Ik zou het niet erg vinden als ze eens de tijd namen voor een aflevering ipv binnen een week.quote:Op dinsdag 21 oktober 2014 22:54 schreef ImMaxa het volgende:
Deze week geen nieuwe aflevering. Geen idee waarom, maar ze slaan een week over. Over een maand zit er nog een week zonder aflevering, in dat geval vermoedelijk vanwege Thanksgiving.
quote:A scandalous invasion of privacy has everyone in South Park on edge. Graphic video from an unknown drone is uploaded on the internet on an all-new episode of “South Park titled “The Magic Bush,” premiering Wednesday, October 29 at 10:00 p.m. ET/PT on Comedy Central.
Cartman and Butters get their hands on a drone and can’t resist the urge to take it for a spin around the neighborhood.
Klinkt best goed,quote:Op maandag 27 oktober 2014 09:36 schreef ImMaxa het volgende:
Volgende aflevering:
1805 - The Magic Bush
[..]
[ afbeelding ]
Die was een paar jaar terug al op tvquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 20:18 schreef Houniet het volgende:
Ik heb die making off gezien, van South Park.
Wel ziek. Kwam het toevallig tegen met zappen. Zal vast ergens op YoutTube staan.
Ohquote:Op woensdag 29 oktober 2014 10:47 schreef Zolder het volgende:
[..]
Die was een paar jaar terug al op tv
Heel die making off gaat over de aflevering Humancentipad en die is van 27 april 2011. De making off kwam om en nabij uit, dus iets van 3,5 jaar oud alweerquote:Op woensdag 29 oktober 2014 11:30 schreef Houniet het volgende:
En die met Cartman, over dat hij geen iPad kreeg en zn ma uitschold over dat hij geneukt wordt door zijn moeder. Die zijn vrij recent lijkt me.
dat plaats je in een south park topic?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:18 schreef bjanaan het volgende:
Iemand intresse in de dvd box van family guy seizoen 8?
quote:Op donderdag 30 oktober 2014 20:18 schreef bjanaan het volgende:
Iemand intresse in de dvd box van family guy seizoen 8?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |