quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:01 schreef Kenju het volgende:
[..]
Altijd? We hebben hem nu pas twee keer gezien... Kanye is veel vermakelijker wanneer hem gewoon in het echt ziet beweren dat hij een genie is...
En Britney? Die heb ik gemist. Of heb je het over die hele oude aflevering waar ze een half hoofd heeft?
Tekst klopt sowieso niet. Mensen uit de 'arbeidersklasse' zijn helemaal niet arm. Gemiddeld gewoon modaal. Volgens mij werken zijn ouders sowieso niet....quote:Op vrijdag 13 december 2013 10:21 schreef Yi-Long het volgende:
De tekst bij Kenny moet even aangepast worden.
(zijn ook >>> ook zijn)
Zo'n crossover, waar 1 event alle 3 de series doorlooptquote:
South Park oude stijlquote:Op zaterdag 14 december 2013 00:44 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Eigenlijk zouden ze bij South Park zoals vroeger bij Saddam enzo een plaatje voor het hoofd moeten gebruiken
[ afbeelding ]
Veel leuker imo
joh, heb jij in Hong Kong gezeten?!quote:Op zondag 15 december 2013 14:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Zo'n crossover, waar 1 event alle 3 de series doorloopt
Volgens mij ging het om een storm ofzo, maar kan het mis hebben. Family Guy is wel echt een van die series die ik echt gemist heb, in Hong Kong.
Vreselijkquote:Op zondag 15 december 2013 22:59 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
na die vreselijke trilogie was dit eindelijk weer een goeie (wat Zolder zegt).
Ik vond die trilogie niet eens slecht.quote:Op zondag 15 december 2013 22:59 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
na die vreselijke trilogie was dit eindelijk weer een goeie (wat Zolder zegt).
quote:Op zondag 15 december 2013 23:53 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Vreselijk![]()
Naja als je Game of Thrones niet kent/volgt zou het behoorlijk ruk zijn geweest ja..
Het zou daar aan kunnen liggen. Maarja, er waren wel vaker afleveringen waarvan ik het origineel niet kende, maar toch wel in een deuk lag.quote:Op maandag 16 december 2013 01:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik vond die trilogie niet eens slecht.
quote:Op maandag 16 december 2013 04:58 schreef dada3322 het volgende:
[ afbeelding ]
Laatste afleveringKanye momenten waren echt Genius
quote:"Bitch, you're sure you're not a hobbit, right?"
Wendyquote:Op maandag 16 december 2013 22:39 schreef Red_85 het volgende:
kanye, kardashian afzijken, het punt van de ep. Fuckit, dit was de grap
Zo goed...
quote:
quote:Op maandag 16 december 2013 22:39 schreef Red_85 het volgende:
Zo goed...
Ik vind Wendy wel heel goed. (Zeg ik niet omdat ik Stan als avatartje hebquote:
Als je zo'n Stan-fan bent zou je juist ook op haar moeten kotsen.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:06 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
[..]
Ik vind Wendy wel heel goed. (Zeg ik niet omdat ik Stan als avatartje heb)
Alleen jammer dat ze besloot aan het eind het gevecht niet aan te gaan. Dat had ik wel willen zien.
Het is maar een cartoon hoor.quote:Op dinsdag 17 december 2013 19:44 schreef heiden6 het volgende:
Als je zo'n Stan-fan bent zou je juist ook op haar moeten kotsen.
Toch niet zo'n fan blijkbaar.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:37 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Het is maar een cartoon hoor.
Dat dus.quote:Op dinsdag 17 december 2013 20:45 schreef Zolder het volgende:
[..]
Toch niet zo'n fan blijkbaar.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 16 december 2013 22:39 schreef Red_85 het volgende:
Zo goed...
Whehehe.quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:57 schreef Schroevendraaier het volgende:
Dit past wel een beetje bij de TT:
http://www.nu.nl/tech/367(...)hten-kanye-west.html
''We maken geen verwijzing naar West.''quote:Op zaterdag 11 januari 2014 19:57 schreef Schroevendraaier het volgende:
Dit past wel een beetje bij de TT:
http://www.nu.nl/tech/367(...)hten-kanye-west.html
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:44 schreef Specularium het volgende:
Ik had liever Rudolph helemaal niet in dit topic gezien.
quote:Op dinsdag 14 januari 2014 20:44 schreef Specularium het volgende:
Ik had liever Rudolph helemaal niet in dit topic gezien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet niet of ik die ooit gehoord had...quote:
Is vandaag op het internet terechtgekomen. Voor zover ik weet is hij niet eerder gelekt geweestquote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:42 schreef Quyxz_ het volgende:
Weet niet of ik die ooit gehoord had...
Deze speech is inderdaad wel heel anders dan elke andere 'I learned something today'!
Awesome.quote:
Toch niet zo anders vind ik, het is altijd wel zo'n type verhaal.quote:Op vrijdag 31 januari 2014 14:42 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Weet niet of ik die ooit gehoord had...
Deze speech is inderdaad wel heel anders dan elke andere 'I learned something today'!
Zoiets noemt men komedie. Een onderdeel uitvergroten ( *gniffel gniffel* ) tot belachelijke proporties met het doel je aan het lachen te maken.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Guys, help me out,
Ik ben halverwegen seizoen 3 van Game of Thrones, en ik heb tot nu toe 2 piemels gezien.
Dus ik begrijp die verwijzing in South Park niet?
Ik denk dat ze verwijzen naar Game Of Bonesquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Guys, help me out,
Ik ben halverwegen seizoen 3 van Game of Thrones, en ik heb tot nu toe 2 piemels gezien.
Ik dacht serieus overspoeld te worden met piemelsquote:Op donderdag 6 februari 2014 15:45 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Zoiets noemt men komedie. Een onderdeel uitvergroten ( *gniffel gniffel* ) tot belachelijke proporties met het doel je aan het lachen te maken.
Yep, Fall 2014quote:Op donderdag 6 februari 2014 17:41 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Google weet het niet, zal wel rond oktober worden?
Randy is de leukste tv vaderquote:Op zondag 16 maart 2014 21:24 schreef Specularium het volgende:
Randy is zelfs in zijn onderbroek nog een baas.
Ze hebben het over de boeken, niet de serie.quote:Op donderdag 6 februari 2014 15:18 schreef Poesopstokje het volgende:
Guys, help me out,
In de eerste 2 boeken ben ik er ook maar weinig tegen gekomen, op die van Theon na dan.quote:Op maandag 17 maart 2014 10:14 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Ze hebben het over de boeken, niet de serie.
quote:Op zondag 16 maart 2014 21:24 schreef Specularium het volgende:
Randy is zelfs in zijn onderbroek nog een baas.
Waarom nouquote:Op dinsdag 29 juli 2014 05:42 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Nee nog minimaal 7, oh wacht dat is die andere serie
is dat fan art of komt er weer zo'n manga aflevering aan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:27 schreef Poesopstokje het volgende:
[ afbeelding ]
Nog maar een paar weken!
Fanart, vond hem wel leukquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 10:58 schreef Jungle_Jim het volgende:
[..]
is dat fan art of komt er weer zo'n manga aflevering aan?
TV / South Park #59 | Recovering Gayfishquote:Op vrijdag 29 augustus 2014 11:44 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Fanart, vond hem wel leuk
Geen idee of er al iets bekend is over de air datum en de eerste aflvering. Anyone?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |