je vergeet anale seksquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:07 schreef Chocolatebear het volgende:
In een gezonde relatie heb je gewoon pijpfilmpjes en ass fotos
En ik niet?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:06 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Mozy is wel zo'n belangeloze gever denk ik. Bij Pabobunnies.
Sommige meisjes houden gewoon niet van al die bulk. Ik loop er nog steeds bij als een soort otter.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:06 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Is toch erg
Ik bedoel een relatie draait natuurlijk niet alleen om elkaars uiterlijk, maar dat je na 2 jaar zoiets hebt van hoe HEEFT dit kunnen gebeuren?!
Ik denk dat jij meer een caretaker bent voor hem.quote:
Heb ik al geen klasse meer als ik ze naar één iemand stuur? hal mi wech van dese wirolt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen klasse.
There is a difference.
Dit kunnen zo veel dingen zijn. onduidelijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:05 schreef Chai het volgende:
[..]
Ik ben pas jaloers als iemand anders iets krijgt (bepaalde aandacht wsl) wat ik exclusief voor mezelf wil. Zo lang dat niet het geval is niet. :$
Nee, maar niemand houdt van een skippybalquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:08 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Sommige meisjes houden gewoon niet van al die bulk. Ik loop er nog steeds bij als een soort otter.
Waarom limburgs praten?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik al geen klasse meer als ik ze naar één iemand stuur? hal mi wech van dese wirolt.
Daarom ook nooit op uiterlijk vallen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:04 schreef Robophatt het volgende:
Maja dan ga je er dus eigenlijk ook vanuit dat als je dan niet meer single bent dat je gelijk kunt stoppen met voor je lichaam te zorgen en weet ik het![]()
Zijn overigens wel veel mensen die dat doen
Inderdaad.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:08 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dit kunnen zo veel dingen zijn. onduidelijk.
Of ik heb gewoon heel veel klasse.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon geen klasse.
There is a difference.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik mag dat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:05 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
koopte
[..]
maar als je constant denkt dat ze vreemd gaat is het geen jaloezie meer maar onzekerheid
Sta er ook niet met m'n hoofd op om die reden, en ook niet helemaal naakt dan boeit het me niet. Veer staat toch ook halfnaakt op internet JA TOCH?quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom limburgs praten?
Snap het nooit zo, dat met filmpjes en foto's. Je krijgt er alleen maar gezeik van.
Echt wel, mensen komen in alle soorten en maten en dat heb je maar te respecteren. God heeft een plan met iedereen en voor sommigen heeft hij gewoon een kutplan, prijs de Heer!quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nee, maar niemand houdt van een skippybal
of je hebt gewoon een sletquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:05 schreef Chocolatebear het volgende:
maar als je constant denkt dat ze vreemd gaat is het geen jaloezie meer maar onzekerheid
Hoe ik het zie: Je was een meisje dat weinig aandacht kreeg van de boysquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Echt wel, mensen komen in alle soorten en maten en dat heb je maar te respecteren. God heeft een plan met iedereen en voor sommigen heeft hij gewoon een kutplan, prijs de Heer!
En daarom ben ik niet gauw jaloers? heb ook geen relatie met een meisje hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:11 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hoe ik het zie: Je was een meisje dat weinig aandacht kreeg van de boys
Salah el Mausquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Echt wel, mensen komen in alle soorten en maten en dat heb je maar te respecteren. God heeft een plan met iedereen en voor sommigen heeft hij gewoon een kutplan, prijs de Heer!
Nou ik zou geen relatie willen met iemand die ik niet aantrekkelijk vind.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:09 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Daarom ook nooit op uiterlijk vallen.
God heeft plannen voor dat stuk kip dat in de koelkast ligt vanavondquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
50/50quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:12 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Nou ik zou geen relatie willen met iemand die ik niet aantrekkelijk vind.
al gefixt met photoshop hoor.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sta er ook niet met m'n hoofd op
>having sex with gfquote:
Leuke baan heeft die vnetquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:10 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |