Waar danquote:
ik had aan 4/10 gevraagd of ze fwb wilde worden maar ze zei nee en toen had ze me gebloktquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En ze heeft je nog niets aangeboden? doodlopende zaak
Hahaha ook lekker directquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik had aan 4/10 gevraagd of ze fwb wilde worden maar ze zei nee en toen had ze me geblokt
was wel smerig wijf... zieke tandvlees ook
userfoto topic.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:15 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ik had aan 4/10 gevraagd of ze fwb wilde worden maar ze zei nee en toen had ze me geblokt
was wel smerig wijf... zieke tandvlees ook
Ik wilde laatst mijn halloweenfoto daar neerplempen maar ik was toen dronken en kreeg ik het niet voor elkaarquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ook lekker direct![]()
[..]
userfoto topic.
neenee niet zo directquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha ook lekker direct![]()
[..]
userfoto topic.
quote:Ik had laatst aan zo'n meisje gevraagd wat ze op tinder deed.
"gewoon voor fun, beetje kijken. Jij?"
"ik ben op zoek naar een fwb"
toen was het ff stil en daarna vroeg ik:
"lijkt het je wat?"
"hmm. Nee niet echt"
Sorry, maar wat is tinder?quote:
is een app waar je als je echt good looking male bent kan je veel meisjes neukenquote:
ik ga nu die van jou zeggenquote:
Oh ja ook dat had ik nooit zo geregeld maar wel beter als het werktquote:
Sowieso dronken foto's plaatsen is echt niet slimquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:17 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik wilde laatst mijn halloweenfoto daar neerplempen maar ik was toen dronken en kreeg ik het niet voor elkaar
Oh ik zie het al, een strohalm voor drenkelingen in de zee der eenzaamheid.quote:
YOLOquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja ook dat had ik nooit zo geregeld maar wel beter als het werkt
[..]
Sowieso dronken foto's plaatsen is echt niet slim
er zitten echt mooie meisjes als je goodlooking 10/10 alphamale bent heb je de puni's voor uitkiezenquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:19 schreef Ezio het volgende:
[..]
Oh ik zie het al, een strohalm voor drenkelingen in de zee der eenzaamheid.
Mijn halloweenkostuum was ook niet echt uitgebreidquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:19 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh ja ook dat had ik nooit zo geregeld maar wel beter als het werkt
[..]
Sowieso dronken foto's plaatsen is echt niet slim
SCHANDEquote:
wauwquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mijn halloweenkostuum was ook niet echt uitgebreid![]()
Ik was eigenlijk niet van plan om verkleed te gaan, maar een vriendin van me vondt dat maar niks dus kreeg ik een liter runderbloed in mijn gezicht gespuugd.
Instant costume
De zin was in eerste instantie geheel anders geformuleerd, en na de nodige wijzigingen aangebracht te hebben heb ik blijkbaar vergeten om de t te verwijderen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:22 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
SCHANDE
Taalnaziërs daar gelaten, runderbloed in je gezicht?
Of bloedde ze zelf als een rund tijdens de orale daad en was het metaforisch.
Ik mocht het daarna bij haar doen, dus het was overigens wel leukquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
wauw![]()
Haar moet ik eens meenemen naar feestjes van mij vrienden
Ik adem hard en snel.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
De zin was in eerste instantie geheel anders geformuleerd, en na de nodige wijzigingen aangebracht te hebben heb ik blijkbaar vergeten om de t te verwijderen.
Kalmeer uzelve.
hier zou ze aan stukken gescheurd worden. en ik overdrijf niet.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik mocht het daarna bij haar doen, dus het was overigens wel leuk
Vieze vega's.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:24 schreef Murdera het volgende:
[..]
hier zou ze aan stukken gescheurd worden. en ik overdrijf niet.
Vegetarische huisgenoot was er ook niet blij mee hierquote:
Oh daar was die arm foto van?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:21 schreef Ezio het volgende:
[..]
Mijn halloweenkostuum was ook niet echt uitgebreid![]()
Ik was eigenlijk niet van plan om verkleed te gaan, maar een vriendin van me vondt dat maar niks dus kreeg ik een liter runderbloed in mijn gezicht gespuugd.
Instant costume
Whehe nee die armfoto was van van de weekquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oh daar was die arm foto van?pics nu btw
Dat was geen runderbloed?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Whehe nee die armfoto was van van de week
waarop?quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
Godver, waar zijn die foto's? Ik wil ook rukken.
2Nutzquote:
Nee manquote:
Foto van mijn dronken bebloede kop in je DMquote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Foto van mijn dronken bebloede kop in je DM
quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:29 schreef E.B.A.H. het volgende:
Godver, waar zijn die foto's? Ik wil ook rukken.
Nee ik vind jou een nare man.quote:
Hahahahaha kerel.. echtquote:Op vrijdag 13 december 2013 16:31 schreef Ezio het volgende:
[..]
Foto van mijn dronken bebloede kop in je DM
Pics.quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik moet hier een beetje van huilen.
Avonturen in Helsinki, je weetquote:
quote:
quote:
Ja wat, laat me. :squote:
Hahaha had gewoon mi van jou die mur zijn tranen harvest met mondquote:
Vind ik opwindend ja. :$quote:Op vrijdag 13 december 2013 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahaha had gewoon mi van jou die mur zijn tranen harvest met mond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |