Godver. De white nigger.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:22 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij heeft mij dit gegeven om de roet van mn huid te wassen
[ afbeelding ]
Ik ook nietquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:22 schreef Sardu het volgende:
Nog nooit het voorrecht gehad om een sjineesje te mogen palen.![]()
Zal het updaten in mijn questlog en kijken of ik er dit jaar nog mee weg kan komen.
Hodamnquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wil bij voorkeur een Koreaanse
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hnnggquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:24 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ook niet. Wil bij voorkeur een Koreaanse
.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3e voor mijquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:25 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hodamn![]()
![]()
Zou me vol overgave op die 2e storten en vast aan mijn bed kwakken.
ik wel Aziaat. Telt dat ook?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:22 schreef Sardu het volgende:
Nog nooit het voorrecht gehad om een sjineesje te mogen palen.![]()
Zal het updaten in mijn questlog en kijken of ik er dit jaar nog mee weg kan komen.
Vas is zeker ook kwart Chinees?quote:
Dus die ik net heb gepost zou je niet baffen?quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Thankgod niet, vind Aziaten echt niks.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:32 schreef Murdera het volgende:
[..]
neh vas reken ik bij mn negerquota
Zij is wel mooi, maar vast geen volbloedje.quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:32 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Dus die ik net heb gepost zou je niet baffen?
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
C'mon ock.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Volbloed Vietnameesquote:Op vrijdag 13 december 2013 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Zij is wel mooi, maar vast geen volbloedje.
quote:Op vrijdag 13 december 2013 21:39 schreef ntm het volgende:
Aziatische mannen zijn vaak dan weer echt niks, echt enige ras? waar ik niet op zou vallenBlank/neger/etc. maakt me allemaal niks uit maar aziaten...(no racist)
Zou je?quote:
je moet lovehoney kijken op chaturbatequote:
quote:Op vrijdag 13 december 2013 20:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Of net als Dima, bek in het kussen en hopen dat ze je geen pijn doet.
Nee. Ik post geen prive pics van users.quote:
Kleine kinderen hebben dat ook, vind je dat ook intrigerendquote:Op vrijdag 13 december 2013 22:04 schreef tetouaribo het volgende:
Enige wat me intrigeert over aziatische vrouwen zijn de verhalen dat ze een klein kutje hebben. Voor de rest. En halfbloesjes dan.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Kleine kinderen hebben dat ook, vind je dat ook intrigerend
Je verraad je eigen gedachten.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:26 schreef Ezio het volgende:
[..]
Kleine kinderen hebben dat ook, vind je dat ook intrigerend
Verraadquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:38 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
[..]
Je verraad je eigen gedachten.
Doe nou toch eens niet zo kinderachtig. We kunnen ook gewoon vrienden worden.quote:
Ik bevriend geen nozems zonder fotoboek.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:41 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Doe nou toch eens niet zo kinderachtig. We kunnen ook gewoon vrienden worden.
Nozem? Kom maar een keer naar een meet dan. Ik ben niet zo van de foto's.quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:42 schreef Ezio het volgende:
[..]
Ik bevriend geen nozems zonder fotoboek.
Als er een keertje een meet hier in de buurt is kom ik zekerquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:44 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Nozem? Kom maar een keer naar een meet dan. Ik ben niet zo van de foto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 mei 2020 20:27 schreef epicbeardman het volgende:
Ik kom terug in november wanneer Trump weer elected wordt hier speciaal voor jou.
quote:Op zaterdag 14 december 2013 02:45 schreef Ezio het volgende:
[..]
Als er een keertje een meet hier in de buurt is kom ik zekerAlles in Nederland is in de buurt. Tenzij je in een hoek woont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Doe het voor de mensheid:$:$
Ik woon op een eilandquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:46 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Alles in Nederland is in de buurt. Tenzij je in een hoek woont.
In Helsinkiquote:Op zaterdag 14 december 2013 02:48 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Wollah? Dan is het je vergeven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |