als ze gaan trillen is scaryquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
fucking scary as shit is wat t is godverdomme
Eerder vervelend. Probeer die doorweekte joint maar weer eens in de brand te krijgen met zo'n soppert naast je.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
volgens mij is dat echt heel intiem
jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee dat is nice.vlak voor het hart stopt bedoel je?
Vooral op het strand.quote:
Squirters die je hele bed doorkuipen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee dat is nice.vlak voor het hart stopt bedoel je?
Dat is plas hè, ik zeg je het maar..quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Squirters die je hele bed doorkuipen.![]()
Bedankt, uit ervaring weet ik dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat is plas hè, ik zeg je het maar..
Kan je je bed weer laten drogenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
squirters, ik weet niet waarom, maar damn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
mja dat is dan wel weer wat onhandig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je je bed weer laten drogen
Vasiquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je je bed weer laten drogen
*mijn huidige vriendinquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja hoor iedereen heeft hier opeens een 'squirter' meegemaakt.
sardu is hosselbaas.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Arme jongen. Jouw tijd komt ook nog wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Sarduquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vasi![]()
![]()
Ja is wel een nadeel, maar kan ze ook moeilijk een trap geven en buiten bed laten uitlekken.![]()
Matras flippen en hopen dat zwaartekracht nog steeds werkt.
haha plas vas dat rijmt XDquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Is gewoon plas Vas, als je beetje volle blaas hebt en je zit met paar vingers erin druk je zo die blaas leeg.
Whehe, zo stond ik ook te kijken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sardu![]()
Nee dat zou oneerlijk zijn, heb het zelf één keer gehad en dat was echt zo van: What the fuck is dit?
Dat 'gushing' word ik echt mi kanki geil van. Bellaquote:Gushing is completely different too. This comes out of the vagina (I do this also) and I don't know as much about this other than the fluid is whiter and it doesn't come out of the urethra.
Geen flauw idee, het overkwam me/haar. Daarna wel vaker overkomen maar het "geheim" is me niet duidelijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je beste laten squirten dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |