quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:01 schreef Kenju het volgende:
[..]
Altijd? We hebben hem nu pas twee keer gezien... Kanye is veel vermakelijker wanneer hem gewoon in het echt ziet beweren dat hij een genie is...
En Britney? Die heb ik gemist. Of heb je het over die hele oude aflevering waar ze een half hoofd heeft?
Tekst klopt sowieso niet. Mensen uit de 'arbeidersklasse' zijn helemaal niet arm. Gemiddeld gewoon modaal. Volgens mij werken zijn ouders sowieso niet....quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:21 schreef Yi-Long het volgende:
De tekst bij Kenny moet even aangepast worden.
(zijn ook >>> ook zijn)
Zo'n crossover, waar 1 event alle 3 de series doorlooptquote:
South Park oude stijlquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eigenlijk zouden ze bij South Park zoals vroeger bij Saddam enzo een plaatje voor het hoofd moeten gebruiken
[ afbeelding ]
Veel leuker imo
joh, heb jij in Hong Kong gezeten?!quote:Op zondag 15 december 2013 14:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zo'n crossover, waar 1 event alle 3 de series doorloopt
Volgens mij ging het om een storm ofzo, maar kan het mis hebben. Family Guy is wel echt een van die series die ik echt gemist heb, in Hong Kong.
Vreselijkquote:Op zondag 15 december 2013 22:59 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
na die vreselijke trilogie was dit eindelijk weer een goeie (wat Zolder zegt).
Ik vond die trilogie niet eens slecht.quote:Op zondag 15 december 2013 22:59 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
na die vreselijke trilogie was dit eindelijk weer een goeie (wat Zolder zegt).
quote:Op zondag 15 december 2013 23:53 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Vreselijk![]()
Naja als je Game of Thrones niet kent/volgt zou het behoorlijk ruk zijn geweest ja..
Het zou daar aan kunnen liggen. Maarja, er waren wel vaker afleveringen waarvan ik het origineel niet kende, maar toch wel in een deuk lag.quote:Op maandag 16 december 2013 01:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vond die trilogie niet eens slecht.
quote:Op maandag 16 december 2013 04:58 schreef dada3322 het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste afleveringKanye momenten waren echt Genius
quote:"Bitch, you're sure you're not a hobbit, right?"
Wendyquote:Op maandag 16 december 2013 22:39 schreef Red_85 het volgende:
kanye, kardashian afzijken, het punt van de ep. Fuckit, dit was de grap
Zo goed...
quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 22:39 schreef Red_85 het volgende:
Zo goed...
Ik vind Wendy wel heel goed. (Zeg ik niet omdat ik Stan als avatartje hebquote:
Als je zo'n Stan-fan bent zou je juist ook op haar moeten kotsen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:06 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Wendy wel heel goed. (Zeg ik niet omdat ik Stan als avatartje heb)
Alleen jammer dat ze besloot aan het eind het gevecht niet aan te gaan. Dat had ik wel willen zien.
Het is maar een cartoon hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:44 schreef heiden6 het volgende:
Als je zo'n Stan-fan bent zou je juist ook op haar moeten kotsen.
Toch niet zo'n fan blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:37 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Het is maar een cartoon hoor.
Dat dus.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:45 schreef Zolder het volgende:
[..]
Toch niet zo'n fan blijkbaar.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 december 2013 22:39 schreef Red_85 het volgende:
Zo goed...
Whehehe.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:57 schreef Schroevendraaier het volgende:
Dit past wel een beetje bij de TT:
http://www.nu.nl/tech/367(...)hten-kanye-west.html
''We maken geen verwijzing naar West.''quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:57 schreef Schroevendraaier het volgende:
Dit past wel een beetje bij de TT:
http://www.nu.nl/tech/367(...)hten-kanye-west.html
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:44 schreef Specularium het volgende:
Ik had liever Rudolph helemaal niet in dit topic gezien.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:44 schreef Specularium het volgende:
Ik had liever Rudolph helemaal niet in dit topic gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet of ik die ooit gehoord had...quote:
Is vandaag op het internet terechtgekomen. Voor zover ik weet is hij niet eerder gelekt geweestquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Weet niet of ik die ooit gehoord had...
Deze speech is inderdaad wel heel anders dan elke andere 'I learned something today'!
Awesome.quote:
Toch niet zo anders vind ik, het is altijd wel zo'n type verhaal.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Weet niet of ik die ooit gehoord had...
Deze speech is inderdaad wel heel anders dan elke andere 'I learned something today'!
Zoiets noemt men komedie. Een onderdeel uitvergroten ( *gniffel gniffel* ) tot belachelijke proporties met het doel je aan het lachen te maken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Guys, help me out,
Ik ben halverwegen seizoen 3 van Game of Thrones, en ik heb tot nu toe 2 piemels gezien.
Dus ik begrijp die verwijzing in South Park niet?
Ik denk dat ze verwijzen naar Game Of Bonesquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Guys, help me out,
Ik ben halverwegen seizoen 3 van Game of Thrones, en ik heb tot nu toe 2 piemels gezien.
Ik dacht serieus overspoeld te worden met piemelsquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zoiets noemt men komedie. Een onderdeel uitvergroten ( *gniffel gniffel* ) tot belachelijke proporties met het doel je aan het lachen te maken.
Yep, Fall 2014quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Google weet het niet, zal wel rond oktober worden?
Randy is de leukste tv vaderquote:Op zondag 16 maart 2014 21:24 schreef Specularium het volgende:
Randy is zelfs in zijn onderbroek nog een baas.
Ze hebben het over de boeken, niet de serie.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Guys, help me out,
In de eerste 2 boeken ben ik er ook maar weinig tegen gekomen, op die van Theon na dan.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:14 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Ze hebben het over de boeken, niet de serie.
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:24 schreef Specularium het volgende:
Randy is zelfs in zijn onderbroek nog een baas.
Waarom nouquote:Op dinsdag 29 juli 2014 05:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nee nog minimaal 7, oh wacht dat is die andere serie
is dat fan art of komt er weer zo'n manga aflevering aan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een paar weken!
Fanart, vond hem wel leukquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:58 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
is dat fan art of komt er weer zo'n manga aflevering aan?
TV / South Park #59 | Recovering Gayfishquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Fanart, vond hem wel leuk
Geen idee of er al iets bekend is over de air datum en de eerste aflvering. Anyone?
Sorry en thnxquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:48 schreef Specularium het volgende:
[..]
TV / South Park #59 | Recovering Gayfish
Woensdag 24 september s'avonds op tv in de VS, te vinden via de bekende kanalen een paar uur later.quote:The Washington Redskins open up shop in South Park.
The boys launch a Kickstarter campaign and get down to business.
After Cartman and the boys name their new company, The Washington Redskins, they just sit back and watch the funding roll in. The head coach of the Washington Redskins football team demands that they change the name but Cartman digs in his heels. The Washington Redskins may never mean the same thing ever again.
Straks eens even checkenquote:Op donderdag 25 september 2014 12:18 schreef MAHL het volgende:
Wat een saaie, zouteloze aflevering zeg.
Dan niet straks gaan klagen dat het zonde van je tijd wasquote:Op donderdag 25 september 2014 14:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Straks eens even checken
Ik weet wat kickstarter is, maar oneindig veel keer dezelfde grap erover herhalen en daarnaast wat ongrappige meuk over een of ander American football team waar je als Europeaan nog nooit van gehoord hebt maakt het een slaapverwekkende ep.quote:Op donderdag 25 september 2014 14:37 schreef JaqenHghar het volgende:
Ik vond het wel een goede eoisode. Vooral als je dat kickstarter gebeuren een beetje volgt.
Het is vast beter dan uit het treinraampje kijkenquote:Op donderdag 25 september 2014 14:36 schreef MAHL het volgende:
[..]
Dan niet straks gaan klagen dat het zonde van je tijd was
quote:Op donderdag 25 september 2014 14:42 schreef JaqenHghar het volgende:
Maar ik hoop op een paar Randy episodes dit seizoen
quote:Op donderdag 25 september 2014 20:19 schreef seto het volgende:
Mensen die klagen over een Amerikaanse serie die gericht is op Amerikanen
Dat zou een mooie zijn jaquote:Op donderdag 25 september 2014 21:13 schreef JaqenHghar het volgende:
Maar sowieso dat er nog een aflevering komt over The Fappening. Met Randy.
Ik kreeg alleen die ''liftscène'' mee, aangezien ik dat in het nieuws heb meekregen..quote:Op donderdag 25 september 2014 23:17 schreef BobW het volgende:
Als volger van de NFL vond het wel leuk om veel dingen te herkennen maar ik kan goed begrijpen dat het anders weinig aan is.
[..]
Dat zou een mooie zijn ja
Ik vond het ook hilarisch jaquote:Op donderdag 25 september 2014 23:17 schreef BobW het volgende:
Als volger van de NFL vond het wel leuk om veel dingen te herkennen maar ik kan goed begrijpen dat het anders weinig aan is.
[..]
Dat zou een mooie zijn ja
Goed ideequote:Op donderdag 25 september 2014 21:13 schreef JaqenHghar het volgende:
Maar sowieso dat er nog een aflevering komt over The Fappening. Met Randy.
Dressing like Hitler at school, isn't cool.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:20 schreef Zipportal het volgende:
Dat hele NFL gedoe heb ik niet gevolgd. Maar sowieso moeten ze eens afblijven van Cartmen zijn stem. In de afgelopen jaren is die veel veranderd.
Gewoon weer naar het oude niveau brengen.
Denk het niet, niet Amerikaans genoeg.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:01 schreef FL_Freak het volgende:
Misschien dat er nog iets over mh17 wordt gedaan?
Idd, terugkijkwaarde van 0,0.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:08 schreef Syntos het volgende:
Dit soort afleveringen over recente gebeurtenissen zullen goed gedateerd zijn over een paar jaar.
Mweh. Dat Kickstarter gebeuren was eigenlijk één grap die continue herhaald werd, zoals zo veel South Park afleveringen de laatste paar seizoenen... Wellicht dat de aflevering leuker was als je de NFL volgt, maar als je het niet deed was het gewoon slaapverwekkend.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:07 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik snap de negatieve reacties op deze aflevering eigenlijk niet goed. Ik vind het namelijk best een goede aflevering, ook al kijk ik geen NFL. Dat Kickstarter gebeuren was best grappig en goed te volgen. En als je je bedenkt dat Amerika best een idiote sportcultuur heeft, zijn de grappen die op NFL slaan ook best leuk.
Verder lijkt die redskin/NFL-controversie (als je er iets over gaat lezen) wel wat op de zwartepietendiscussie hier.
South Park is volgens mij zo'n beetje de enige Amerikaanse serie die in staat is om in te springen op de actualiteit door de extreem korte productietijd van (minder dan) een week. Logisch dat ze daar gebruik van maken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:08 schreef Syntos het volgende:
Dit soort afleveringen over recente gebeurtenissen zullen goed gedateerd zijn over een paar jaar.
Die is nu bezig op CCquote:
Nou, de volgende gaat erover.quote:Op zondag 28 september 2014 00:32 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Deze aflevering gaf me ebola
quote:
quote:Randy and Sharon panic to clean out their kitchen — part of this Wednesday’s all-new episode, “Gluten Free Ebola.”
quote:The consequences of eating gluten are dire on an all-new episode of “South Park” titled “Gluten Free Ebola” premiering Wednesday, October 1 at 10:00 p.m. ET/PT on Comedy Central.
Mr. Mackey is now gluten free and everyone is annoyed when he won’t quit preaching about how great he feels. But, after witnessing a disturbing demonstration of what happens to your body when you do eat gluten, South Park becomes the first town in America to go gluten free.
Vergeleken met vorige week was zelfs het filmpje van de colonoscopie van je moeder een topshow.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:08 schreef Specularium het volgende:
Topshowtje vergeleken met vorige week.
Randy weer lekker overdreven.
Dat was voor mij juist het lach momentje.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:21 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vergeleken met vorige week was zelfs het filmpje van de colonoscopie van je moeder een topshow.
En wist al meteen dat die vliegende piemels een stuk of dertig keer terug zouden komen... Zucht...
Een keer was leuk, twee keer ging nog, maar na de derde keer was het niet grappig meer.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:24 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Dat was voor mij juist het lach momentje.
Ook met zo'n vuurwerk geluidje er bij![]()
Ik houd van mezelf jaquote:
Er zijn geen Amerikanen bij betrokken, dus dat zie ik niet gebeurenquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:01 schreef FL_Freak het volgende:
Misschien dat er nog iets over mh17 wordt gedaan?
Dat wel. Maar ik zie niet hoe ze daar iets mee kunnen doen verder. Het Rusland/Oekraïne verhaal an sich kan wel, maar los van die vliegramp.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 10:03 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Er zijn geen Amerikanen bij betrokken, dus dat zie ik niet gebeuren
Vond het juist wel leuk die xde keer toen in pappa johns.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:38 schreef MAHL het volgende:
[..]
Een keer was leuk, twee keer ging nog, maar na de derde keer was het niet grappig meer.
[..]
Ik houd van mezelf jaEn van mijn zaakje.
Ik gok dat ze eerder iets doen met ISIS. Hooguit dat ze MH17 er daar in zijdelings betrekken. Maakt ook niet echt uit. Vraag me ook af of ze goed MH17 een aflevering over kunnen maken.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 12:17 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Dat wel. Maar ik zie niet hoe ze daar iets mee kunnen doen verder. Het Rusland/Oekraïne verhaal an sich kan wel, maar los van die vliegramp.
quote:NEW YORK, October 6, 2014 – The state of one’s gender is in question on an all-new episode of “South Park” titled “The Cissy,” premiering Wednesday, October 8 at 10:00 p.m. ET/PT on Comedy Central.. Cartman calls Stan a Sissy. Stan is searching for answers about how a person who he’s always known to be one thing could suddenly identify with another. In the meantime, the pressure of holding on to a giant secret is starting to get to Randy.
Net even wat gekeken, en het viel mee. De meeste vonden deze aflevering to the point en waren verbaasd hoeveel Matt en Trey over het onderwerp wisten. Alleen zijn er altijd van die special snowflakes die klagen en denken dat ze bevoorrecht zijn.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 07:49 schreef Leafeon672 het volgende:
[ afbeelding ]
Zijn de Tumblrina's al boos geworden?
Klopt inderdaad, aflevering was leuk en neem aan dat ze ook met de trend door gaan qua storyline.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:52 schreef Tim86 het volgende:
Wel grappig dat de eps nu daadwerkelijk verband hebben met elkaar en dat het niet meer alleen standalone afleveringen zijn (los van de vervolgdelen)
Dit vind ik ook echt gaaf!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:52 schreef Tim86 het volgende:
Wel grappig dat de eps nu daadwerkelijk verband hebben met elkaar en dat het niet meer alleen standalone afleveringen zijn (los van de vervolgdelen)
En dit viel mij ook op idd. Veel mensen waren kritisch op die serie, maar ik vind het geweldig dit seizoen. Net als Bob's Burgers overigensquote:Op donderdag 9 oktober 2014 17:27 schreef BillDauterive het volgende:
Het was een leuke aflevering, beter dan de rest van het seizoen en beter dan Family Guy, American Dad en The Simpsons van dit seizoen.
Alleen Brickleberry is geweldig, van de rest valt het niveau tegen.
Brickleberry heeft toch een apart soort humor, veel mensen vinden dat niets, ik welquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:03 schreef MrBanaan1 het volgende:
En dit viel mij ook op idd. Veel mensen waren kritisch op die serie, maar ik vind het geweldig dit seizoen. Net als Bob's Burgers overigensDit laatste aflevering was echt briljant
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:02 schreef Hermanna het volgende:
www.spin.com/articles/lorde-south-park-spoof-comedy-central/
Aflevering ging dus een beetje over dit.
Malloyquote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:33 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Brickleberry heeft toch een apart soort humor, veel mensen vinden dat niets, ik wel
Bij Bob's Burgers is het altijd een beetje flauw dat iedereen een verhaaltje op zijn eigen manier vertelt, maar op het eind was het zeker een goede aflevering
Denk meteen weer terug aan dat ze verkleed als vrouw naar de Oscars gingenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:34 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Net even wat gekeken, en het viel mee. De meeste vonden deze aflevering to the point en waren verbaasd hoeveel Matt en Trey over het onderwerp wisten. Alleen zijn er altijd van die special snowflakes die klagen en denken dat ze bevoorrecht zijn.
Godverdommequote:Op donderdag 9 oktober 2014 19:02 schreef Hermanna het volgende:
www.spin.com/articles/lorde-south-park-spoof-comedy-central/
Aflevering ging dus een beetje over dit.
vwb de Tumblerina's vond ik vooral de combi shit en Lorde vrij grappig, is toch een veelgebruikte term in die kringenquote:Op donderdag 9 oktober 2014 13:34 schreef Easymodo het volgende:
[..]
Net even wat gekeken, en het viel mee. De meeste vonden deze aflevering to the point en waren verbaasd hoeveel Matt en Trey over het onderwerp wisten. Alleen zijn er altijd van die special snowflakes die klagen en denken dat ze bevoorrecht zijn.
Op Tumblr zitten veel transgenders die vaak (vooral ongefundeerd) boos zijn op cis mensen.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:30 schreef Poesopstokje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat Tumblerina's zijn en wat de relatie is met deze ep?
Overgevoelige special snowflakes op Tumblr,quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:30 schreef Poesopstokje het volgende:
Kan iemand mij uitleggen wat Tumblerina's zijn en wat de relatie is met deze ep?
ftfyquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:32 schreef seto het volgende:
[..]
Op Tumblr zitten veel transgenders pubermeisjes die zich speciaal willen voelen die vaak (vooral ongefundeerd) boos zijn op cis mensen.
Ehhrr oké..quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:32 schreef seto het volgende:
[..]
Op Tumblr zitten veel transgenders die vaak (vooral ongefundeerd) boos zijn op cis mensen.
quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:32 schreef seto het volgende:
[..]
Op Tumblr zitten veel transgenders Cartmans die vaak (vooral ongefundeerd) boos zijn op cis mensen.
Als je zegt dat je een blanke cisgender heterosexuele man bent, komen ze met hooivorken en vlammen achter je aan.quote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:34 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Overgevoelige special snowflakes op Tumblr,
Vermakelijk leesvoer -> http://www.reddit.com/r/TumblrInAction/
Check je cisprivilege, poepheer!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 23:31 schreef Easymodo het volgende:
[..]
[..]
Als je zegt dat je een blanke cisgender heterosexuele man bent, komen ze met hooivorken en vlammen achter je aan.
Wow Randy vondt Lorde toch uit tijdens het schijten..quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 09:37 schreef Leafeon672 het volgende:
[..]
Check je cisprivilege, poepheer!
https://www.facebook.com/shitwankindustriesquote:Op donderdag 9 oktober 2014 22:34 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Overgevoelige special snowflakes op Tumblr,
Vermakelijk leesvoer -> http://www.reddit.com/r/TumblrInAction/
Dat ze dit seizoen meer continuiteit in de afleveringen hebben vind ik ook erg gaafquote:Op donderdag 9 oktober 2014 15:52 schreef Tim86 het volgende:
Dat was geniaal, maar bij mij ging er bijna thee over de tafel heen bij dit stukje:quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik moest eigenlijk het hardste lachen toen Randy zei 'maakt niet uit dit is glutenvrijbier'
quote:Timmy defines a new category of personal transportation and his personal car service takes off. Timmy’s idea to raise money for the summer camp has everyone in South Park trying out the latest trend in transportation. Timmy’s success makes him a lot of enemies and a bloodbath of epic proportions is on the horizon.
Ik vind Randy sowieso met de aflevering genialer worden; eigenlijk vanaf de teelbalkanker afleveringquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik moest eigenlijk het hardste lachen toen Randy zei 'maakt niet uit dit is glutenvrijbier'
Shut up Mimmssyyyyy!quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:54 schreef ImMaxa het volgende:
Timmy defines a new category of personal transportation and his personal car service takes off. Timmy’s idea to raise money for the summer camp has everyone in South Park trying out the latest trend in transportation. Timmy’s success makes him a lot of enemies and a bloodbath of epic proportions is on the horizon.
Vanaf de warcraft en de baseballdad epi ben ik fanquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik vind Randy sowieso met de aflevering genialer worden; eigenlijk vanaf de teelbalkanker aflevering
Warcraft vond ik hem niet zo denderend, maar die baseball fan inderdaad ookquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:14 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Vanaf de warcraft en de baseballdad epi ben ik fan
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Net voordat Stan flauw valt, omdat hij hoort hoe zijn vader Lorde is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat was geniaal, maar bij mij ging er bijna thee over de tafel heen bij dit stukje:
Dat vond ik juist 1 van de allerbeste afleveringen van SouthPark.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:00 schreef MouzurX het volgende:
Leuke aflevering
Wat me wel een beetje tegen staat is dat het weer over poep/poepen gaat. Doet me telkens denken dat ze het afleveringen maken niet meer serieus nemen. (Sinds die afschuwelijk saaie alles is poep afleveringen)
Hahaquote:
Iedere keer dat iemand begint over dat het hem of haar triggert, triggert er bij mij iets. FFS.quote:
Ah fuck nee.. Dat vond ik echt de meest bagger aflevering van heel South Parkquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:54 schreef ImMaxa het volgende:
1804 - Handicar
[..]
[ afbeelding ]
Het duo uit Crippled Summer keert terug...
Trol, dat kan niet anders.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dat vond ik juist 1 van de allerbeste afleveringen van SouthPark.
Ik zal voortaan een trigger warning plaatsen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:31 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Iedere keer dat iemand begint over dat het hem of haar triggert, triggert er bij mij iets. FFS.
Randy had ook leuke momenten in seizoen 8, in de Wall Mart aflevering en hoe hij woordvoerder werd van de Gay-pile in Goobacks.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik vind Randy sowieso met de aflevering genialer worden; eigenlijk vanaf de teelbalkanker aflevering
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Randy had ook leuke momenten in seizoen 8, in de Wall Mart aflevering en hoe hij woordvoerder werd van de Gay-pile in Goobacks.
Mijn favoriete scene met Randy is nog altijd bij het Rad van Fortuin.
Nah dit was inderdaad mooi, maar die balzak-skippy bal aflevering heb ik me toch zo dood gelachenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Randy had ook leuke momenten in seizoen 8, in de Wall Mart aflevering en hoe hij woordvoerder werd van de Gay-pile in Goobacks.
NIGGERS!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook tofquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:13 schreef epicbeardman het volgende:
Hahah, best wel weer classic southpark
Dastardly & Muttley iddquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Echt vette aflevering. Voor het eerst sinds lange tijd weer een aantal keren hardop gelachen!Toppunt was het toiletbezoek en de vergelijking met de haai.
Ook Dastardly & Muttley erin!Dat keek ik vroeger altijd! En ze hadden gewoon grijs haar gekregen, geniaal.
Stop the pigeon!
Ha grappigquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:36 schreef SteveBudin het volgende:
Matthew McConaughey![]()
. Ik zie die commercial weleens tijdens NFL dus dat stukje was wel herkenbaar
Toen lag ik ook dubbel inderdaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:49 schreef Syntos het volgende:
''Let me ask you a question. Would you like to see my dick?
Yes. Do you want to see mine? Uh oh''
![]()
![]()
Ik zou het niet erg vinden als ze eens de tijd namen voor een aflevering ipv binnen een week.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:54 schreef ImMaxa het volgende:
Deze week geen nieuwe aflevering. Geen idee waarom, maar ze slaan een week over. Over een maand zit er nog een week zonder aflevering, in dat geval vermoedelijk vanwege Thanksgiving.
quote:A scandalous invasion of privacy has everyone in South Park on edge. Graphic video from an unknown drone is uploaded on the internet on an all-new episode of “South Park titled “The Magic Bush,” premiering Wednesday, October 29 at 10:00 p.m. ET/PT on Comedy Central.
Cartman and Butters get their hands on a drone and can’t resist the urge to take it for a spin around the neighborhood.
Klinkt best goed,quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:36 schreef ImMaxa het volgende:
Volgende aflevering:
1805 - The Magic Bush
[..]
[ afbeelding ]
Die was een paar jaar terug al op tvquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:18 schreef Houniet het volgende:
Ik heb die making off gezien, van South Park.
Wel ziek. Kwam het toevallig tegen met zappen. Zal vast ergens op YoutTube staan.
Ohquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:47 schreef Zolder het volgende:
[..]
Die was een paar jaar terug al op tv
Heel die making off gaat over de aflevering Humancentipad en die is van 27 april 2011. De making off kwam om en nabij uit, dus iets van 3,5 jaar oud alweerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:30 schreef Houniet het volgende:
En die met Cartman, over dat hij geen iPad kreeg en zn ma uitschold over dat hij geneukt wordt door zijn moeder. Die zijn vrij recent lijkt me.
dat plaats je in een south park topic?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:18 schreef bjanaan het volgende:
Iemand intresse in de dvd box van family guy seizoen 8?
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:18 schreef bjanaan het volgende:
Iemand intresse in de dvd box van family guy seizoen 8?
'quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:57 schreef Poesopstokje het volgende:
Hij was gaaf![]()
Toch nog een ''cloud'' referentie. En de terugkerende Cissy toilet
Die lagen wel erg voor de hand om te benoemenquote:Op vrijdag 31 oktober 2014 23:18 schreef Remqo het volgende:
[..]
'
En de rellen in St Lois.
Rellen omdat er een zwarte drone werd neergepopt.
Ik dacht zelf aan die in Ferguson. Vanwege het vele politiegeweld wat daar gebruikt werd tijdens de rellen (ook na het neerschieten van een zwarte man) en uiteindelijk de nationale garde die ingezet werd (in South Park komen ze ook met drones in camouflage aan)quote:
quote:When is a free app not so free? he kids in “South Park” are playing the new Terrance and Phillip mobile game. Stan is addicted to the latest app to hit the market. Meanwhile, Terrance and Phillip aren’t feeling so good about the fortune they’re making on their new mobile game.
Voor zover ik weet niet hoor... Volgens mij is dit gewoon klassiek South Park; Blame Canada!!quote:Op donderdag 6 november 2014 14:58 schreef Poesopstokje het volgende:
Er zal vast wel iets gaande zijn in Canada, dat er een staatsgebeuren wordt gefinancieerd door het klootjesvolk ofzo?Iemand een idee?
quote:Op donderdag 6 november 2014 16:40 schreef Hawkeye het volgende:
[..]
Voor zover ik weet niet hoor... Volgens mij is dit gewoon klassiek South Park; Blame Canada!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |