quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.STONER-MEETING 2.0:
Poll: Datum voor een volgende meeting
• Zaterdag 25 Januari
• Zondag 26 Januari
• Zaterdag 1 Februari
• Zondag 2 Februari
• Zaterdag 8 Februari
• Zondag 9 Februari
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hierOp maandag 29 april 2013 16:56 schreef Moira. het volgende:
Ug, je bent af en toe een (leuke) mafkees, maar ook een wijs man.
Arme asielzoekersquote:Op donderdag 12 december 2013 01:18 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens proberen dan.
Shit, kans gemist.quote:
Ik had ook wel verwacht dat wat ik dacht te lezen er ook daadwerkelijk zou staan, eigenlijkquote:Op donderdag 12 december 2013 01:26 schreef Ugjerke het volgende:
Godver, ik ben een beetje teleurgesteld in mezelf.
quote:Op donderdag 12 december 2013 01:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik had ook wel verwacht dat wat ik dacht te lezen er ook daadwerkelijk zou staan, eigenlijk
Geef maar een seintje als je weet welk dezer dagen het is.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:27 schreef Moira. het volgende:
Ug en Ama.
Gibson komt wss één dezer dagen bij ome Mono op bezoek (gewoon een avondje want baas Mono moet hard werken enzo), maar als jullie in de gelegenheid zijn om dezelfde avond deze kant op te komen dan is nu je kans
Minimeet in Mono's baggerkamer in Grunn
dataquote:Op donderdag 12 december 2013 01:29 schreef Viro het volgende:
Datums zijn bekend zie ik, even stemmen.
Weet niet wanneer Gibson kan maar als het aan mono ligt komt morgenavond het beste uitquote:Op donderdag 12 december 2013 01:30 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Geef maar een seintje als je weet welk dezer dagen het is.
Hmm, jammer dat vrij vragen op dit moment wat lastig is.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Weet niet wanneer Gibson kan maar als het aan mono ligt komt morgenavond het beste uit
Waar denk je dat we het over hebben?quote:
moet je 's avonds werken?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Hmm, jammer dat vrij vragen op dit moment wat lastig is.
Poepseksquote:Op donderdag 12 december 2013 01:33 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Waar denk je dat we het over hebben?
kump goequote:Op donderdag 12 december 2013 01:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb geen geld om te chillen in Groningen. Andere keer
je moeder rolde de berg af dus bel d'r even op om te vragen hoe het met haar gaatquote:
Nee, maar naar Groningen treinen voor twee uurtjes chillen is ook wat overdreven.quote:
Kortingskaartquote:Op donderdag 12 december 2013 01:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb geen geld om te chillen in Groningen. Andere keer
quote:
wow iedereen zit vandaag je moeder grappen tegen mij te maken 2wat is ditquote:Op donderdag 12 december 2013 01:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
je moeder rolde de berg af dus bel d'r even op om te vragen hoe het met haar gaat
true truequote:Op donderdag 12 december 2013 01:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, maar naar Groningen treinen voor twee uurtjes chillen is ook wat overdreven.
wiwa is die enige baas die dat kan jeweetquote:Op donderdag 12 december 2013 01:37 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
wow iedereen zit vandaag je moeder grappen tegen mij te maken 2wat is dit
Weekend en maandag ben ik vrij. Dus tussen vrijdag 6 en maandag half 11 ben ik beschikbaar.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:35 schreef Moira. het volgende:
Ug, welke dagen/avonden kan jij dan?
Hmm zondagavond is ook wel een goede optie danquote:Op donderdag 12 december 2013 01:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Weekend en maandag ben ik vrij. Dus tussen vrijdag 6 en maandag half 11 ben ik beschikbaar.
Saaie kantoorpik die ik ben.
Jij hebt tenminste werk. Ik word overal afgewezen want te oud/jong of overgekwalificeerdquote:Op donderdag 12 december 2013 01:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Weekend en maandag ben ik vrij. Dus tussen vrijdag 6 en maandag half 11 ben ik beschikbaar.
Saaie kantoorpik die ik ben.
Zekers.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmm zondagavond is ook wel een goede optie dan
zie editquote:
Allemaal maandag vrij, wat een feest.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
zie edit
Gibson ff gedm't of het hem ook uitkomt, hebben we zondagavond een minimeet met 4 personen
Maar denk niet dat die nog online is vanavond hehe
Ja was supertof. Heb het erg naar mijn zin gehad.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:39 schreef Moira. het volgende:
hoe was het trouwens?
endanenhellegetetter enne gezeik en dar wor ik zo muug van zeg haje
quote:Op donderdag 12 december 2013 01:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Eey vergelijk het topic niet met jouw onderbroekje
tough struggles broquote:Op donderdag 12 december 2013 01:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste werk. Ik word overal afgewezen want te oud/jong of overgekwalificeerd
godver die quote editquote:Op donderdag 12 december 2013 01:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja was supertof. Heb het erg naar mijn zin gehad.
betaald krijgen terwijl je op je luie reet zit en/of chille dingen doetquote:Op donderdag 12 december 2013 01:46 schreef Ugjerke het volgende:
En dan te bedenken dat ik die dag gewoon random vrijgevraagd heb omdat ik nog verlofuren op moet maken. (Ik heb nog geen enkel verlofuur van 2013 gebruikt.)
Als het straks even wat rustiger is ga ik maar twee maanden halve weken werken ofzo.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
betaald krijgen terwijl je op je luie reet zit en/of chille dingen doetdoe ik dit weekend ook
nee ik was te stoned ik had jack herrer en hindu kush gehaaldquote:Op donderdag 12 december 2013 01:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
godver die quote edit
Dat doet mij deugd, beste jongen!
Had je de de greotjens van mij gedaan?
Mja wel wat bewaren voor als je straks wel echt een keer een weekje ergens voor nodig hebt ofzoquote:Op donderdag 12 december 2013 01:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als het straks even wat rustiger is ga ik maar twee maanden halve weken werken ofzo.
quote:Op donderdag 12 december 2013 01:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Als ik een infectie op mijn telefoon vind kom ik jou vol pompen met anti-biotica
Zoals mijn verlofuren van 2014?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja wel wat bewaren voor als je straks wel echt een keer een weekje ergens voor nodig hebt ofzo
repetc broooquote:Op donderdag 12 december 2013 01:48 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
nee ik was te stoned ik had jack herrer en hindu kush gehaald
ohjaquote:Op donderdag 12 december 2013 01:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zoals mijn verlofuren van 2014?
Vraag me soms af waarom ik jaren in schoolbanken heb gezeten als ik geen baan kan vinden. Een oud docente van mij noemde mijn generatie het verloren generatiequote:
Ik moet die van 2013 ook wel een beetje vlot opmaken. Die van 2012 zijn door een foutje gelukkig langer geldig dan normaal, maar die van 2013 vervallen gewoon in juni of juli ofzo.quote:
Ja het is ook echt knap lullig iddquote:Op donderdag 12 december 2013 01:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Vraag me soms af waarom ik jaren in schoolbanken heb gezeten als ik geen baan kan vinden. Een oud docente van mij noemde mijn generatie het verloren generatie
Wordt machinist.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Vraag me soms af waarom ik jaren in schoolbanken heb gezeten als ik geen baan kan vinden. Een oud docente van mij noemde mijn generatie het verloren generatie
worden chille maanden danquote:Op donderdag 12 december 2013 01:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik moet die van 2013 ook wel een beetje vlot opmaken. Die van 2012 zijn door een foutje gelukkig langer geldig dan normaal, maar die van 2013 vervallen gewoon in juni of juli ofzo.
Besef nu pas dat post best dubbelzinnig isquote:
Moeten ze wel even iemand aannemen die wat van m'n werk over kan nemen.quote:
Ik hoop hetquote:Op donderdag 12 december 2013 01:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja het is ook echt knap lullig iddMaar ook voor jou komt die tijd jeweet
Pas op voor z'n naaktslakjequote:Op donderdag 12 december 2013 01:56 schreef Moira. het volgende:
Ik ben kneiterstoned en ga eens even de anatomie van de nakende man wat beter bestuderen.
Gegroet![]()
Ik ben ongeduldig, het duurt me te lang dat Mono het verneukt. Laten we de kansen verdubbelen.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Kijk tegen wie je het zegtHet is afwachten tot het goed mis gaat
Tip: bierflesje in de anus om prostaat te stimuleren voor meer genotquote:Op donderdag 12 december 2013 01:56 schreef Moira. het volgende:
Ik ben kneiterstoned en ga eens even de anatomie van de nakende man wat beter bestuderen.
Gegroet![]()
Denken dat ik dat niet allang in mijn repertoire heb zittenquote:Op donderdag 12 december 2013 01:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Tip: bierflesje in de anus om prostaat te stimuleren voor meer genot
Goegoequote:
Hey heb wat meer vertrouwen in Mono!quote:Op donderdag 12 december 2013 01:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ben ongeduldig, het duurt me te lang dat Mono het verneukt. Laten we de kansen verdubbelen.
In z'n vermogen om dingen te crashen of z'n vermogen om dingen niet te crashen?quote:Op donderdag 12 december 2013 02:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Hey heb wat meer vertrouwen in Mono!
Ja hoe moet ik dat weten zonder inzage te hebben van jouw repertoire?!quote:Op donderdag 12 december 2013 02:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denken dat ik dat niet allang in mijn repertoire heb zitten
Beidenquote:Op donderdag 12 december 2013 02:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
In z'n vermogen om dingen te crashen of z'n vermogen om dingen niet te crashen?
4,4quote:Op woensdag 11 december 2013 23:47 schreef Amarantha het volgende:
http://educatie.ntr.nl/nationaleinburgeringtest/online-test/ 4,7
Gewoon 'dat soort dingen' doe ik gewoonquote:Op donderdag 12 december 2013 02:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik dat weten zonder inzage te hebben van jouw repertoire?!
Wees blij dat je je ogen kan laten laserenquote:Op donderdag 12 december 2013 07:17 schreef E.B.A.H. het volgende:
Tering, ik moet mijn ogen echt laten laseren.
Is het bij jou zo erg dat je het niet kan dan? Ik dacht dat ze tegenwoordig wel alles konden verhelpen.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wees blij dat je je ogen kan laten laseren
Nope heb een afwijking aan mijn hoornvlies waardoor ik absoluut niet mag laseren. Aardig zuur met -6quote:Op donderdag 12 december 2013 14:37 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Is het bij jou zo erg dat je het niet kan dan? Ik dacht dat ze tegenwoordig wel alles konden verhelpen.
Ik heb een lui oog. Denk dat links nu -1 is en rechts -2. Kan ik dat laseren? En is dat duurquote:Op donderdag 12 december 2013 14:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nope heb een afwijking aan mijn hoornvlies waardoor ik absoluut niet mag laseren. Aardig zuur met -6Plus mijn ogen worden steeds slechter (zie nu met lenzen 40% met links en 80% met rechts) en ik moet binnen 10 jaar sowieso een dubbele hoornvliestransplantatie.
Waarschijnlijk Amsterdam shop chillen. MAAR iemand had het over een shop waar ze ook bier verkopenquote:
AAAAH BIERSHOPquote:Op donderdag 12 december 2013 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Amsterdam shop chillen. MAAR iemand had het over een shop waar ze ook bier verkopen
Hihiquote:Op donderdag 12 december 2013 15:12 schreef Murdera het volgende:
moet ik niet zo lazerus worden als vorige keer though.
Komt goed, we bundelen onze krachten.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:12 schreef Murdera het volgende:
moet ik niet zo lazerus worden als vorige keer though.
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Komt goed, we bundelen onze krachten.
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:16 schreef Amarantha het volgende:
In de volgende OP moet ook maar even staan denk ik wat hoogst waarschijnlijk het idee is. Dan weten mensen ook waarom ze stemmen op de poll haha
ik heb een die nog niemand had, ben fckin underground.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:16 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb ook maar een random datum aangeklikt.
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb een die nog niemand had, ben fckin underground.
I AM THE 1%quote:Op donderdag 12 december 2013 15:19 schreef Sardu het volgende:
[..]ik ook. Nu heb je een procentje van me afgesnoept.
Ik ga op z'n minst voor de krul kutcakes.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga er verdomme vanuit dat er sowieso 10 mensen komen![]()
Krul is nog geen 18quote:Op donderdag 12 december 2013 15:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ga op z'n minst voor de krul kutcakes.
Kan ze toch wel even bezorgen.quote:
Hoogst waarschijnlijk Amsterdam shop chillenquote:
...dus dan kunnen mensen onder de 18 niet mee naar de meet? :cquote:Op donderdag 12 december 2013 15:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoogst waarschijnlijk Amsterdam shop chillenTenzij iemand op korte termijn met een beter idee komt
Klopt.. helaas maar het is voor stoners best logisch om in een coffeeshop af te spreken, sorryquote:Op donderdag 12 december 2013 15:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
...dus dan kunnen mensen onder de 18 niet mee naar de meet? :c
Als het maar in Amsterdam is. Ik wil samen met een dronken Mur en Mono een travestiethoer vernederen onder luid gebrul.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoogst waarschijnlijk Amsterdam shop chillenTenzij iemand op korte termijn met een beter idee komt
HNNNNNNNGGGGGquote:Op donderdag 12 december 2013 15:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als het maar in Amsterdam is. Ik wil samen met een dronken Mur en Monp een travestiethoer vernederen onder luid gebrul.
Mmm, naar.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nope heb een afwijking aan mijn hoornvlies waardoor ik absoluut niet mag laseren. Aardig zuur met -6Plus mijn ogen worden steeds slechter (zie nu met lenzen 40% met links en 80% met rechts) en ik moet binnen 10 jaar sowieso een dubbele hoornvliestransplantatie.
Uh. Oké naja zal wel x)quote:Op donderdag 12 december 2013 15:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt.. helaas maar het is voor stoners best logisch om in een coffeeshop af te spreken, sorry![]()
Wanneer wordt krul 18 dan? Als dat bijv in februari is kunnen we ook de meet daarna doen.quote:
Ja sorry dude, of je moet zelf iets beters weten als het sneeuwt en vriest buitenquote:
Gewoon je overtuigende 21-jaars gezicht opzetten en niks aan de hand toch.quote:
Hmm na Februari kunnen we ook wachtten tot Juni tot we weer in het park kunnen zittenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wanneer wordt krul 18 dan? Als dat bijv in februari is kunnen we ook de meet daarna doen.
Een meet is geen meet zonder krul cupcakes
Maar daar zit toch weer 4 maanden tussenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm na Februari kunnen we ook wachtten tot Juni tot we weer in het park kunnen zitten
Hmm, blowkroegen hier zijn ook 18+quote:Op donderdag 12 december 2013 15:26 schreef Moira. het volgende:
Nouja als er ergens bijvoorbeeld zo'n cafeetje naast de shop zit, waar je dus mag blowen maar ook bier kunt halen enzo, dan mogen mensen onder de 18 er wss wel naar binnen en kunnen wij gewoon lekker blowen
Nee, is coolquote:Op donderdag 12 december 2013 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sorry dude, of je moet zelf iets beters weten als het sneeuwt en vriest buiten
oh njaquote:Op donderdag 12 december 2013 15:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm, blowkroegen hier zijn ook 18+
Coffeeshop is wel een logische plek jaquote:Op donderdag 12 december 2013 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het ook wel 'lullig' voor Krul en Uns hoor maar kom op.. Het is niet alsof we daarna nooit meer meeten. Ik wil sowieso in de zomer weer in het park meeten. Maar met dit weer is er zo snel niks beters en voor blowers is de coffeeshop nou eenmaal een handige plek, I'm sorry.
Nah, niet lullig voelen, I know. En ik begrijp het ook wel.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik voel me nu een beetje lulligWant ik mag je echt hoor
Komt goedquote:Op donderdag 12 december 2013 15:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, niet lullig voelen, I know. En ik begrijp het ook wel.
Volgende keer beter toch?
Tijd zat
Doen doenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
mjah beetje bummer dat bij mij niet binnen blowen en roken. zit er aan te denken om die regel misschien voor 1 meer af te schaffen, maar weet nog niet zeker.
Zou wel chill zijn, maarja, jouw osso, jouw regels.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
mjah beetje bummer dat bij mij niet binnen blowen en roken. zit er aan te denken om die regel misschien voor 1 meer af te schaffen, maar weet nog niet zeker.
Gewoon 1 weekendje dat je huis naar wiet ruiktquote:Op donderdag 12 december 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
Ik kom binnenkort wel een trailperiode opzetten en kijken hoe dat bevalt.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
Dit is zo fucking herkenbaarquote:Op donderdag 12 december 2013 15:32 schreef Studeur het volgende:
Troep hier wordt steeds erger, het is al lastig om nog ruimte te maken op tafel of om een stap te zetten. Eigenlijk hou ik wel van al die bergen troep om me heen, lekker knus.
Ik heb een overhemd gekocht bij de Bristol met 50% korting en hij is swag.quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon 1 weekendje dat je huis naar wiet ruikt![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort wel een trailperiode opzetten en kijken hoe dat bevalt.
Deze manquote:Op donderdag 12 december 2013 15:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zou wel chill zijn, maarja, jouw osso, jouw regels.
Als ik in de fuck-it mood ben, zoals meestal, is dat te zien aan de enorme teringzooi omdat ik dan geen zin hem om op te ruimen. Inmiddels al 7 dagen.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:35 schreef Unscrewed het volgende:
Ik merk dat mijn kamer een reflectie is op mijn mood. Als ik lekker in mijn vel zit, is alles netjes.. maar als ik me rot voel, dan is mijn kamer een enorme rotzooi.
quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:37 schreef Sardu het volgende:
Wie maakt van Veer even heel snel een stoner?
hahaquote:Op donderdag 12 december 2013 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Als het echt moet wil ik zelfs wel buiten smoken hoor Mur..Alles voor een leuke dag met de stoners
Ik ben ook lui maar achquote:Op donderdag 12 december 2013 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaMaar bijv moir is een luie hoer.
die gaat niet naar buiten.
Klopt kloptquote:Op donderdag 12 december 2013 15:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik heb een overhemd gekocht bij de Bristol met 50% korting en hij is swag.
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:38 schreef Studeur het volgende:
Doe al meer dan een week met dezelfde joint
kloptquote:Op donderdag 12 december 2013 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Soms even de dames naar buiten gooien om te grazen kan geen kwaad.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Maar is die joint niet fucking smerig als je er zo lang over doet? Ik vind een joint een nacht in de asbak leggen soms al viesquote:
hahahaquote:Op donderdag 12 december 2013 15:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Soms even de dames naar buiten gooien om te grazen kan geen kwaad.
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Soms even de dames naar buiten gooien om te grazen kan geen kwaad.
Grapje tochquote:
Boeiend, hij werkt elke keer weer na 3 hijsjesquote:Op donderdag 12 december 2013 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar is die joint niet fucking smerig als je er zo lang over doet? Ik vind een joint een nacht in de asbak leggen soms al vies
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar vind 't ook prima als je de rest buiten laat roken hoor
Dan moet je 'm ook niet ín de asbak leggen maar ernaastquote:Op donderdag 12 december 2013 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar is die joint niet fucking smerig als je er zo lang over doet? Ik vind een joint een nacht in de asbak leggen soms al vies
Hahaquote:Op donderdag 12 december 2013 15:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
Boeiend, hij werkt elke keer weer na 3 hijsjes
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar vind 't ook prima als je de rest buiten laat roken hoor
Maar een week lang elke keer de zelfde aansteken?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan moet je 'm ook niet ín de asbak leggen maar ernaastJe laat hem even in de asbak liggen zolang hij nog brandt en als hij dan uit is leg je 'm er gewoon naast. Dan kun je hem de dag erna gewoon weer opsteken zoals je anders ook zou doen als hij uit gaat
Da's wel onbeskoftquote:Op donderdag 12 december 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]tief jou dan echt gewoon van t balkon
![]()
Godver, vorige keer een vriendin van me al bij kop en kont gepakt en echt op het balkon geflikkerd.die dacht dat ik een grapje maakte en bleef gewoon zitten roken.
Ja weet niet, ik doe er hoog uit 3x over als ik elke keer maar een paar hijsjes neemquote:Op donderdag 12 december 2013 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar een week lang elke keer de zelfde aansteken?
De as eruit rollen en jonko dicht draaien helpt ook met de smaak behouden en de stank verminderen. Tabak zal wel scherper zijn met de dag.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan moet je 'm ook niet ín de asbak leggen maar ernaastJe laat hem even in de asbak liggen zolang hij nog brandt en als hij dan uit is leg je 'm er gewoon naast. Dan kun je hem de dag erna gewoon weer opsteken zoals je anders ook zou doen als hij uit gaat
Ik ga zo een joint roken waar ik gisteren aan begonnen was. Moet m wel eerst afmaken.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:42 schreef Moira. het volgende:
Maar net ook een jointje gerookt waarmee gister al begonnen was
Zo herkenbaar.. Bij ons mag je in de weggeef niet roken. Kwam er een meisje langs met haar kinderen, dat meisje is al 8 jaar bevriend met de groep hier en heeft ook in vorige panden gewoond, maar goed die ging daar roken. Dus ik zeg nee dat mag niet ga even bij de plee ofzo staan.. denk ze ook dat ik een grapje maak en blijft ze ook gewoon doodleuk staan. Zelfs nadat een andere huisgenoot er nog wat van zei. Ja zei ze maar ik moet mijn kinderen in de gaten houden, ja fuck ga dan niet roken!quote:Op donderdag 12 december 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
Godver, vorige keer een vriendin van me al bij kop en kont gepakt en echt op het balkon geflikkerd.die dacht dat ik een grapje maakte en bleef gewoon zitten roken.
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ga zo een joint roken waar ik gisteren aan begonnen was. Moet m wel eerst afmaken.
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ga zo een joint roken waar ik gisteren aan begonnen was. Moet m wel eerst afmaken.
vind dat echt te kansloosquote:Op donderdag 12 december 2013 15:44 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Zo herkenbaar.. Bij ons mag je in de weggeef niet roken. Kwam er een meisje langs met haar kinderen, dat meisje is al 8 jaar bevriend met de groep hier en heeft ook in vorige panden gewoond, maar goed die ging daar roken. Dus ik zeg nee dat mag niet ga even bij de plee ofzo staan.. denk ze ook dat ik een grapje maak en blijft ze ook gewoon doodleuk staan. Zelfs nadat een andere huisgenoot er nog wat van zei. Ja zei ze maar ik moet mijn kinderen in de gaten houden, ja fuck ga dan niet roken!
Ze is breder dan mij dus ik krijg haar niet van haar plek haha. Maar zij wist het idd dat maakte het nog kanslozer, beetje jammer zulke mensenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
vind dat echt te kansloosdan tief ik je ook echt gewoon bij je nek naar buiten
Het scheelt wel dat bij mij ze echt niet wist dat het niet mocht though.
Ik zou ook onschuldig kijken en oostindisch doof zijn.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
vind dat echt te kansloosdan tief ik je ook echt gewoon bij je nek naar buiten
Het scheelt wel dat bij mij ze echt niet wist dat het niet mocht though.
Nee, ik ga zo. Joint roken met A., naar de shop en supermarkt, eten, weggeefwinkel van 18:00 tot 20:00.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Jmmrquote:Op donderdag 12 december 2013 15:48 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee, ik ga zo. Joint roken met A., naar de shop en supermarkt, eten, weggeefwinkel van 18:00 tot 20:00.
zou jou gewoon warmknuffelen hoor.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:46 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik zou ook onschuldig kijken en oostindisch doof zijn.![]()
Weet je wel hoe fucking koud het buiten is?
Alsof je mij buiten kan laten staan wanneer ik met mijn puppyogen en brandend van verlangen naar binnen sta te gluren.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
zou jou gewoon warmknuffelen hoor.
Voel me veel te creatief, ga het niet wegnemen met TC. Maar weet niet waar ik het aan moet besteden, die creativiteit. x)quote:
wrijf mijn pener tegen je aan tot het voelt alsof je tegen de 9e poort van de hel staat te pissen.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:54 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alsof je mij buiten kan laten staan wanneer ik met mijn puppyogen en brandend van verlangen naar binnen sta te gluren.
Werd hier zo hard van dat ik mijn Veercrush bijna was vergeten.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
wrijf mijn pener tegen je aan tot het voelt alsof je tegen de 9e poort van de hel staat te pissen.
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:59 schreef Sardu het volgende:
[..]
Werd hier zo hard van dat ik mijn Veercrush bijna was vergeten.![]()
Gauw fapjen plegen en weer terug naar de orde van de dag.
Ik heb geen flauw idee, volgens mij was er nog geen vaste locatie. Gewoon random datum in de OP aanklikken en zien wat eruit komt.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:01 schreef OllieWilliams het volgende:
meet is nu opeens bij mur of wat?
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:48 schreef Studeur het volgende:
Er is niemand!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
2 februari aangeklikt maar kan dan niet eensquote:Op donderdag 12 december 2013 16:03 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik heb geen flauw idee, volgens mij was er nog geen vaste locatie. Gewoon random datum in de OP aanklikken en zien wat eruit komt.
Bipsquote:
Oh, ik 1 februari volgens mij.quote:Op donderdag 12 december 2013 16:07 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
2 februari aangeklikt maar kan dan niet eens
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:15 schreef Studeur het volgende:
Mensen kom eens gezellig doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee ik ben geen dokterquote:Op donderdag 12 december 2013 14:54 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik heb een lui oog. Denk dat links nu -1 is en rechts -2. Kan ik dat laseren? En is dat duur
Ik ben er niet bij als het in een shop is, ik wordt 17 in februariquote:Op donderdag 12 december 2013 15:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wanneer wordt krul 18 dan? Als dat bijv in februari is kunnen we ook de meet daarna doen.
Een meet is geen meet zonder krul cupcakes
Dat kan, maar is nog niet echt noodzakelijk. En zolang het niet noodzakelijk is gaat je zorgverzekeraar daar niks voor mee betalen.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:54 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik heb een lui oog. Denk dat links nu -1 is en rechts -2. Kan ik dat laseren? En is dat duur
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij als het in een shop is, ik wordt 17 in februari
Ohja, hehequote:Op donderdag 12 december 2013 16:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij als het in een shop is, ik wordt 17 in februari
Ik hoop dat ik ook snel op de wachtlijst magquote:Op donderdag 12 december 2013 15:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mmm, naar.
Volgens mij heeft mijn vader dezelfde operatie ondergaan aan z'n hoornvlies en het zicht met z'n ene oog is nu van 20% naar 80%Ging allemaal prima enzo. Binnenkort gaat hij z'n 2e oog doen
hee kom jij ook eens op tcquote:Op donderdag 12 december 2013 16:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ook snel op de wachtlijst mag
Laat me ik ben ziekjesquote:Op donderdag 12 december 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat kan, maar is nog niet echt noodzakelijk. En zolang het niet noodzakelijk is gaat je zorgverzekeraar daar niks voor mee betalen.
[..]
ditquote:Op donderdag 12 december 2013 16:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja, hehe
Nja we zien wel hoe of wat.
Beter kijken we allemaal Mur lief aan
I know maar tochquote:Op donderdag 12 december 2013 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is nog geen excuust om zonder redent ergens een t achter te plakkent
beterschap ditdat
Goed we zijn ondertussen exclusief. Of nouja dat waren we blijkbaar vanaf het begin al maar nu ook echt uitgesprokenquote:
Staat de naaimachine al klaar om je kleren aan te passen?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Goed we zijn ondertussen exclusief. Of nouja dat waren we blijkbaar vanaf het begin al maar nu ook echt uitgesproken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doen we toch wel goed voor een stel autistenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:47 schreef FL_Freak het volgende:
heuh iedereen hier vriendjes en vriendinnetjes.
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Staat de naaimachine al klaar om je kleren aan te passen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
nee hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 16:47 schreef FL_Freak het volgende:
heuh iedereen hier vriendjes en vriendinnetjes.
Oh fijn, hij is niet alleen Joods, hij gaat ook nog branden in de Hel.quote:
Gezelligquote:Op donderdag 12 december 2013 16:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oh fijn, hij is niet alleen Joods, hij gaat ook nog branden in de Hel.
Oh whoa, heftig. Kan je die operatie niet nu ondergaan dan, of wil je dat zelf nog niet?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het is nog niet ernstig genoeg dus ik kom niet op de wachtlijst.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:38 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Oh whoa, heftig. Kan je die operatie niet nu ondergaan dan, of wil je dat zelf nog niet?
Je kan het altijd in andere landen proberen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het is nog niet ernstig genoeg dus ik kom niet op de wachtlijst.
Ik vertrouw dat niet zo het zijn toch mijn ogenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:42 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Je kan het altijd in andere landen proberen.
of ernstig genoeg makenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:42 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Je kan het altijd in andere landen proberen.
quote:
Ja begrijp ik. Turkije heeft wel 1 van de beste oogziekenhuizen op de wereld. :p Het is ook stukken goedkoper. Dunya Goz Hastanesi. Site is ook gewoon in het Nederlands.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat niet zo het zijn toch mijn ogen
oeee lekkerrr ik meloentheequote:Op donderdag 12 december 2013 19:25 schreef aadspagaat het volgende:
jaa gek, daarom ga ik deze zo ff bij me stick proberen![]()
[ afbeelding ]
aiit lekkerr!quote:Op donderdag 12 december 2013 19:27 schreef Channie83 het volgende:
[..]
oeee lekkerrr ik meloenthee
eerst douchen gtst en dan tjoepie timeeeeeeeeeeeee
aaaah godver moet je de kou in bahquote:Op donderdag 12 december 2013 19:28 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
aiit lekkerr!
ik moet nu ff sigareten halentot laterssz
Ja maar om voor nazorg en andere complicaties nou steeds daar naar toe te vliefenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja begrijp ik. Turkije heeft wel 1 van de beste oogziekenhuizen op de wereld. :p Het is ook stukken goedkoper. Dunya Goz Hastanesi. Site is ook gewoon in het Nederlands.
?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:48 schreef Studeur het volgende:
Gezeik, gezeik en nog meer gezeik en om het af te maken nog een klein beetje gezeik.
weet zelf amper waar het over gaatquote:
Huh wazig jaquote:Op donderdag 12 december 2013 20:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
weet zelf amper waar het over gaat
maar vriendin vond t leuk om te melden dat ze er klaar mee was en op te hangen, ik kan dat soort dingen slecht hebben. gelukkig weer goed nu.
quote:Op donderdag 12 december 2013 20:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
maar vriendin vond t leuk om te melden dat ze er klaar mee was en op te hangen, ik kan dat soort dingen slecht hebben. gelukkig weer goed nu.
Leuk voor je.Ik wacht erop.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:53 schreef Viro het volgende:
Net amnesia gehaald, straks even een joint draaien
Ze kwam aandacht tekort!! jezus! volgende keer niet terug bellen,dan belt ze binnen 10min sowieso terugquote:Op donderdag 12 december 2013 20:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
Is wat anders dan telkens Lemon of Silver haze. Waar wacht jij op?quote:Op donderdag 12 december 2013 20:54 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Leuk voor je.Ik wacht erop.
en hoiiiiiiiiiiiii trouwens
heb ook niet teruggebeld, mobiel neergeflikkerd en in slaap gedonderd, 2 uur later waren de sorryberichtjes al volop binnen jaquote:Op donderdag 12 december 2013 20:55 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ze kwam aandacht tekort!! jezus! volgende keer niet terug bellen,dan belt ze binnen 10min sowieso terug
Dat is wel het laatste wat ik belangrijk vindquote:Op donderdag 12 december 2013 16:49 schreef Typisch het volgende:
[..]
Sorry, ik moest hem maken.
Gefeliciteerd ditdat. Maar it aint official till it's on Facebook.
Ik wacht op het zelfde....Alleen de persoon heeft franse slakken gegeten want ik wacht al 30min.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:56 schreef Viro het volgende:
[..]
Is wat anders dan telkens Lemon of Silver haze. Waar wacht jij op?
Hoi
* Viro slaat popcorn in voor geval shit is going to hit the fanquote:Op donderdag 12 december 2013 20:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb ook niet teruggebeld, mobiel neergeflikkerd en in slaap gedonderd, 2 uur later waren de sorryberichtjes al volop binnen ja
Ah op die fiets.quote:Op donderdag 12 december 2013 20:58 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik wacht op het zelfde....Alleen de persoon heeft franse slakken gegeten want ik wacht al 30min.![]()
Wiet is niet op maar ik wil DIE DIE DIE DIE DIE roken
hahaha Kijk is hier! dan moet je haar iets meer aandacht geven..of ze moet er gewoon over praten,..gelijk gek doen dit dat gunt....quote:Op donderdag 12 december 2013 20:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
heb ook niet teruggebeld, mobiel neergeflikkerd en in slaap gedonderd, 2 uur later waren de sorryberichtjes al volop binnen ja
Whehehe, nee ken ik niet.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:03 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Hij blijft hip....Ken je de space scooters voor kinderen ??
Ik ga eerst even eten, dan zoek ik het op.quote:Op donderdag 12 december 2013 21:10 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Sanggggggg joetoep ff dan.Space scooter..
nou vooruit dan maarquote:Op donderdag 12 december 2013 21:11 schreef Viro het volgende:
[..]
Ik ga eerst even eten, dan zoek ik het op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |