Deze manquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Die reactie als je vanaf hun kutje ineens de poepert likt.
Vinden ze leuk hè.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:32 schreef Chocolatebear het volgende:
Die reactie als je vanaf hun kutje ineens de poepert likt.
Nee, zou een jongen ook gelijk wegduwen als ie dat doet. Ik hou de boel wel schoon maar dat gaat me gewoon te furquote:
Oké.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ja ik fantaseer daar wel eens over de laatste tijd.
Mocht ik ooit een vriendin krijgen dat we dan zo samen in de douche zijn en zij achter mij haar lichaam tegen mij aandrukt en dan met haar natte (speeksel) linkermiddelvinger zachtjes over en rondom de anus gaat wrijven en tegelijkertijd de piemel met haar rechterhand masterbeert. En dat ze na een tijdje vinger erin duwt en dan zo tegen die prostaat aan drukt om de sperma uit de prostaat te melken.
Echte zemer jijquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Mocht ik ooit een vriendin krijgen dat we dan zo samen in de douche zijn en zij achter mij haar lichaam tegen mij aandrukt en dan met haar natte (speeksel) linkermiddelvinger zachtjes over en rondom de anus gaat wrijven en tegelijkertijd de piemel met haar rechterhand masterbeert. En dat ze na een tijdje vinger erin duwt en dan zo tegen die prostaat aan drukt om de sperma uit de prostaat te melken.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Gewoon het idee dat je meisje JOU neukt. Met voorbindildo (kleine) lijkt me ook wel geil, dat je dan op je buik ligt en zo bovenop zachtjes en dat ze dan in je nek gaat hijgen en met dr rechterhand aan je pik zit.
Beetje moeilijk aan je pik zitten als je op je buik ligt hequote:Op vrijdag 13 december 2013 19:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Gewoon het idee dat je meisje JOU neukt. Met voorbindildo (kleine) lijkt me ook wel geil, dat je dan op je buik ligt en zo bovenop zachtjes en dat ze dan in je nek gaat hijgen en met dr rechterhand aan je pik zit.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Not sure if.... Maar volgens mij zoek je het in de verkeerde hoek.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:34 schreef Dimachaerus het volgende:
Duidelijk dat jij geen goeie neukertje bent.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:37 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Beetje moeilijk aan je pik zitten als je op je buik ligt he
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:32 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
quote:
Oef piemol zeker he kkzemerquote:
What the actual fuck dWc, dit heb ik net gegetenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Mensen zonder zuurkool-gehaktschotel.
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:40 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What the actual fuck dWc, dit heb ik net gegeten
BOKS!
Ziet er ranzig uit.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
Als je dildo wil ontvangen zou je zeker ook zibi pakkenquote:
Zitten er ook stukjes ananas in?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[ afbeelding ]
is gewoon geil als meisje 1.55-1.60 je domineertquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:40 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Als je dildo wil ontvangen zou je zeker ook zibi pakken
Wat deze man zegtquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent raar.
[..]
Nee. Fruit in warm eten (behalve pizza Hawaï)
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |