Zoiets jaquote:
Iets wat ik wel zo kinderachtig vind, zijn van die jongens die onzeker en jaloers gaan lopen doen als hun chick volledig transparant met andere meisjes loopt te, well, wat niet. Fucking jongetjes.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
En daarom ben ik niet gauw jaloers? heb ook geen relatie met een meisje hoor.
Feestje bij panzie dus?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:10 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Eerste miljonair moet party geven he.
Haha!!11 Nee we hebben het niet over vas XDquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:12 schreef Murdera het volgende:
[..]
een 5 qua uiterlijk en een 5 qua innerlijk?![]()
Boh!quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:12 schreef Gridlok het volgende:
[..]
God heeft plannen voor dat stuk kip dat in de koelkast ligt vanavond
Dat weet ik niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:11 schreef Chai het volgende:
[..]
En daarom ben ik niet gauw jaloers? heb ook geen relatie met een meisje hoor.
nee, dan wéét je dat ze aan het rondneuken is en dan moet je daar vrede mee hebbenquote:
No ty, ik denk dat ik een krullende ruggengraat krijg als ik op die bank zit, plakkerig as fuck.quote:
Loopt te watten?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:13 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Iets wat ik wel zo kinderachtig vind, zijn van die jongens die onzeker en jaloers gaan lopen doen als hun chick volledig transparant met andere meisjes loopt te, well, wat niet. Fucking jongetjes.
jaquote:
Ok, dat valt dan wel mee idd..quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sta er ook niet met m'n hoofd op om die reden, en ook niet helemaal naakt dan boeit het me niet. Veer staat toch ook halfnaakt op internet JA TOCH?(sry veer
)
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Of ik heb gewoon heel veel klasse.Dat is het denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.watquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:12 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
>having sex with gf
>she suggests we try anal
>aw yis
>*INSERTION*
>Feels so damn good
>pounding that ass
>feel im about to cum after half a minute
> try to hold it in
>cant
>orgasm with the force of a thousand suns
>cum all over the floor
>she pulls the 10" strapon out of my ass
>mfw
[ afbeelding ]* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
"mwehhehhquote:
haha zou daar echt niet mee kunnen dealen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:14 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
nee, dan wéét je dat ze aan het rondneuken is en dan moet je daar vrede mee hebben
Volgens mij ben jij juist zo.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:18 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
"mwehhehhmijn vriendin heeft met een ander meisje gezoend/geneukt/whatever
![]()
ze is vreemdgegaan
![]()
"
Geloof me, je hebt ze echt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |