Boerejongens, half 8 in de sumoring.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:25 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Juist dat wil ik ook weten..en welke shop
De info tot zover bekend staat momenteel gewoon in de TT.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:27 schreef Amarantha het volgende:
Wil zo namelijk, zo ver dat al kan, informatie in de OP knallen omdat er anders nooit wat komt van die meeting
Dat gaat je niet meer lukken.quote:
Ik kan dan wel,,,25ste en 26ste ook.dusssquote:Op woensdag 11 december 2013 20:32 schreef Amarantha het volgende:
24ste is op een Vrijdag dus:
Zaterdag 25 januari of Zondag 26 Januari
Ik stond vanmiddag in de winkel bij de yogurtjes en kwarkjes te kijken en toen zag ik het merk boerejongens.dus...dat wilde ik even kwijtquote:Op woensdag 11 december 2013 20:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Boerejongens, half 8 in de sumoring.
Oh dolletjes, was het niet gewoon die troep met rozijnen en rum? Wat had je aan toen je dit achteraf hilarische tafereel mocht aanschouwen?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:40 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik stond vanmiddag in de winkel bij de yogurtjes en kwarkjes te kijken en toen zag ik het merk boerejongens.dus...dat wilde ik even kwijt
Waarom niet? Was heerlijk.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
De info tot zover bekend staat momenteel gewoon in de TT.
[..]
Dat gaat je niet meer lukken.![]()
Liever op een kerkdag want ik werk op zaterdag.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:30 schreef Amarantha het volgende:
Oké ik begin maar met een suggestie: Weekend van 24 Januari en dan op een Zaterdag of weer op een Zondag
Pakken we ook gelijk mijne mee. 12 maart hier.quote:
Zie de OPquote:Op woensdag 11 december 2013 20:44 schreef E.B.A.H. het volgende:
Liever op een kerkdag want ik werk op zaterdag.
Voor channie.quote:
Awesome.quote:Pakken we ook gelijk mijne mee. 12 maart hier.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:47 schreef E.B.A.H. het volgende:
Doe zo wel via pc maar ben nu nog aan het kakken.
Ja dikke pret! nee geen rozijntjes met rum.ik had een winterjas muts/ zwart/rood blousje aan met jasje en een zwarte skinny jeans met mijn zwart/rode pumpsquote:Op woensdag 11 december 2013 20:44 schreef Sardu het volgende:
[..]
Oh dolletjes, was het niet gewoon die troep met rozijnen en rum? Wat had je aan toen je dit achteraf hilarische tafereel mocht aanschouwen?
Zwart rood was dus de kleur van de dag.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:53 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja dikke pret! nee geen rozijntjes met rum.ik had een winterjas muts/ zwart/rood blousje aan met jasje en een zwarte skinny jeans met mijn zwart/rode pumps
Ja ik voelde vandaag aan mezelf dat ik zwart/rood wilde dragen.en morgen worden het sneakers met een slobbertruiquote:Op woensdag 11 december 2013 20:56 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zwart rood was dus de kleur van de dag.![]()
Ik voel me zwaar underdressed met mijn blauwe trui. Gelukkig wel de goede pumps aangetrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |