Ik vond het ook hilarisch jaquote:Op donderdag 25 september 2014 23:17 schreef BobW het volgende:
Als volger van de NFL vond het wel leuk om veel dingen te herkennen maar ik kan goed begrijpen dat het anders weinig aan is.
[..]
Dat zou een mooie zijn ja
Goed ideequote:Op donderdag 25 september 2014 21:13 schreef JaqenHghar het volgende:
Maar sowieso dat er nog een aflevering komt over The Fappening. Met Randy.
Dressing like Hitler at school, isn't cool.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:20 schreef Zipportal het volgende:
Dat hele NFL gedoe heb ik niet gevolgd. Maar sowieso moeten ze eens afblijven van Cartmen zijn stem. In de afgelopen jaren is die veel veranderd.
Gewoon weer naar het oude niveau brengen.
Denk het niet, niet Amerikaans genoeg.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:01 schreef FL_Freak het volgende:
Misschien dat er nog iets over mh17 wordt gedaan?
Idd, terugkijkwaarde van 0,0.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:08 schreef Syntos het volgende:
Dit soort afleveringen over recente gebeurtenissen zullen goed gedateerd zijn over een paar jaar.
Mweh. Dat Kickstarter gebeuren was eigenlijk één grap die continue herhaald werd, zoals zo veel South Park afleveringen de laatste paar seizoenen... Wellicht dat de aflevering leuker was als je de NFL volgt, maar als je het niet deed was het gewoon slaapverwekkend.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:07 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik snap de negatieve reacties op deze aflevering eigenlijk niet goed. Ik vind het namelijk best een goede aflevering, ook al kijk ik geen NFL. Dat Kickstarter gebeuren was best grappig en goed te volgen. En als je je bedenkt dat Amerika best een idiote sportcultuur heeft, zijn de grappen die op NFL slaan ook best leuk.
Verder lijkt die redskin/NFL-controversie (als je er iets over gaat lezen) wel wat op de zwartepietendiscussie hier.
South Park is volgens mij zo'n beetje de enige Amerikaanse serie die in staat is om in te springen op de actualiteit door de extreem korte productietijd van (minder dan) een week. Logisch dat ze daar gebruik van maken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:08 schreef Syntos het volgende:
Dit soort afleveringen over recente gebeurtenissen zullen goed gedateerd zijn over een paar jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |