Anaal is echt niks mis mee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Nee, integendeel. Maar hij prefereert wel anaal![]()
.
Is toch mooi om naderhand een sliert bruine mihoen te pissen?quote:
Het is prachtig.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is toch mooi om naderhand een sliert bruine mihoen te pissen?![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Is toch mooi om naderhand een sliert bruine mihoen te pissen?![]()
Veel zenuwuiteinden rondom de anus dus als je met beleid aan de gang gaat is het gewoon lekker.quote:
je zou beter moeten wetenquote:
Dus dat geldt ook voor anaal ontvangen bij de man?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:19 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Veel zenuwuiteinden rondom de anus dus als je met beleid aan de gang gaat is het gewoon lekker.
Doe jij dat ja?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
Lekker baffen.Lekker kietelen met je tong.
Alsof je met je tong tegen het tuitje van een opgeblazen ballon duwt.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:23 schreef E.B.A.H. het volgende:
Lekker baffen.Lekker kietelen met je tong.
jij moet minder van die zoute ongewassen WoW spelende wijven likkenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:25 schreef Gridlok het volgende:
Ik blijf bij mijn standpunt dat iedereen die ook maar zegt dat de schaamregio bewerken met tong " lekker " is, maagd is.
Doe jij dat, dan blijf ik roepen dat het lekker is.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:25 schreef Gridlok het volgende:
Ik blijf bij mijn standpunt dat iedereen die ook maar zegt dat de schaamregio bewerken met tong " lekker " is, maagd is.
Ik geloof dit meteenquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Het is fucking geil.Lekker als ze op der knietjes is vanaf haar clitje tot aan der sterretje. [ afbeelding ]
Ik was ook heel serieus eigenlijk dus geloof het maar.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe jij dat, dan blijf ik roepen dat het lekker is.
[..]
Ik geloof dit meteen
Heh.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:26 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
jij moet minder van die zoute ongewassen WoW spelende wijven likken
Gewoon een hond kopen dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:26 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Doe jij dat, dan blijf ik roepen dat het lekker is.
[..]
Ik geloof dit meteen
Bahquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:27 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik was ook heel serieus eigenlijk dus geloof het maar.
Een kattentong is beter, lekker ruw.quote:
Wel eens gebaft?quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:31 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bah
[..]
Een kattentong is beter, lekker ruw.
Vanavond ook maar eens wat tonijn op me lul smeren dan.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:31 schreef Vaseline_ het volgende:
Een kattentong is beter, lekker ruw.
Ja ik fantaseer daar wel eens over de laatste tijd.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:20 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dus dat geldt ook voor anaal ontvangen bij de man?![]()
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:32 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Vanavond ook maar eens wat tonijn op me lul smeren dan.
Hahahaha.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alsof je met je tong tegen het tuitje van een opgeblazen ballon duwt.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |