Ik ben ongeduldig, het duurt me te lang dat Mono het verneukt. Laten we de kansen verdubbelen.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Kijk tegen wie je het zegtHet is afwachten tot het goed mis gaat
Tip: bierflesje in de anus om prostaat te stimuleren voor meer genotquote:Op donderdag 12 december 2013 01:56 schreef Moira. het volgende:
Ik ben kneiterstoned en ga eens even de anatomie van de nakende man wat beter bestuderen.
Gegroet![]()
Denken dat ik dat niet allang in mijn repertoire heb zittenquote:Op donderdag 12 december 2013 01:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Tip: bierflesje in de anus om prostaat te stimuleren voor meer genot
Goegoequote:
Hey heb wat meer vertrouwen in Mono!quote:Op donderdag 12 december 2013 01:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ben ongeduldig, het duurt me te lang dat Mono het verneukt. Laten we de kansen verdubbelen.
In z'n vermogen om dingen te crashen of z'n vermogen om dingen niet te crashen?quote:Op donderdag 12 december 2013 02:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Hey heb wat meer vertrouwen in Mono!
Ja hoe moet ik dat weten zonder inzage te hebben van jouw repertoire?!quote:Op donderdag 12 december 2013 02:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denken dat ik dat niet allang in mijn repertoire heb zitten
Beidenquote:Op donderdag 12 december 2013 02:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
In z'n vermogen om dingen te crashen of z'n vermogen om dingen niet te crashen?
4,4quote:Op woensdag 11 december 2013 23:47 schreef Amarantha het volgende:
http://educatie.ntr.nl/nationaleinburgeringtest/online-test/ 4,7
Gewoon 'dat soort dingen' doe ik gewoonquote:Op donderdag 12 december 2013 02:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik dat weten zonder inzage te hebben van jouw repertoire?!
Wees blij dat je je ogen kan laten laserenquote:Op donderdag 12 december 2013 07:17 schreef E.B.A.H. het volgende:
Tering, ik moet mijn ogen echt laten laseren.
Is het bij jou zo erg dat je het niet kan dan? Ik dacht dat ze tegenwoordig wel alles konden verhelpen.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wees blij dat je je ogen kan laten laseren
Nope heb een afwijking aan mijn hoornvlies waardoor ik absoluut niet mag laseren. Aardig zuur met -6quote:Op donderdag 12 december 2013 14:37 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Is het bij jou zo erg dat je het niet kan dan? Ik dacht dat ze tegenwoordig wel alles konden verhelpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |