Beeld weer bijgesteldquote:
Omdat het zo rampalig slechte seks is?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:34 schreef Gridlok het volgende:
Altijd huilen na de seks. [ afbeelding ][ afbeelding ]
quote:
nee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Omdat het zo rampalig slechte seks is?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha had gewoon mi van jou die mur zijn tranen harvest met mond
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:34 schreef Gridlok het volgende:
quote:
TVP voor pics van huilende Murdera.quote:
Geilquote:
Wat was je reactie daarop?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:42 schreef Murdera het volgende:
godver, dat deed mn eerste vriendin aan het begin.
Wilde beloftes dat hij de volgende keer niet vroegtijdig klaar zou komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:47 schreef Modus het volgende:
PaardenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meisjes die van paarden houden
Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
Je hebt gewoon als een wild dier boven haar gezicht lopen kwijlen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:42 schreef Murdera het volgende:
godver, dat deed mn eerste vriendin aan het begin.
tot haar middenrif opengescheurd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:49 schreef Sardu het volgende:
[..]
Je hebt gewoon als een wild dier boven haar gezicht lopen kwijlen.![]()
Stfuquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:48 schreef Ezio het volgende:
[..]
Paarden
Meisjes die van paarden houden
Zou dan ook wel een traantje laten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:49 schreef Murdera het volgende:
[..]
tot haar middenrif opengescheurd.
EBAH ff bellen, die heeft daar ervaring meequote:Op vrijdag 13 december 2013 16:51 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zou dan ook wel een traantje laten.![]()
Altijd lastig om die zooi weer op te ruimen voordat de volgende langs komt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
EBAH ff bellen, die heeft daar ervaring mee
volgens mij is dat echt heel intiemquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:34 schreef Gridlok het volgende:
Ik huil altijd na het poepen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
volgens mij is dat echt heel intiem
fucking scary as shit is wat t is godverdommequote:Op vrijdag 13 december 2013 17:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
als ze gaan trillen is scaryquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
fucking scary as shit is wat t is godverdomme
Eerder vervelend. Probeer die doorweekte joint maar weer eens in de brand te krijgen met zo'n soppert naast je.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
jaquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee dat is nice.vlak voor het hart stopt bedoel je?
Vooral op het strand.quote:
Squirters die je hele bed doorkuipen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
nee dat is nice.vlak voor het hart stopt bedoel je?
Dat is plas hè, ik zeg je het maar..quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Squirters die je hele bed doorkuipen.![]()
Bedankt, uit ervaring weet ik dat het niet zo is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat is plas hè, ik zeg je het maar..
Kan je je bed weer laten drogenquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
squirters, ik weet niet waarom, maar damn.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
mja dat is dan wel weer wat onhandig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je je bed weer laten drogen
Vasiquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan je je bed weer laten drogen
*mijn huidige vriendinquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Ja hoor iedereen heeft hier opeens een 'squirter' meegemaakt.
sardu is hosselbaas.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Arme jongen. Jouw tijd komt ook nog wel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Sarduquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:09 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vasi![]()
![]()
Ja is wel een nadeel, maar kan ze ook moeilijk een trap geven en buiten bed laten uitlekken.![]()
Matras flippen en hopen dat zwaartekracht nog steeds werkt.
haha plas vas dat rijmt XDquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:14 schreef Dimachaerus het volgende:
Is gewoon plas Vas, als je beetje volle blaas hebt en je zit met paar vingers erin druk je zo die blaas leeg.
Whehe, zo stond ik ook te kijken.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:13 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sardu![]()
Nee dat zou oneerlijk zijn, heb het zelf één keer gehad en dat was echt zo van: What the fuck is dit?
Dat 'gushing' word ik echt mi kanki geil van. Bellaquote:Gushing is completely different too. This comes out of the vagina (I do this also) and I don't know as much about this other than the fluid is whiter and it doesn't come out of the urethra.
Geen flauw idee, het overkwam me/haar. Daarna wel vaker overkomen maar het "geheim" is me niet duidelijk.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je beste laten squirten dan??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |