Ja hey, wat is het nou? Je wil niet geknuffeld worden maar ook niet met de harde hand aangepakt worden. Wat wil je wel?quote:
Geil. Maar hook me up met je broers dan. Ze hebben zeker wel wat zaakjes gaande. Jullie russen zijn lijp.quote:
Wel schattigquote:Op woensdag 11 december 2013 20:15 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarom haten hij kan er niks aan doen?
Gewoon een hi5 of een hand.dat doe ik wel altijd bij de eerste ontmoeting of 2 of 3 kusjes op de wang kunnen ook nog wel.maar in dit geval gewoon een hi5 of handquote:Op woensdag 11 december 2013 20:15 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja hey, wat is het nou? Je wil niet geknuffeld worden maar ook niet met de harde hand aangepakt worden. Wat wil je wel?
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:16 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Gewoon een hi5 of een hand.dat doe ik wel altijd bij de eerste ontmoeting of 2 of 3 kusjes op de wang kunnen ook nog wel.maar in dit geval gewoon een hi5 of hand
Toevallig heb ik er 5.En nie zo negatief he over ons volk hahaha gelijk denken dat we rare onderwereld praktijken doenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:16 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Geil. Maar hook me up met je broers dan. Ze hebben zeker wel wat zaakjes gaande. Jullie russen zijn lijp.
Voor eens in de zoveel tijd is daar niets mis mee. Zolang het maar niet onder de gordel is behalve de bekkenstoot.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:15 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Het is een keer wat anders toch.Moet kunnen ook
vragen?? fris mijn geheugen is even op hahahaquote:Op woensdag 11 december 2013 20:17 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]Alleen maar omdat ik van die vreemde vragen stelde in userfoto's.
![]()
Jullie zijn sowieso maffiaquote:Op woensdag 11 december 2013 20:18 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Toevallig heb ik er 5.En nie zo negatief he over ons volk hahaha gelijk denken dat we rare onderwereld praktijken doen
Over orgies met je zussen en kussengevechten enz.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:19 schreef Channie83 het volgende:
[..]
vragen?? fris mijn geheugen is even op hahaha
Wij russen zijn niet knuffelig op de eerste ontmoeting hoor.wel op de manieren wat ik net vertelde
Ojaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik was dat allang vergeten joh.daarom zei ik fris mijn geheugen even op lol......quote:Op woensdag 11 december 2013 20:20 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Over orgies met je zussen en kussengevechten enz.Damn, ben je het nu al vergeten? Beter wel.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:21 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ojaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ik was dat allang vergeten joh.daarom zei ik fris mijn geheugen even op lol......![]()
waren wel kut vragen ja.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:07 schreef Beach het volgende:
[..]
nee was grapje
auti :sSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welke gozer?? nee joh ik lees alles op mijn manier ,zeker als er zulke vragen worden gesteld hahaha....quote:Op woensdag 11 december 2013 20:21 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]Ik deed alleen maar die andere gozer na maar volgens mij had je dat niet door.
Nice, mooi kleurgebruik.quote:
Juist dat wil ik ook weten..en welke shopquote:Op woensdag 11 december 2013 20:24 schreef Amarantha het volgende:
Was ik weerDus ik lees iets met Amsterdam, shop. Mooi doen we
Wanneer? Haha
F1978quote:Op woensdag 11 december 2013 20:24 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Welke gozer?? nee joh ik lees alles op mijn manier ,zeker als er zulke vragen worden gesteld hahaha....
hahaha owwww dieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee....tjaaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 11 december 2013 20:26 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
F1978
Maar ik ga even avondeten. Moest nog gebeuren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |