godver die quote editquote:Op donderdag 12 december 2013 01:46 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
Ja was supertof. Heb het erg naar mijn zin gehad.
betaald krijgen terwijl je op je luie reet zit en/of chille dingen doetquote:Op donderdag 12 december 2013 01:46 schreef Ugjerke het volgende:
En dan te bedenken dat ik die dag gewoon random vrijgevraagd heb omdat ik nog verlofuren op moet maken. (Ik heb nog geen enkel verlofuur van 2013 gebruikt.)
Als het straks even wat rustiger is ga ik maar twee maanden halve weken werken ofzo.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
betaald krijgen terwijl je op je luie reet zit en/of chille dingen doetdoe ik dit weekend ook
nee ik was te stoned ik had jack herrer en hindu kush gehaaldquote:Op donderdag 12 december 2013 01:47 schreef Moira. het volgende:
[..]
godver die quote edit
Dat doet mij deugd, beste jongen!
Had je de de greotjens van mij gedaan?
Mja wel wat bewaren voor als je straks wel echt een keer een weekje ergens voor nodig hebt ofzoquote:Op donderdag 12 december 2013 01:48 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Als het straks even wat rustiger is ga ik maar twee maanden halve weken werken ofzo.
quote:Op donderdag 12 december 2013 01:48 schreef Viro het volgende:
[..]
Als ik een infectie op mijn telefoon vind kom ik jou vol pompen met anti-biotica
Zoals mijn verlofuren van 2014?quote:Op donderdag 12 december 2013 01:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mja wel wat bewaren voor als je straks wel echt een keer een weekje ergens voor nodig hebt ofzo
repetc broooquote:Op donderdag 12 december 2013 01:48 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
nee ik was te stoned ik had jack herrer en hindu kush gehaald
ohjaquote:Op donderdag 12 december 2013 01:49 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Zoals mijn verlofuren van 2014?
Vraag me soms af waarom ik jaren in schoolbanken heb gezeten als ik geen baan kan vinden. Een oud docente van mij noemde mijn generatie het verloren generatiequote:
Ik moet die van 2013 ook wel een beetje vlot opmaken. Die van 2012 zijn door een foutje gelukkig langer geldig dan normaal, maar die van 2013 vervallen gewoon in juni of juli ofzo.quote:
Ja het is ook echt knap lullig iddquote:Op donderdag 12 december 2013 01:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Vraag me soms af waarom ik jaren in schoolbanken heb gezeten als ik geen baan kan vinden. Een oud docente van mij noemde mijn generatie het verloren generatie
Wordt machinist.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:51 schreef Viro het volgende:
[..]
Vraag me soms af waarom ik jaren in schoolbanken heb gezeten als ik geen baan kan vinden. Een oud docente van mij noemde mijn generatie het verloren generatie
worden chille maanden danquote:Op donderdag 12 december 2013 01:53 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik moet die van 2013 ook wel een beetje vlot opmaken. Die van 2012 zijn door een foutje gelukkig langer geldig dan normaal, maar die van 2013 vervallen gewoon in juni of juli ofzo.
Besef nu pas dat post best dubbelzinnig isquote:
Moeten ze wel even iemand aannemen die wat van m'n werk over kan nemen.quote:
Ik hoop hetquote:Op donderdag 12 december 2013 01:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja het is ook echt knap lullig iddMaar ook voor jou komt die tijd jeweet
Pas op voor z'n naaktslakjequote:Op donderdag 12 december 2013 01:56 schreef Moira. het volgende:
Ik ben kneiterstoned en ga eens even de anatomie van de nakende man wat beter bestuderen.
Gegroet![]()
Ik ben ongeduldig, het duurt me te lang dat Mono het verneukt. Laten we de kansen verdubbelen.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:57 schreef Viro het volgende:
[..]
Kijk tegen wie je het zegtHet is afwachten tot het goed mis gaat
Tip: bierflesje in de anus om prostaat te stimuleren voor meer genotquote:Op donderdag 12 december 2013 01:56 schreef Moira. het volgende:
Ik ben kneiterstoned en ga eens even de anatomie van de nakende man wat beter bestuderen.
Gegroet![]()
Denken dat ik dat niet allang in mijn repertoire heb zittenquote:Op donderdag 12 december 2013 01:59 schreef Viro het volgende:
[..]
Tip: bierflesje in de anus om prostaat te stimuleren voor meer genot
Goegoequote:
Hey heb wat meer vertrouwen in Mono!quote:Op donderdag 12 december 2013 01:59 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Ik ben ongeduldig, het duurt me te lang dat Mono het verneukt. Laten we de kansen verdubbelen.
In z'n vermogen om dingen te crashen of z'n vermogen om dingen niet te crashen?quote:Op donderdag 12 december 2013 02:02 schreef Viro het volgende:
[..]
Hey heb wat meer vertrouwen in Mono!
Ja hoe moet ik dat weten zonder inzage te hebben van jouw repertoire?!quote:Op donderdag 12 december 2013 02:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Denken dat ik dat niet allang in mijn repertoire heb zitten
Beidenquote:Op donderdag 12 december 2013 02:03 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
In z'n vermogen om dingen te crashen of z'n vermogen om dingen niet te crashen?
4,4quote:Op woensdag 11 december 2013 23:47 schreef Amarantha het volgende:
http://educatie.ntr.nl/nationaleinburgeringtest/online-test/ 4,7
Gewoon 'dat soort dingen' doe ik gewoonquote:Op donderdag 12 december 2013 02:03 schreef Viro het volgende:
[..]
Ja hoe moet ik dat weten zonder inzage te hebben van jouw repertoire?!
Wees blij dat je je ogen kan laten laserenquote:Op donderdag 12 december 2013 07:17 schreef E.B.A.H. het volgende:
Tering, ik moet mijn ogen echt laten laseren.
Is het bij jou zo erg dat je het niet kan dan? Ik dacht dat ze tegenwoordig wel alles konden verhelpen.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wees blij dat je je ogen kan laten laseren
Nope heb een afwijking aan mijn hoornvlies waardoor ik absoluut niet mag laseren. Aardig zuur met -6quote:Op donderdag 12 december 2013 14:37 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Is het bij jou zo erg dat je het niet kan dan? Ik dacht dat ze tegenwoordig wel alles konden verhelpen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |