quote:Timmy defines a new category of personal transportation and his personal car service takes off. Timmy’s idea to raise money for the summer camp has everyone in South Park trying out the latest trend in transportation. Timmy’s success makes him a lot of enemies and a bloodbath of epic proportions is on the horizon.
Ik vind Randy sowieso met de aflevering genialer worden; eigenlijk vanaf de teelbalkanker afleveringquote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik moest eigenlijk het hardste lachen toen Randy zei 'maakt niet uit dit is glutenvrijbier'
Shut up Mimmssyyyyy!quote:Op maandag 13 oktober 2014 22:54 schreef ImMaxa het volgende:
Timmy defines a new category of personal transportation and his personal car service takes off. Timmy’s idea to raise money for the summer camp has everyone in South Park trying out the latest trend in transportation. Timmy’s success makes him a lot of enemies and a bloodbath of epic proportions is on the horizon.
Vanaf de warcraft en de baseballdad epi ben ik fanquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik vind Randy sowieso met de aflevering genialer worden; eigenlijk vanaf de teelbalkanker aflevering
Warcraft vond ik hem niet zo denderend, maar die baseball fan inderdaad ookquote:Op maandag 13 oktober 2014 23:14 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Vanaf de warcraft en de baseballdad epi ben ik fan
quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:10 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik moest eigenlijk het hardste lachen toen Randy zei 'maakt niet uit dit is glutenvrijbier'
Net voordat Stan flauw valt, omdat hij hoort hoe zijn vader Lorde is.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 18:59 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Dat was geniaal, maar bij mij ging er bijna thee over de tafel heen bij dit stukje:
Dat vond ik juist 1 van de allerbeste afleveringen van SouthPark.quote:Op zaterdag 11 oktober 2014 12:00 schreef MouzurX het volgende:
Leuke aflevering
Wat me wel een beetje tegen staat is dat het weer over poep/poepen gaat. Doet me telkens denken dat ze het afleveringen maken niet meer serieus nemen. (Sinds die afschuwelijk saaie alles is poep afleveringen)
Hahaquote:
Iedere keer dat iemand begint over dat het hem of haar triggert, triggert er bij mij iets. FFS.quote:
Ah fuck nee.. Dat vond ik echt de meest bagger aflevering van heel South Parkquote:Op maandag 13 oktober 2014 22:54 schreef ImMaxa het volgende:
1804 - Handicar
[..]
[ afbeelding ]
Het duo uit Crippled Summer keert terug...
Trol, dat kan niet anders.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 00:00 schreef CynicusRomanticusRob het volgende:
[..]
Dat vond ik juist 1 van de allerbeste afleveringen van SouthPark.
Ik zal voortaan een trigger warning plaatsen.quote:Op dinsdag 14 oktober 2014 10:31 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Iedere keer dat iemand begint over dat het hem of haar triggert, triggert er bij mij iets. FFS.
Randy had ook leuke momenten in seizoen 8, in de Wall Mart aflevering en hoe hij woordvoerder werd van de Gay-pile in Goobacks.quote:Op maandag 13 oktober 2014 23:07 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
Ik vind Randy sowieso met de aflevering genialer worden; eigenlijk vanaf de teelbalkanker aflevering
quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Randy had ook leuke momenten in seizoen 8, in de Wall Mart aflevering en hoe hij woordvoerder werd van de Gay-pile in Goobacks.
Mijn favoriete scene met Randy is nog altijd bij het Rad van Fortuin.
Nah dit was inderdaad mooi, maar die balzak-skippy bal aflevering heb ik me toch zo dood gelachenquote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Randy had ook leuke momenten in seizoen 8, in de Wall Mart aflevering en hoe hij woordvoerder werd van de Gay-pile in Goobacks.
NIGGERS!quote:Op woensdag 15 oktober 2014 08:14 schreef Remqo het volgende:
[..]
Ik vond 'm ook tofquote:Op donderdag 16 oktober 2014 13:13 schreef epicbeardman het volgende:
Hahah, best wel weer classic southpark
Dastardly & Muttley iddquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 00:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Echt vette aflevering. Voor het eerst sinds lange tijd weer een aantal keren hardop gelachen!Toppunt was het toiletbezoek en de vergelijking met de haai.
Ook Dastardly & Muttley erin!Dat keek ik vroeger altijd! En ze hadden gewoon grijs haar gekregen, geniaal.
Stop the pigeon!
Ha grappigquote:Op vrijdag 17 oktober 2014 12:36 schreef SteveBudin het volgende:
Matthew McConaughey![]()
. Ik zie die commercial weleens tijdens NFL dus dat stukje was wel herkenbaar
Toen lag ik ook dubbel inderdaad.quote:Op donderdag 16 oktober 2014 11:49 schreef Syntos het volgende:
''Let me ask you a question. Would you like to see my dick?
Yes. Do you want to see mine? Uh oh''
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |