En dan ook nog een gezicht van een elf uit Lord of the Rings hebbenquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:57 schreef Ezio het volgende:
Godver, ik gs kapot van de oorpijn hier en ik lek ook nog eens liters snot en tranen
Heb hieronder medelijden met Ezio.
Bitch please. Helderblauwe ogen en donker haar hieroquote:
Bitches be like "ik zou hem echt helemaal kapotneuken" elke keer als ik lord of the rings kijk met zon chick.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan ook nog een gezicht van een elf uit Lord of the Rings hebben
Ja en dat ook inderdaad. Hatersquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En dan ook nog een gezicht van een elf uit Lord of the Rings hebben
Ja, m'n ogen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Men zegt vaak dat als 1 zintuig minder is, een andere sterker word
Waarom dan relaazi gehad met mur?quote:
Je moet ze gewoon selfies sturen waarop je de camera eyefuckt, krijgen ze een nat broekje vanquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:04 schreef Dimachaerus het volgende:
murdera wat zeg jij tegen die meisjes altijd op app
ik heb nu echt geile zina gematched
Gast verwijder nu maar gewoon anders zit je vanavond weer te ragefappenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Vind hem prachtig, werkelijk waarquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:04 schreef Ezio het volgende:
Godver 2Nuts, een beetje op mijn babyface haten, wat een lage streek
Duudlijkquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Vanwege zijn geweldige penis karakter
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
zat er op te wachten.
No hard feelings though, deadly handsome man ffs.
"kijk die foto, kom gewoon neuken je weet dat je het wil"quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:04 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe zie jij er eigenlijk uit?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Vind hem prachtig, werkelijk waar
[..]
Duudlijk
[..]![]()
ze is afghaanse beauty gaat niet werken en ze woont thuis ookquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
"kijk die foto, kom gewoon neuken je weet dat je het wil"
werkt altijd
quote:
quote:
oh, dan moet je gewoon zeggen dat je nog klaprozen hebt die verwerkt moeten worden ofzo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:12 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ze is afghaanse beauty gaat niet werken en ze woont thuis ook![]()
maar ik ga deze zeggen tegen die andere tinder match, zo'n blondje
ze heeft die foto al gezienquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:10 schreef 2NutZ het volgende:
Dima post gewoon die selfie met zonnebril. Zie je je lengte ook niet op en vrouwen soppen op zulke koppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |