Ik heb een lui oog. Denk dat links nu -1 is en rechts -2. Kan ik dat laseren? En is dat duurquote:Op donderdag 12 december 2013 14:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nope heb een afwijking aan mijn hoornvlies waardoor ik absoluut niet mag laseren. Aardig zuur met -6Plus mijn ogen worden steeds slechter (zie nu met lenzen 40% met links en 80% met rechts) en ik moet binnen 10 jaar sowieso een dubbele hoornvliestransplantatie.
Waarschijnlijk Amsterdam shop chillen. MAAR iemand had het over een shop waar ze ook bier verkopenquote:
AAAAH BIERSHOPquote:Op donderdag 12 december 2013 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Waarschijnlijk Amsterdam shop chillen. MAAR iemand had het over een shop waar ze ook bier verkopen
Hihiquote:Op donderdag 12 december 2013 15:12 schreef Murdera het volgende:
moet ik niet zo lazerus worden als vorige keer though.
Komt goed, we bundelen onze krachten.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:12 schreef Murdera het volgende:
moet ik niet zo lazerus worden als vorige keer though.
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:13 schreef Sardu het volgende:
[..]
Komt goed, we bundelen onze krachten.
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:16 schreef Amarantha het volgende:
In de volgende OP moet ook maar even staan denk ik wat hoogst waarschijnlijk het idee is. Dan weten mensen ook waarom ze stemmen op de poll haha
ik heb een die nog niemand had, ben fckin underground.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:16 schreef Sardu het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik heb ook maar een random datum aangeklikt.
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik heb een die nog niemand had, ben fckin underground.
I AM THE 1%quote:Op donderdag 12 december 2013 15:19 schreef Sardu het volgende:
[..]ik ook. Nu heb je een procentje van me afgesnoept.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |