"ik laat je zo hard komen dat je spontaan afasie krijgt"quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:17 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Ja speciaal voor CB. Niets zo opwindend als dirtytalk in jargon.
"een vasovagale collaps door puur genot"quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:20 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
"ik laat je zo hard komen dat er spontaan afasie optreedt"
Omdat parfum ranzik is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:22 schreef VeerEli het volgende:
Verdomme waarom is Coco Mademoiselle niet in 30 ml te krijgen![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:22 schreef VeerEli het volgende:
Verdomme waarom is Coco Mademoiselle niet in 30 ml te krijgen![]()
jouw lijflucht is ranzikquote:
past noit in zo klein flessie hahahhgayhgaahfhasquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:23 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
coco
[..]
jouw lijflucht is ranzik
Ik kan daar echt heel slecht tegen, gevoelige neus ofzo. Ook van die spuitdeo van 4x8 met die zoete luchtjes enzo.quote:
Dus het ligt aan jou en niet aan parfum. Mooi, ook weer opgelost.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan daar echt heel slecht tegen, gevoelige neus ofzo. Ook van die spuitdeo van 4x8 met die zoete luchtjes enzo.
Heb wel Chanel Chance hier staat tho maar gebruik t zelden.
M'n moeder bleek allergisch te zijn voor parfum. Maar daar kwamen ze pas achter nadat m'n vader een jaar in Frankrijk gewerkt had, en iedere maand een heerlijk luchtje voor d'r mee nam. Alles naar moiquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik kan daar echt heel slecht tegen, gevoelige neus ofzo. Ook van die spuitdeo van 4x8 met die zoete luchtjes enzo.
Zit in btc. Als het echt daalt koop ik denk ik gewoon bijquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ga jij nog op fiat of wat? ik durf niet maar blijven hangen zal godverdomme ook niet helpen.
ik ben echt fucking chickenshit om groot bij te kopen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:30 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Zit in btc. Als het echt daalt koop ik denk ik gewoon bij
hahaquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:31 schreef Dimachaerus het volgende:
Vandaag in de les ging een docent een blaadje uitdelen, zegt ie: "jij zit wel vaak alleen hè, ben je bang voor mensen?"
Ik: "Nee hoor."
"Ben je bang voor docenten?"
"Nee hoor."
Die opmerking deed mij echt zoooveeeel pijn...
Daarna midden in de les vroeg hij vraag aan mij maar ik was half aan het dromen en half mijn aantekeningen aan het doorlezen en ik had de vraag dus niet gehoord, stond echt voor schut. Daarna ging hij nog keer vraag stellen en daar wist ik antwoord niet op..
Ja, aan m'n neusoperatie vorig jaar, pas sinds toen was het zo erg.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dus het ligt aan jou en niet aan parfum. Mooi, ook weer opgelost.
Men zegt vaak dat als 1 zintuig minder is, een andere sterker wordquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Medelijden met je slechte genen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:57 schreef Ezio het volgende:
Godver, ik gs kapot van de oorpijn hier en ik lek ook nog eens liters snot en tranen
Heb hieronder medelijden met Ezio.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |