Schijnt dat je keihard moet raggen in een goede hoek om de g-spot te stimuleren.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Hoe kan je beste laten squirten dan??
quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Schijnt dat je keihard moet raggen!
pff gedoe laat dan maar zitten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Schijnt dat je keihard moet raggen in een goede hoek om de g-spot te stimuleren.
Klopt dit, is geen plas. Dacht ik eerst ook maar blijkt niet te kloppen. En als je er dan druk achter zet ofzo, dan krijg je (geloof ik) dat squirten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:18 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Dat 'gushing' word ik echt mi kanki geil van. Bellaop chaturbate gushed heel veel.
Snap het nut er niet van, 2 kleine gaatjes onder je clit die je alleen met een vergrootglas ziet waar vocht uitkomtquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:47 schreef CristinaYang het volgende:
[..]
Klopt dit, is geen plas. Dacht ik eerst ook maar blijkt niet te kloppen. En als je er dan druk achter zet ofzo, dan krijg je (geloof ik) dat squirten.
Liever dat dan dat ze op je voorhoofd zitten.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Snap het nut er niet van, 2 kleine gaatjes onder je clit die je alleen met een vergrootglas ziet waar vocht uitkomt
Waarom zou het op je voorhoofd zitten, krijg jij een penis in je voorhoofd?quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Liever dat dan dat ze op je voorhoofd zitten.
Gelukkig niet, ziet er ook niet uit zo'n slap bungelend ding op je voorhoofd. Wel awesome wanneer je een stijfje krijgt. Zou unicorn steekspel met Mur doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 17:57 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Waarom zou het op je voorhoofd zitten, krijg jij een penis in je voorhoofd?
Nee ik bedoel dat je zegmaar een gat in je voorhoofd hebt met een clit en daaronder 2 gaatjes wat moet doorgaan voor een vagina.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ziet er ook niet uit zo'n slap bungelend ding op je voorhoofd. Wel awesome wanneer je een stijfje krijgt. Zou unicorn steekspel met Mur doen.![]()
Een kutkop.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je zegmaar een gat in je voorhoofd hebt met een clit en daaronder 2 gaatjes wat moet doorgaan voor een vagina.
In je voorhoofd.
The horror... The horror..!quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:02 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik bedoel dat je zegmaar een gat in je voorhoofd hebt met een clit en daaronder 2 gaatjes wat moet doorgaan voor een vagina.
In je voorhoofd.
Zo mooi is een slappe piemel ook niet andersquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
The horror... The horror..!![]()
Nee, dat zou ik dan ook niet willen, zo mooi ziet een vagina er ook niet uit en om dan tegen zo'n gapend gat met een ziltig straaltje vocht te praten lijkt me ook niks.![]()
Scheelt wel moeite doen tijdens het versieren, als het erbij hangt als een droog stuk rosbief weet je tenminste meteen dat je beter weer naar de bar kan lopen voor een pilsje.
Nee, het zijn beide geen dingen voor aan de muur of op je voorhoofd. Als een bronstige gnoe in de kroeg is het de kroon op je werk maar daarbuiten is het niet echt kunst.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:07 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zo mooi is een slappe piemel ook niet andersEn
om die laatste zin
Wat weet je dat toch weer prachtig te verwoordenquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:14 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nee, het zijn beide geen dingen voor aan de muur of op je voorhoofd. Als een bronstige gnoe in de kroeg is het de kroon op je werk maar daarbuiten is het niet echt kunst.
zag het helemaal voor mequote:Op vrijdag 13 december 2013 18:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Gelukkig niet, ziet er ook niet uit zo'n slap bungelend ding op je voorhoofd. Wel awesome wanneer je een stijfje krijgt. Zou unicorn steekspel met Mur doen.![]()
Kan ook gewoon met je vingers hoorquote:Op vrijdag 13 december 2013 17:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Schijnt dat je keihard moet raggen in een goede hoek om de g-spot te stimuleren.
Jeweettoch.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:19 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat weet je dat toch weer prachtig te verwoorden
De week tussen kerst en het nieuwe jaar.quote:
quote:
Ja, ik zei toch ook niet specifiek dat je met de penis moet raggen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan ook gewoon met je vingers hoor.
Er staat toch ook nergens dat het specifiek met je penor moet? Voor mijn part pak je er een afgebroken bezemsteel bij.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Kan ook gewoon met je vingers hoor.
Dat impliceerde je anders wel, en dat weet je best.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, ik zei toch ook niet specifiek dat je met de penis moet raggen?
Wie ben jij? Naast Vas d'r billenlikkerquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Er staat toch ook nergens dat het specifiek met je penor moet? Voor mijn part pak je er een afgebroken bezemsteel bij.
Nee, dat jij aan penissen denkt is niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat impliceerde je anders wel, en dat weet je best.
Vas d'r billenlikker?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dat impliceerde je anders wel, en dat weet je best.
[..]
Wie ben jij? Naast Vas d'r billenlikker?
Zal 's van mijn probleem jouw probleem makenquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee, dat jij aan penissen denkt is niet mijn probleem.
de mijnequote:Op vrijdag 13 december 2013 18:26 schreef MMGYMCMB het volgende:
Wie ben jij? Naast Vas d'r billenlikker?
Gewoon uitgeluldquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:28 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zal 's van mijn probleem jouw probleem maken.
Vindje? Kutjes zijn mooi.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:06 schreef Sardu het volgende:
zo mooi ziet een vagina er ook niet uit
Xactly.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
de mijnemaar dat is ook niet zo gek, mijn kontje is ferm en sexey
Helemaal niet, zal eerdags 's een poll beginnen en aantonen dat meer mensen het zo interpreteerdenquote:
Doe dan he.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Helemaal niet, zal eerdags 's een poll beginnen en aantonen dat meer mensen het zo interpreteerden.
Ja, maar als je keuze hebt tussen 'alleen penis' en 'penis en meer' dan is men alert en vat men de tekst letterlijk opquote:
ik dacht ook aan mijn penisquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Helemaal niet, zal eerdags 's een poll beginnen en aantonen dat meer mensen het zo interpreteerden.
Blaquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, maar als je keuze hebt tussen 'alleen penis' en 'penis en meer' dan is men alert en vat men de tekst letterlijk op.
Da's net als een vagina klaar hebben staan voor CB, daar gebeurt toch niks mee.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:45 schreef Murdera het volgende:
DIMAAAA IK HEB EEN CHICK VOOR JE OP TINDER!!
Nou.... ik ben zelfs afgewezen door bl0ndje_93.quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:48 schreef Murdera het volgende:
Ze lijkt wel op urkel en is volgens mij zwakbegaafd. Naar weet zeker dat jij haar wel kan hebben
hardopquote:Op vrijdag 13 december 2013 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Da's net als een vagina klaar hebben staan voor CB, daar gebeurt toch niks mee.
Is hij ook maagd?quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 13 december 2013 18:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |