quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:54 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Is geen litteken is jam van haar volkoren broodje.
Hahaha godver Zosk, moet altijd zo hard lachen als je weer eens de chat binnenkomt op die manierquote:
Wat.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha godver Zosk, moet altijd zo hard lachen als je weer eens de chat binnenkomt op die manier
Ik post gvd al anderhalf uur mee vandaag.quote:Op vrijdag 13 december 2013 14:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha godver Zosk, moet altijd zo hard lachen als je weer eens de chat binnenkomt op die manier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:00 schreef Chocolatebear het volgende:
de chatGODVERDOMME WAT IS DIT.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom op FOK!
de chatWaar de fuck kijk ik naar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
HAHAquote:Op vrijdag 13 december 2013 14:59 schreef Zosk het volgende:
[..]
Ik post gvd al anderhalf uur mee vandaag.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
HAHA
Ik zie je nu pas.
Oh shit man
Excuses aanvaard.quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry chinezen zijn zo klein en rustig ze vallen niet op.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sorry chinezen zijn zo klein en rustig ze vallen niet op.
de chatJEZUS DOE NORMAALSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Overigens, los van de hele discussie van wat je goed zou vinden van je partner.. Ik denk niet dat ik zelf verliefd zou kunnen zijn/een relatie zou kunnen hebben met twee mensen, ook al zijn ze van een ander geslacht. Zou super weird worden denk ik. What about y'all?
zou je aan zijn tibia sabbelen?quote:
Zou jou een cremasterreflex bezorgenquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:08 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
zou je aan zijn tibia sabbelen?
godverdomme geil wijfquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Zou jou een cremasterreflex bezorgen
quote:Op vrijdag 13 december 2013 15:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
moest googlenquote:Op vrijdag 13 december 2013 15:09 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |