met dr rechterhand aan je pik zit.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Not sure if.... Maar volgens mij zoek je het in de verkeerde hoek.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Duidelijk dat jij geen goeie neukertje bent.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje moeilijk aan je pik zitten als je op je buik ligt he
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:
Oef piemol zeker he kkzemerquote:
What the actual fuck dWc, dit heb ik net gegetenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen zonder zuurkool-gehaktschotel.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What the actual fuck dWc, dit heb ik net gegeten
BOKS!
Ziet er ranzig uit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dildo wil ontvangen zou je zeker ook zibi pakkenquote:
Zitten er ook stukjes ananas in?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
is gewoon geil als meisje 1.55-1.60 je domineertquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:40 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Als je dildo wil ontvangen zou je zeker ook zibi pakken
Wat deze man zegtquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent raar.
[..]
Nee. Fruit in warm eten (behalve pizza Hawaï)
.
Nee, ik kan een goede zuurkool-gehaktschotel waarderen, alleen deze ziet er gewoon niet uit.quote:
Dit kun jij niet eens weten dus hou je bek gewoon maagdquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is gewoon geil als meisje 1.55-1.60 je domineert
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit kun jij niet eens weten dus hou je bek gewoon maagd
Ik, en hij is lekker as fuck, al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, ik kan een goede zuurkool-gehaktschotel waarderen, alleen deze ziet er gewoon niet uit.
Heb jij hem gemaakt of je ma? Ik gok jij, zo niet neem ik mijn woorden direct terug.
Hoezo? Dit slaat nergens op.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit kun jij niet eens weten dus hou je bek gewoon maagd
Oh, dat vind ik juist prima combineren met de zuurkool.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent raar.
[..]
Nee. Fruit in warm eten (behalve pizza Hawaï)
.
Aha. Dan is het goed. Mijn voer ziet er ook altijd mislukt uit maar dat hoeft inderdaad niets aan de smaak af te doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik, en hij is lekker as fuck, al zeg ik het zelf.
Nu pasquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb al zin om te slapen tijdens het eten, niggaritis kickin' in early today.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb al zin om te slapen tijdens het eten, niggaritis kickin' in early today.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op die zuurkoolschotel van dWc.
Altijdquote:
Vas delivars?quote:
Die heupen van die 2equote:Op vrijdag 13 december 2013 19:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fit chimeids
Fucking enge kopquote:
Face down ass up.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die heupen van die 2e!
[..]
Fucking enge kop.
Of net als Dima, bek in het kussen en hopen dat ze je geen pijn doet.quote:
Ik weet het. Maar wat voor chicks dig je nou? Roomblank, pale, diarree bruin?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bedankt maar ik heb niks met ebony's
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bedankt maar ik heb niks met ebony's
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Of net als Dima, bek in het kussen en hopen dat ze je geen pijn doet.
No homo maar fucking raar eddequote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:51 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]![]()
Volgende pic is speciaal voor jou
notbad.jpgquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fit chimeids
quote:
Allemaal een beetje Chinees neem ik aan?quote:
Tysonquote:
Vanaf m'n eigen huidskleur tot blank ongeveer.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:02 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik weet het. Maar wat voor chicks dig je nou? Roomblank, pale, diarree bruin?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:07 schreef Vaseline_ het volgende:
Vanaf m'n eigen huidskleur tot blank ongeveer.
Okok.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
TysonDie vond ik al lekker toen ie een keer in ANTM kwam.
[..]
Vanaf m'n eigen huidskleur tot blank ongeveer.
ik ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]Precies deze richtlijn hou ik ook aan.
BOKS.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
quote:
Kwart ja.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:07 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
[..]
Allemaal een beetje Chinees neem ik aan?
Ik ook.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:07 schreef MMGYMCMB het volgende:
Jij wil ze wel heel bleek dan?quote:
Jullie zouden moeten daten. Lekker Vas dubbel penetreren.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:20 schreef krioro het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[..]
Kwart ja.
[..]
Ik ook.
Vas is iets donkerder dan ik, dus nee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:21 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Jullie zouden moeten daten. Lekker Vas dubbel penetreren.
Godver. De white nigger.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij heeft mij dit gegeven om de roet van mn huid te wassen
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:22 schreef Sardu het volgende:
Nog nooit het voorrecht gehad om een sjineesje te mogen palen.![]()
Zal het updaten in mijn questlog en kijken of ik er dit jaar nog mee weg kan komen.
Hodamnquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wil bij voorkeur een Koreaanse
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hnnggquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wil bij voorkeur een Koreaanse
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3e voor mijquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hodamn![]()
![]()
Zou me vol overgave op die 2e storten en vast aan mijn bed kwakken.
ik wel Aziaat. Telt dat ook?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:22 schreef Sardu het volgende:
Nog nooit het voorrecht gehad om een sjineesje te mogen palen.![]()
Zal het updaten in mijn questlog en kijken of ik er dit jaar nog mee weg kan komen.
Vas is zeker ook kwart Chinees?quote:
Dus die ik net heb gepost zou je niet baffen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Thankgod niet, vind Aziaten echt niks.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh vas reken ik bij mn negerquota
Zij is wel mooi, maar vast geen volbloedje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:32 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dus die ik net heb gepost zou je niet baffen?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
C'mon ock.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volbloed Vietnameesquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zij is wel mooi, maar vast geen volbloedje.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:39 schreef ntm het volgende:
Aziatische mannen zijn vaak dan weer echt niks, echt enige ras? waar ik niet op zou vallenBlank/neger/etc. maakt me allemaal niks uit maar aziaten...(no racist)
Zou je?quote:
je moet lovehoney kijken op chaturbatequote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Of net als Dima, bek in het kussen en hopen dat ze je geen pijn doet.
Nee. Ik post geen prive pics van users.quote:
Kleine kinderen hebben dat ook, vind je dat ook intrigerendquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:04 schreef tetouaribo het volgende:
Enige wat me intrigeert over aziatische vrouwen zijn de verhalen dat ze een klein kutje hebben. Voor de rest. En halfbloesjes dan.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Kleine kinderen hebben dat ook, vind je dat ook intrigerend
Je verraad je eigen gedachten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Kleine kinderen hebben dat ook, vind je dat ook intrigerend
Verraadquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
[..]
Je verraad je eigen gedachten.
Doe nou toch eens niet zo kinderachtig. We kunnen ook gewoon vrienden worden.quote:
Ik bevriend geen nozems zonder fotoboek.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Doe nou toch eens niet zo kinderachtig. We kunnen ook gewoon vrienden worden.
Nozem? Kom maar een keer naar een meet dan. Ik ben niet zo van de foto's.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:42 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik bevriend geen nozems zonder fotoboek.
Als er een keertje een meet hier in de buurt is kom ik zekerquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nozem? Kom maar een keer naar een meet dan. Ik ben niet zo van de foto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
Als er een keertje een meet hier in de buurt is kom ik zekerAlles in Nederland is in de buurt. Tenzij je in een hoek woont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het voor de mensheid:$:$
Ik woon op een eilandquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:46 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Alles in Nederland is in de buurt. Tenzij je in een hoek woont.
In Helsinkiquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:48 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wollah? Dan is het je vergeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |