Nee, dat jij aan penissen denkt is niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat impliceerde je anders wel, en dat weet je best.
Vas d'r billenlikker?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat impliceerde je anders wel, en dat weet je best.
[..]
Wie ben jij? Naast Vas d'r billenlikker?
Zal 's van mijn probleem jouw probleem makenquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, dat jij aan penissen denkt is niet mijn probleem.
de mijnequote:Op vrijdag 13 december 2013 18:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wie ben jij? Naast Vas d'r billenlikker?
Gewoon uitgeluldquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zal 's van mijn probleem jouw probleem maken.
Vindje? Kutjes zijn mooi.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:06 schreef Sardu het volgende:
zo mooi ziet een vagina er ook niet uit
Xactly.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
de mijnemaar dat is ook niet zo gek, mijn kontje is ferm en sexey
Helemaal niet, zal eerdags 's een poll beginnen en aantonen dat meer mensen het zo interpreteerdenquote:
Doe dan he.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Helemaal niet, zal eerdags 's een poll beginnen en aantonen dat meer mensen het zo interpreteerden.
Ja, maar als je keuze hebt tussen 'alleen penis' en 'penis en meer' dan is men alert en vat men de tekst letterlijk opquote:
ik dacht ook aan mijn penisquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Helemaal niet, zal eerdags 's een poll beginnen en aantonen dat meer mensen het zo interpreteerden.
Blaquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, maar als je keuze hebt tussen 'alleen penis' en 'penis en meer' dan is men alert en vat men de tekst letterlijk op.
Da's net als een vagina klaar hebben staan voor CB, daar gebeurt toch niks mee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:45 schreef Murdera het volgende:
DIMAAAA IK HEB EEN CHICK VOOR JE OP TINDER!!
Nou.... ik ben zelfs afgewezen door bl0ndje_93.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:48 schreef Murdera het volgende:
Ze lijkt wel op urkel en is volgens mij zwakbegaafd. Naar weet zeker dat jij haar wel kan hebben
hardopquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's net als een vagina klaar hebben staan voor CB, daar gebeurt toch niks mee.
Is hij ook maagd?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |