Dit kun jij niet eens weten dus hou je bek gewoon maagdquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:41 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
is gewoon geil als meisje 1.55-1.60 je domineert
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit kun jij niet eens weten dus hou je bek gewoon maagd
Ik, en hij is lekker as fuck, al zeg ik het zelfquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:43 schreef krioro het volgende:
[..]
Nee, ik kan een goede zuurkool-gehaktschotel waarderen, alleen deze ziet er gewoon niet uit.
Heb jij hem gemaakt of je ma? Ik gok jij, zo niet neem ik mijn woorden direct terug.
Hoezo? Dit slaat nergens op.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Dit kun jij niet eens weten dus hou je bek gewoon maagd
Oh, dat vind ik juist prima combineren met de zuurkool.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:42 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent raar.
[..]
Nee. Fruit in warm eten (behalve pizza Hawaï)
.
Aha. Dan is het goed. Mijn voer ziet er ook altijd mislukt uit maar dat hoeft inderdaad niets aan de smaak af te doen.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:44 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik, en hij is lekker as fuck, al zeg ik het zelf.
Nu pasquote:Op vrijdag 13 december 2013 19:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb al zin om te slapen tijdens het eten, niggaritis kickin' in early today.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:46 schreef MMGYMCMB het volgende:
Heb al zin om te slapen tijdens het eten, niggaritis kickin' in early today.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:50 schreef krioro het volgende:
[..]
Lijkt een beetje op die zuurkoolschotel van dWc.
Altijdquote:
Vas delivars?quote:
Die heupen van die 2equote:Op vrijdag 13 december 2013 19:55 schreef E.B.A.H. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Fit chimeids
Fucking enge kopquote:
Face down ass up.quote:Op vrijdag 13 december 2013 19:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Die heupen van die 2e!
[..]
Fucking enge kop.
Of net als Dima, bek in het kussen en hopen dat ze je geen pijn doet.quote:
Ik weet het. Maar wat voor chicks dig je nou? Roomblank, pale, diarree bruin?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Bedankt maar ik heb niks met ebony's
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |