quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: kinderjunksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.STONER-MEETING 2.0:
Poll: Datum voor een volgende meeting
• Zaterdag 25 Januari
• Zondag 26 Januari
• Zaterdag 1 Februari
• Zondag 2 Februari
• Zaterdag 8 Februari
• Zondag 9 Februari
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 13% gewijzigd door Ama op 11-12-2013 20:48:48 ]Your beauty never ever scared me.
Wheheheeeeey... OUD is ook grappig, Draagdoeken #119 en sjit!quote:Op woensdag 11 december 2013 02:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Stoned rondsnuffelen in r&p, nws, onz of oud is ook lachen![]()
wat?quote:Op woensdag 11 december 2013 10:05 schreef BaasBanaan het volgende:
Oh leuk, het gaat alweer over jurken en anorexia.
LEUK!
JOTTEM
GODVERDOMME
Werken met vrouwen.quote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 10:10 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Werken met vrouwen.
Ik snap die mannen uit de jaren 50 wel.
Snow plzquote:Op woensdag 11 december 2013 01:42 schreef Snowbells het volgende:
Dan niet huilie doen. Ben er een beetje done mee, als niet-stoners er nu niet waren was dit topic allang dood.
Nou gr ik hoef hier de komende tijd niet meer te komen gr
quote:Op woensdag 11 december 2013 11:48 schreef Ro-ald het volgende:
11-12-13. Mooie datum om wiet te legaliseren in Uruguay.
www.google.nl/url?sa=t&rc(...)GNtsGX7b0vqFrbh_o63w
Ik.quote:Op woensdag 11 december 2013 11:39 schreef AssiMar. het volgende:
Wie is er nu een joint aan het roken???![]()
16:00?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:41 schreef Ro-ald het volgende:
Heb op zich wel zin in een joint nu Alleen de shops zijn pas om 16:00 open
Annemarie Jorritsma
Waar is hier?quote:Op woensdag 11 december 2013 12:44 schreef Ro-ald het volgende:
Als je hier mocht blowen in de middag dan kon de meet wel bij mij.
Daar waar zijn huis woont!quote:
Ja Almere. Vanaf de avond rond 21:00 zal het gewoon kunnen.quote:
Maar is hier je huis of de shop? Want als het om de shop gaat dan kan het ook wel ergens anders in NL jaquote:Op woensdag 11 december 2013 12:48 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja Almere. Vanaf de avond rond 21:00 zal het gewoon kunnen.
Maar veel mensen willen toch niet Almere komen
Mijn huis ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:49 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar is hier je huis of de shop? Want als het om de shop gaat dan kan het ook wel ergens anders in NL ja
Begeleiding van 16:00 tot 21:00.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:51 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo mag je daar 's avonds pas smoken dan?
Aah op die manier. Maar met een aantal FOK!kers een grote stad terroriseren lijkt me ook wel tofquote:Op woensdag 11 december 2013 12:52 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Begeleiding van 16:00 tot 21:00.
En blowen is verboden.
Ja mij ook. Maar een park vind ik kut. Ik wil gewoon chill kunnen zitten.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:53 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Aah op die manier. Maar met een aantal FOK!kers een grote stad terroriseren lijkt me ook wel tof
Park is best chill maar alleen als het 20 graden warmer isquote:Op woensdag 11 december 2013 12:54 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ja mij ook. Maar een park vind ik kut. Ik wil gewoon chill kunnen zitten.
Ik vond het echt kut. Kon niet lekker zitten haha.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Park is best chill maar alleen als het 20 graden warmer is
Ja had ik ook wel last van maar kon me er niet aan storenquote:Op woensdag 11 december 2013 12:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik vond het echt kut. Kon niet lekker zitten haha.
JA MEET! Kom met goede ideeënquote:Op woensdag 11 december 2013 12:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Zag iets staan en las iets in vorige topic erover :p
Ik heb nog een halfje van gister naast me liggen, maar moet nog even langs werk en wat boodschappen doen, dus die gaat pas aan als ik naderhand op de trein sta te wachtenquote:Op woensdag 11 december 2013 11:39 schreef AssiMar. het volgende:
Wie is er nu een joint aan het roken???![]()
Daarom: ergens een chille grote ruime coffeeshop in Amsterdamquote:Op woensdag 11 december 2013 12:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik vond het echt kut. Kon niet lekker zitten haha.
Amsterdam is helemaal prima voor mij.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom: ergens een chille grote ruime coffeeshop in Amsterdam
Omdat we vorige keer al Utrecht hebben gedaan en Amsterdam ook beter bereikbaar is voor andere mensen die vorige keer niet konden komen vanwege de afstand.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:57 schreef Ro-ald het volgende:
Waarom gewoon niet centrum van Utrecht?
Wie komen er allemaal? Volgens mij is van de mensen die bij de vorige meet waren nog maar een kwart over ofzoquote:Op woensdag 11 december 2013 12:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JA MEET! Kom met goede ideeënIk ga vanavond even een stukje in de OP plaatsen, aangezien het alweer een half jaar terug is
Super superquote:Op woensdag 11 december 2013 12:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Amsterdam is helemaal prima voor mij.
We zien wel tochquote:Op woensdag 11 december 2013 13:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wie komen er allemaal? Volgens mij is van de mensen die bij de vorige meet waren nog maar een kwart over ofzo
Ik heb wel een koffer waar die smurf in pastquote:Op woensdag 11 december 2013 13:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Super super
Ik vind het in een coffeeshop doen ook echt geen slecht idee.
Stonermeet in coffeeshop is gewoon logisch, en genoeg chille coffeeshops die groepen toelaten waar je gewoon lekker kunt blowen en chillen. Sommige shops hebben er ook nog een café naast zitten waar je kunt blowen als we meer ruimte nodig hebben.
Klojo is inmiddels ook 18 en alleen als Unscrewed ook wou komen dan moeten we iets vinden om hem maar naar binnen te loodsen, en anders heeftie pech
Vas moet dan maar een leuke uitzoekenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:02 schreef Moira. het volgende:
En voor een coffeeshop is het ook wel chill dat het niet uitmaakt wat voor weer het iskunnen we ook doen als er sneeuw buiten ligt in principe
Ja klopt. En kunnen dan ook nog even stoned door het centrum lopen. Altijd leuk.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Super super
Ik vind het in een coffeeshop doen ook echt geen slecht idee.
Stonermeet in coffeeshop is gewoon logisch, en genoeg chille coffeeshops die groepen toelaten waar je gewoon lekker kunt blowen en chillen. Sommige shops hebben er ook nog een café naast zitten waar je kunt blowen als we meer ruimte nodig hebben.
Klojo is inmiddels ook 18 en alleen als Unscrewed ook wou komen dan moeten we iets vinden om hem maar naar binnen te loodsen, en anders heeftie pech
iddquote:Op woensdag 11 december 2013 13:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vas moet dan maar een leuke uitzoeken
ik weet nog wel een shop, vlakbij de walle, waar je lekker kan roken plus gewoon bier kan drinken!quote:Op woensdag 11 december 2013 12:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom: ergens een chille grote ruime coffeeshop in Amsterdam
Nicequote:Op woensdag 11 december 2013 13:10 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
ik weet nog wel een shop, vlakbij de walle, waar je lekker kan roken plus gewoon bier kan drinken!
baasquote:Op woensdag 11 december 2013 13:10 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik zal ook eens een kindfoto van mezelf zoeken. Ik was wel fucking ghetto, altijd onder de wondjes.
Jaa denk het wel, ben er 2x geweest ofzo, maar wel me eigen hasj meegenomen. is echt zo een toerristenshop, dus die zijn wel grote groepen gewend. zal de naam van die shop wel ff regelen vanavond!quote:Op woensdag 11 december 2013 13:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
NiceIs daar ruimte voor ongeveer 15-25 mensen? (naast de normale coffeeshop bezoekers)
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:15 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik ben geen shopchiller dus zou het niet wetenVraag het wel aan een maatje die wel regelmatig in shoppa's hangt.
baasjesquote:Op woensdag 11 december 2013 13:19 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
Jaa denk het wel, ben er 2x geweest ofzo, maar wel me eigen hasj meegenomen. is echt zo een toerristenshop, dus die zijn wel grote groepen gewend. zal de naam van die shop wel ff regelen vanavond!
sowieso ken je altijd naar get down op het leidse plein, ook wel een toeristenshop, maar zat ruimte.quote:
Dit zal wel chill zijn inderdaad.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:10 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
ik weet nog wel een shop, vlakbij de walle, waar je lekker kan roken plus gewoon bier kan drinken!
Ga denk ik om 16:00 naar de stad even wiet halen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:36 schreef Moira. het volgende:
Ik moet eigenlijk de deur uit maar geen zin
Dat is altijd een legitieme reden om de deur uit te gaan jaquote:Op woensdag 11 december 2013 13:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga denk ik om 16:00 naar de stad even wiet halen.
Heb ik wel weer even zin in.
Nog beterquote:Op woensdag 11 december 2013 13:40 schreef Ro-ald het volgende:
Oh nee daar hoef ik niet voor naar de stad.
Kan ook even iemand berichten.
Ja toch maar meestal haal ik wel liever gewoon bij de shop.quote:
Zoals ik de laatste keer ook zo lekker aanwezig was.quote:
ahhhquote:Op woensdag 11 december 2013 14:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zoals ik de laatste keer ook zo lekker aanwezig was.
How's you doin' murryboi?quote:
Moe.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
ach, highrollaz keer rollin'
hoest met jou dan?
Gast. Twee maanden. Geef haar een goede beurt en ga weer over op de orde van de dag.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:38 schreef Studeur het volgende:
Verdomme heb echt hulp nodig.
Vrijdag wil ik iets origineels verzinnen om te doen met mn vriendin omdat we 2 maanden hebben. Kan echt niks bedenken want niks is origineel wat ik bedenkT liefst wil ik iets in Amsterdam gaan doen en t mag wat kosten, max 80 euro ofzo.
ahh koffie, goed idee.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Moe.![]()
Was weer een slopend weekend met wat hulpmiddelen en had zondagavond een date die ik sorta was vergeten.![]()
Nu maar een beetje wiet uit de cruncher kloppen en na een bak koffie eens zien of ik nog tijgerbrood met een knapperig korstje kan scoren.
dit wel ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Gast. Twee maanden. Geef haar een goede beurt en ga weer over op de orde van de dag.
Ik snap ook niet dat je zo'n big deal maakt van 2 maanden. Als ik een beetje mijn best doe lukt het me nog om een keutel 2 maanden binnen te houden.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:38 schreef Studeur het volgende:
Vrijdag wil ik iets origineels verzinnen om te doen met mn vriendin omdat we 2 maanden hebben. Kan echt niks bedenken want niks is origineel wat ik bedenkT liefst wil ik iets in Amsterdam gaan doen en t mag wat kosten, max 80 euro ofzo.
Zo moeilijk was t dus toch niet.quote:
ga naar de dierentuin, aapjes kijken ditdatquote:Op woensdag 11 december 2013 14:38 schreef Studeur het volgende:
Ja dat wou ik eerst doen maar artis is dicht op vrijdagavondquote:Op woensdag 11 december 2013 14:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga naar de dierentuin, aapjes kijken ditdat
kun je ook nog uiteten
Waarom persé op vrijdagavond?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja dat wou ik eerst doen maar artis is dicht op vrijdagavond
Serieusquote:Op woensdag 11 december 2013 14:51 schreef Studeur het volgende:
34,50 per baan per uur op vrijdagavond
Jezus wat duur
Laatste keer dat ik daar ben geweest was het iets van 8 euro.
met zn 4ren of meer is t niet zo duur p.p.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:55 schreef Dven het volgende:
[..]
SerieusJe moet bijna rijk zijn om te kunnen bowlen dus
Als ik boodschappen ga doen ga ik meestal effe een paar rondjes bowlen. Zou me een fortuin kosten op deze manier :pquote:Op woensdag 11 december 2013 14:56 schreef Studeur het volgende:
[..]
met zn 4ren of meer is t niet zo duur p.p.
Jebus.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:51 schreef Studeur het volgende:
34,50 per baan per uur op vrijdagavond
Jezus wat duur
Laatste keer dat ik daar ben geweest was het iets van 8 euro.
zo?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik boodschappen ga doen ga ik meestal effe een paar rondjes bowlen. Zou me een fortuin kosten op deze manier :p
In deze tijd van bezuinigen allicht geen slecht ideequote:
Whehe nature.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:16 schreef Studeur het volgende:
Hond van iemand uit de buurt heeft de kat van de buurvrouw doodgebeten
Waarom moet ik altijd lachen om dit soort dingen![]()
![]()
Het was wel een kat die altijd honden en mensen aanviel om het wat minder erg te maken voor mensen die mij nu haten.
Doe gewoon een goede neukbeurt voor 2 maanden ofzoquote:Op woensdag 11 december 2013 14:38 schreef Studeur het volgende:
Wel veel mensen zegt maatje. Hij zegt dat we 420 cafe kunnen proberen. Misschien even bellen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
NiceIs daar ruimte voor ongeveer 15-25 mensen? (naast de normale coffeeshop bezoekers)
Ja bellen van tevoren is sowieso wel een goed plan, had ik ook al in gedachtequote:Op woensdag 11 december 2013 16:12 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wel veel mensen zegt maatje. Hij zegt dat we 420 cafe kunnen proberen. Misschien even bellen.
Als stoner is 420 toch wel te onthouden.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja bellen van tevoren is sowieso wel een goed plan, had ik ook al in gedachte
Nu allemaal even 420 café in Amsterdam onthouden als potentiele meetplaats
BLAZE IT FAGITquote:Op woensdag 11 december 2013 16:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als stoner is 420 toch wel te onthouden.
Ik ook, maar ik moet maar stoppen want moet over een half uur weer normaal functioneren (spullen pakken - niks vergeten - en de trein halen)quote:
Ik moet ook altijd dubbelchecken of ik alles wel heb.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet maar stoppen want moet over een half uur weer normaal functioneren (spullen pakken - niks vergeten - en de trein halen)
Zo tering herkenbaarquote:Op woensdag 11 december 2013 16:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd dubbelchecken of ik alles wel heb.
Vaak genoeg gehad dat ik iets vergat en daardoor een trein heb gemist.
Altijd oordopjes in en een boek lezen.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:31 schreef Moira. het volgende:
Straks ook echt spits dus zit ik daar niet chill te zitten in de treinIk ben niet altijd even slim
Maar ik ben m'n ipod kwijtquote:Op woensdag 11 december 2013 16:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Altijd oordopjes in en een boek lezen.![]()
Stinken naar wietdampen en je om de 2 minuten afvragen of degene naast je het ook kan ruiken.
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 11 december 2013 16:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Altijd oordopjes in en een boek lezen.![]()
Stinken naar wietdampen en je om de 2 minuten afvragen of degene naast je het ook kan ruiken.
Fix er 1 voor de meet.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:45 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik heb heel lang geen jonko gehad.Heb wel zin in cake met veel wiet erin.
Dat is niet niks!quote:Op woensdag 11 december 2013 17:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Deen hunt ien de kad fienden
Ah, heb dat ooit wel eens gezien op het strand waar iemand met een iets te ruime korte broek met zijn been omhoog ging zitten. Aapja zat er al best lang zonder zuurstof gezien zijn paarse kopje.quote:Op woensdag 11 december 2013 18:06 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Neuhen toen kwaam de ap uit de broekspeip
Oeeeffff, das niet niks, had ie ook nog een baardje ?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:10 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ah, heb dat ooit wel eens gezien op het strand waar iemand met een iets te ruime korte broek met zijn been omhoog ging zitten. Aapja zat er al best lang zonder zuurstof gezien zijn paarse kopje.
gib! deze week shoppa in grunn?quote:Op woensdag 11 december 2013 17:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Deen hunt ien de kad fienden
quote:Op woensdag 11 december 2013 18:29 schreef Murdera het volgende:
Of ik heb en déjà vu of die aap uit de broek shit is al eens eerder in zon gesprek geknakt
Geniet ervanquote:Op woensdag 11 december 2013 18:39 schreef Klojo120 het volgende:
Hallo ik ben vanavond bij de jeugd van tegenwoordig
Nicequote:Op woensdag 11 december 2013 18:39 schreef Klojo120 het volgende:
Hallo ik ben vanavond bij de jeugd van tegenwoordig
Uit de broek ja?quote:Op woensdag 11 december 2013 18:29 schreef Murdera het volgende:
Of ik heb en déjà vu of die aap uit de broek shit is al eens eerder in zon gesprek geknakt
Jou wil ik er niet bij hebben. Rare straattaal van je.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:13 schreef Channie83 het volgende:
joeeehoeee dan ben ik er ook bij hoor
of sommige nou willen of niet hahaha
hahaha jij wil mij wel erbij hebben....ik voel het aan mijn..............................neusquote:Op woensdag 11 december 2013 19:15 schreef Sardu het volgende:
[..]
Jou wil ik er niet bij hebben. Rare straattaal van je.
Het puntje van je neus?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:22 schreef Channie83 het volgende:
[..]
hahaha jij wil mij wel erbij hebben....ik voel het aan mijn..............................neus
Zal niet weten waarom niet. Je bent 1 van de weinige die legaal de boerejongens binnenkomt.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:26 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Wilde wat anders zeggen maar ja puntje van mijn russische neus
Dus mag ik dan ook chillen??
Als ik mijn paspoort mee heb wel jaquote:Op woensdag 11 december 2013 19:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zal niet weten waarom niet. Je bent 1 van de weinige die legaal de boerejongens binnenkomt.![]()
Als Mur maar van de partij is, kan ik eindelijk aan zijn oorlelletje zuigen en winegums uit zijn haar zoeken.![]()
Wot? Mijn wangetjes?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:36 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Als ik mijn paspoort mee heb wel ja
aaaah koetsie poetsie wat schattig! dan knijp ik jou in je wangetjes
ja wangen zijn leuk om in te knijpen. dat doen oude vervelende tantes altijdquote:Op woensdag 11 december 2013 19:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wot? Mijn wangetjes?![]()
Zal jou eens knijpen.
Dus je bent een oude vervelende tante?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:48 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ja wangen zijn leuk om in te knijpen. dat doen oude vervelende tantes altijd
Je mag me knijpen hoor.Kan wel wat hebben
Ik join de volgende meeting als het uitkomt. Alleen al om jou aan te randen.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:48 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ja wangen zijn leuk om in te knijpen. dat doen oude vervelende tantes altijd
Je mag me knijpen hoor.Kan wel wat hebben
Whuuuut?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik join de volgende meeting als het uitkomt. Alleen al om jou aan te randen.Jouw kontje
![]()
Ik ben sowieso een vervelende tante!!quote:Op woensdag 11 december 2013 20:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dus je bent een oude vervelende tante?![]()
Of gewoon iemand met een wangenfetisj?
En die grap ken ik al. Eerst roepen ze dat ze wel wat kunnen hebben en daarna bij de politie op een pop aanwijzen waar die rare meneer je heeft betast.
quote:
nee was grapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Wanneer is deze meeting dan?? datum? mij aanranden?? gecondeleerd alvastquote:Op woensdag 11 december 2013 20:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik join de volgende meeting als het uitkomt. Alleen al om jou aan te randen.Jouw kontje
![]()
Alles wat te dicht in mijn buurt komt.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:07 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een vervelende tante!!
Ik denk dat ik een wangen fetisj heb.
Ja halloo waar wil jij knijpen dan?? jeetje
We beginnen wel met knuffelenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:07 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Wanneer is deze meeting dan?? datum? mij aanranden?? gecondeleerd alvast![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:07 schreef Beach het volgende:
[..]
nee was grapje
Waarom niet broeder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij is 12 dus komt niet binnen
Ninjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Channieeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 11 december 2013 20:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alles wat te dicht in mijn buurt komt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij is 12 dus komt niet binnen
Rondje vechten met channie op de vloer van de shop.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:11 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ninjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Channieeeeeeeeeeeee
Maar jij bent een Russin?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:11 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ninjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Channieeeeeeeeeeeee
Het is een keer wat anders toch.Moet kunnen ookquote:Op woensdag 11 december 2013 20:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Rondje vechten met channie op de vloer van de shop.![]()
Ja hey, wat is het nou? Je wil niet geknuffeld worden maar ook niet met de harde hand aangepakt worden. Wat wil je wel?quote:
Geil. Maar hook me up met je broers dan. Ze hebben zeker wel wat zaakjes gaande. Jullie russen zijn lijp.quote:
Wel schattigquote:Op woensdag 11 december 2013 20:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom haten hij kan er niks aan doen?
Gewoon een hi5 of een hand.dat doe ik wel altijd bij de eerste ontmoeting of 2 of 3 kusjes op de wang kunnen ook nog wel.maar in dit geval gewoon een hi5 of handquote:Op woensdag 11 december 2013 20:15 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja hey, wat is het nou? Je wil niet geknuffeld worden maar ook niet met de harde hand aangepakt worden. Wat wil je wel?
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:16 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Gewoon een hi5 of een hand.dat doe ik wel altijd bij de eerste ontmoeting of 2 of 3 kusjes op de wang kunnen ook nog wel.maar in dit geval gewoon een hi5 of hand
Toevallig heb ik er 5.En nie zo negatief he over ons volk hahaha gelijk denken dat we rare onderwereld praktijken doenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:16 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geil. Maar hook me up met je broers dan. Ze hebben zeker wel wat zaakjes gaande. Jullie russen zijn lijp.
Voor eens in de zoveel tijd is daar niets mis mee. Zolang het maar niet onder de gordel is behalve de bekkenstoot.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:15 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Het is een keer wat anders toch.Moet kunnen ook
vragen?? fris mijn geheugen is even op hahahaquote:Op woensdag 11 december 2013 20:17 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]Alleen maar omdat ik van die vreemde vragen stelde in userfoto's.
![]()
Jullie zijn sowieso maffiaquote:Op woensdag 11 december 2013 20:18 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik er 5.En nie zo negatief he over ons volk hahaha gelijk denken dat we rare onderwereld praktijken doen
Over orgies met je zussen en kussengevechten enz.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:19 schreef Channie83 het volgende:
[..]
vragen?? fris mijn geheugen is even op hahaha
Wij russen zijn niet knuffelig op de eerste ontmoeting hoor.wel op de manieren wat ik net vertelde
Ojaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik was dat allang vergeten joh.daarom zei ik fris mijn geheugen even op lol......quote:Op woensdag 11 december 2013 20:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Over orgies met je zussen en kussengevechten enz.Damn, ben je het nu al vergeten? Beter wel.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:21 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ojaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik was dat allang vergeten joh.daarom zei ik fris mijn geheugen even op lol......![]()
waren wel kut vragen ja.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:07 schreef Beach het volgende:
[..]
nee was grapje
auti :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke gozer?? nee joh ik lees alles op mijn manier ,zeker als er zulke vragen worden gesteld hahaha....quote:Op woensdag 11 december 2013 20:21 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]Ik deed alleen maar die andere gozer na maar volgens mij had je dat niet door.
Nice, mooi kleurgebruik.quote:
Juist dat wil ik ook weten..en welke shopquote:Op woensdag 11 december 2013 20:24 schreef Amarantha het volgende:
Was ik weerDus ik lees iets met Amsterdam, shop. Mooi doen we
Wanneer? Haha
F1978quote:Op woensdag 11 december 2013 20:24 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Welke gozer?? nee joh ik lees alles op mijn manier ,zeker als er zulke vragen worden gesteld hahaha....
hahaha owwww dieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....tjaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 11 december 2013 20:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
F1978
Maar ik ga even avondeten. Moest nog gebeuren.
Boerejongens, half 8 in de sumoring.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:25 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Juist dat wil ik ook weten..en welke shop
De info tot zover bekend staat momenteel gewoon in de TT.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:27 schreef Amarantha het volgende:
Wil zo namelijk, zo ver dat al kan, informatie in de OP knallen omdat er anders nooit wat komt van die meeting
Dat gaat je niet meer lukken.quote:
Ik kan dan wel,,,25ste en 26ste ook.dusssquote:Op woensdag 11 december 2013 20:32 schreef Amarantha het volgende:
24ste is op een Vrijdag dus:
Zaterdag 25 januari of Zondag 26 Januari
Ik stond vanmiddag in de winkel bij de yogurtjes en kwarkjes te kijken en toen zag ik het merk boerejongens.dus...dat wilde ik even kwijtquote:Op woensdag 11 december 2013 20:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Boerejongens, half 8 in de sumoring.
Oh dolletjes, was het niet gewoon die troep met rozijnen en rum? Wat had je aan toen je dit achteraf hilarische tafereel mocht aanschouwen?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:40 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik stond vanmiddag in de winkel bij de yogurtjes en kwarkjes te kijken en toen zag ik het merk boerejongens.dus...dat wilde ik even kwijt
Waarom niet? Was heerlijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
De info tot zover bekend staat momenteel gewoon in de TT.
[..]
Dat gaat je niet meer lukken.![]()
Liever op een kerkdag want ik werk op zaterdag.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:30 schreef Amarantha het volgende:
Oké ik begin maar met een suggestie: Weekend van 24 Januari en dan op een Zaterdag of weer op een Zondag
Pakken we ook gelijk mijne mee. 12 maart hier.quote:
Zie de OPquote:Op woensdag 11 december 2013 20:44 schreef E.B.A.H. het volgende:
Liever op een kerkdag want ik werk op zaterdag.
Voor channie.quote:
Awesome.quote:Pakken we ook gelijk mijne mee. 12 maart hier.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:47 schreef E.B.A.H. het volgende:
Doe zo wel via pc maar ben nu nog aan het kakken.
Ja dikke pret! nee geen rozijntjes met rum.ik had een winterjas muts/ zwart/rood blousje aan met jasje en een zwarte skinny jeans met mijn zwart/rode pumpsquote:Op woensdag 11 december 2013 20:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh dolletjes, was het niet gewoon die troep met rozijnen en rum? Wat had je aan toen je dit achteraf hilarische tafereel mocht aanschouwen?
Zwart rood was dus de kleur van de dag.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:53 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja dikke pret! nee geen rozijntjes met rum.ik had een winterjas muts/ zwart/rood blousje aan met jasje en een zwarte skinny jeans met mijn zwart/rode pumps
Ja ik voelde vandaag aan mezelf dat ik zwart/rood wilde dragen.en morgen worden het sneakers met een slobbertruiquote:Op woensdag 11 december 2013 20:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zwart rood was dus de kleur van de dag.![]()
Ik voel me zwaar underdressed met mijn blauwe trui. Gelukkig wel de goede pumps aangetrokken.
Troep is inderdaad niet te vreten.quote:
It'a that time of the month?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:57 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja ik voelde vandaag aan mezelf dat ik zwart/rood wilde dragen.en morgen worden het sneakers met een slobbertrui
Godverquote:Op woensdag 11 december 2013 20:58 schreef Amarantha het volgende:
Kerstkaarten zijn ook weer geschreven. Stuur alleen mijn moeder (en haar vriend), mijn vader en mijn oma een kaartje. En de kaarten en postzegels kreeg ik net van mijn moeder dus ze krijgt haar eigen kaart terug!
Stuur ze dan gewoon niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:58 schreef Amarantha het volgende:
Kerstkaarten zijn ook weer geschreven. Stuur alleen mijn moeder (en haar vriend), mijn vader en mijn oma een kaartje. En de kaarten en postzegels kreeg ik net van mijn moeder dus ze krijgt haar eigen kaart terug!
Ik zei ook nog 'wel een beetje lame he als je je eigen kaartje weer krijgt?' vond ze niet erg zei zequote:
Ik krijg de kaarten en zegels van mijn moeder, waarom zou ik dan niet 3 kaarten versturenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stuur ze dan gewoon niet.![]()
Nooit aan begonnen die troep.
Ok mensen, stem op 9 februari. Waarom vraag je je dan af? Ik zal het je vertellen. Je komt het nieuwe jaar in en denkt terug aan 2013. Aan 2013 die niet veel beter was dan 2012. Je denkt aan je leven en denkt dat het niet veel beter is geworden in 2013. Weer een jaar naar de kanker denk je dan. Om dit te laten bezinken en weer een beetje tot rust te komen heb je zeker wel een maandje nodig. Dus hierbij stemmen jullie op 9 februari.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:47 schreef E.B.A.H. het volgende:
Zondag 9 februari hier. Ik kan niet stemmen via mijn mob. Doe zo wel via pc maar ben nu nog aan het kakken.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ok mensen, stem op 9 februari. Waarom vraag je je dan af? Ik zal het je vertellen. Je komt het nieuwe jaar in en denkt terug aan 2013. Aan 2013 die niet veel beter was dan 2012. Je denkt aan je leven en denkt dat het niet veel beter is geworden in 2013. Weer een jaar naar de kanker denk je dan. Om dit te laten bezinken en weer een beetje tot rust te komen heb je zeker wel een maandje nodig. Dus hierbij stemmen jullie op 9 februari.
Meh, februari stikt van de verjaardagen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ok mensen, stem op 9 februari. Waarom vraag je je dan af? Ik zal het je vertellen. Je komt het nieuwe jaar in en denkt terug aan 2013. Aan 2013 die niet veel beter was dan 2012. Je denkt aan je leven en denkt dat het niet veel beter is geworden in 2013. Weer een jaar naar de kanker denk je dan. Om dit te laten bezinken en weer een beetje tot rust te komen heb je zeker wel een maandje nodig. Dus hierbij stemmen jullie op 9 februari.
Vanaf Zwolle oid kan je zoek de Sardu spelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Beetje matig dat ik dan nog geen nieuwe tablet heb, maakte het treinreizen wel 100x leuker als ik er weer 2½ uur in zit. Als het Amsterdam wordt dan ben ik sowieso 3 uur onderweg![]()
Verjaardagenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Meh, februari stikt van de verjaardagen.beter januari en blow ik me door die nieuwjaarsdepressie heen.
Whoa. Gelukkig woon ik zelf in Amsterdam.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Beetje matig dat ik dan nog geen nieuwe tablet heb, maakte het treinreizen wel 100x leuker als ik er weer 2½ uur in zit. Als het Amsterdam wordt dan ben ik sowieso 3 uur onderweg![]()
Chill, sowieso denk/hoop ik meer mensen op station Zwolle te treffen. Maar één iemand is al leuk genoegquote:Op woensdag 11 december 2013 21:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vanaf Zwolle oid kan je zoek de Sardu spelen.
Tja ik woon in Drenthequote:Op woensdag 11 december 2013 21:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Whoa. Gelukkig woon ik zelf in Amsterdam.
Ik in de buurt jwz. Als het in Amsterdam is ben ik er ookquote:Op woensdag 11 december 2013 21:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Whoa. Gelukkig woon ik zelf in Amsterdam.
Broedeeeerquote:Op woensdag 11 december 2013 21:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik in de buurt jwz. Als het in Amsterdam is ben ik er ook
Oh scheelt, ik rook ook alleen maar wietquote:Op woensdag 11 december 2013 21:11 schreef LompeHork het volgende:
Sterker: ik rook dan zelfs wel een joint mee (mits enkel wiet)
GODVERquote:Op woensdag 11 december 2013 21:11 schreef LompeHork het volgende:
Stil. Ik woon in Emmen (drenthe)quote:Op woensdag 11 december 2013 21:11 schreef LompeHork het volgende:
Utrecht enzo zijn voor mij dan weer ultiem kut
Zonder tabak dan he? Wel het lekkerst en hasj moet ik ook niets van hebbenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh scheelt, ik rook ook alleen maar wiet
Deze bro weet! *insert brofist*quote:Op woensdag 11 december 2013 21:11 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
GODVERJij bent echt een broeder naar mijn hart. Hier gaat 'ie er ook alleen puur in.
Maar ik ben oud en gebrekkig, ofzoquote:Op woensdag 11 december 2013 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stil. Ik woon in Emmen (drenthe)Dat is pas ver reizen voor een meeting en toch doe ik dat
Ik was de vorige keer tussen Emmen en Zwolle er al helemaal klaar mee en toen moest ik nog 2 uurquote:Op woensdag 11 december 2013 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar ik ben oud en gebrekkig, ofzo(ik kan er gewoon niet mee omgaan)
Dat gaan we regelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:11 schreef LompeHork het volgende:
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zonder tabak dan he? Wel het lekkerst en hasj moet ik ook niets van hebben
[..]
Deze bro weet! *insert brofist*
Samen reizen is sowieso beter ja. Hoewel ik het meestal wel prettig vond alleen, ging vroeger regelmatig naar Den Haag (ook iets van 2 uur) en dan gewoon een boek en muziek mee (en toen mocht je nog roken in de treinquote:Op woensdag 11 december 2013 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was de vorige keer tussen Emmen en Zwolle er al helemaal klaar mee en toen moest ik nog 2 uurMaar als ik dit keer wel met iemand mee kan reizen vanaf Zwolle dan maakt dat het wel een stuk leuker
En dan vullen met goede whisky, kun je lachenquote:
Ik denk ik neem wel een puzzelboekje mee ofzo voor in de trein en Emmen - Zwolle heeft een stopcontact in de trein dus kan ook no-life op FOK! kijken het eerste uur. Oh en whiskey in de bong is idd chill, heb ik ook een keer gedaanquote:Op woensdag 11 december 2013 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Samen reizen is sowieso beter ja. Hoewel ik het meestal wel prettig vond alleen, ging vroeger regelmatig naar Den Haag (ook iets van 2 uur) en dan gewoon een boek en muziek mee (en toen mocht je nog roken in de trein)
[..]
En dan vullen met goede whisky, kun je lachen
Whisky, niet whiskey. Whiskey is nooit goed (behalve door de koffiequote:Op woensdag 11 december 2013 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk ik neem wel een puzzelboekje mee ofzo voor in de trein en Emmen - Zwolle heeft een stopcontact in de trein dus kan ook no-life op FOK! kijken het eerste uur. Oh en whiskey in de bong is idd chill, heb ik ook een keer gedaan
Done, zaterdag dan wel, zondag kan ik niet losgaan omdat maandag vroeg opquote:Op woensdag 11 december 2013 21:17 schreef Amarantha het volgende:
Maar Hork denk haast dat het toch wel Amsterdam wordt dus beter stem ook even op de datum-poll
Vrij vragenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Done, zaterdag dan wel, zondag kan ik niet losgaan omdat maandag vroeg op
Neh, staan al wat dingen op de planning enzo, gaat niet zomaar (en maar goed ook, ik hou van afspraken nakomenquote:
Cola cherry baas!!!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:29 schreef Amarantha het volgende:
Goeie combinatie wel:
[ afbeelding ]
Gedaanquote:Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik hou van Cherry ColaEn meeting op Zaterdag.. Tja dat is afwachtten. Ik zal zeggen stem in de OP zodat de kans groter wordt
Meet?????quote:Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik hou van Cherry ColaEn meeting op Zaterdag.. Tja dat is afwachtten. Ik zal zeggen stem in de OP zodat de kans groter wordt
Waar?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:05 schreef Trollscience het volgende:
controleren ze veel op je id denk je
Feestwinkelquote:
Ik weet niet, kans is groot dat ze juist wel gaan controleren bij een grote groep of juist niet..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:16 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen TCOja, dat werkt beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ja daarom :Squote:Op woensdag 11 december 2013 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet, kans is groot dat ze juist wel gaan controleren bij een grote groep of juist niet..
Ja is goed, doe effe PM dan fixen wequote:Op woensdag 11 december 2013 18:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
gib! deze week shoppa in grunn?
Ben nu onderweg (vanavond bios met mono @ euroborg) en ik blijf er nog wel tot maandagalleen zaterdag ff niet beschikbaar
oprotten vieze marokkaan, de uitkeringen zijn van mijquote:Op woensdag 11 december 2013 23:47 schreef Amarantha het volgende:
http://educatie.ntr.nl/nationaleinburgeringtest/online-test/ 4,7
Dankjewel hequote:Op woensdag 11 december 2013 23:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oprotten vieze marokkaan, de uitkeringen zijn van mij
Mensen die er jonger dan 18 uit zien checken ze swsquote:Op woensdag 11 december 2013 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet, kans is groot dat ze juist wel gaan controleren bij een grote groep of juist niet..
Wtfquote:Op woensdag 11 december 2013 23:47 schreef Amarantha het volgende:
http://educatie.ntr.nl/nationaleinburgeringtest/online-test/ 4,7
Ik ga het niet eens proberen dan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |