Zal niet weten waarom niet. Je bent 1 van de weinige die legaal de boerejongens binnenkomt.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:26 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Wilde wat anders zeggen maar ja puntje van mijn russische neus
Dus mag ik dan ook chillen??
Als ik mijn paspoort mee heb wel jaquote:Op woensdag 11 december 2013 19:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zal niet weten waarom niet. Je bent 1 van de weinige die legaal de boerejongens binnenkomt.![]()
Als Mur maar van de partij is, kan ik eindelijk aan zijn oorlelletje zuigen en winegums uit zijn haar zoeken.![]()
Wot? Mijn wangetjes?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:36 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Als ik mijn paspoort mee heb wel ja
aaaah koetsie poetsie wat schattig! dan knijp ik jou in je wangetjes
ja wangen zijn leuk om in te knijpen. dat doen oude vervelende tantes altijdquote:Op woensdag 11 december 2013 19:41 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wot? Mijn wangetjes?![]()
Zal jou eens knijpen.
Dus je bent een oude vervelende tante?quote:Op woensdag 11 december 2013 19:48 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ja wangen zijn leuk om in te knijpen. dat doen oude vervelende tantes altijd
Je mag me knijpen hoor.Kan wel wat hebben
Ik join de volgende meeting als het uitkomt. Alleen al om jou aan te randen.quote:Op woensdag 11 december 2013 19:48 schreef Channie83 het volgende:
[..]
ja wangen zijn leuk om in te knijpen. dat doen oude vervelende tantes altijd
Je mag me knijpen hoor.Kan wel wat hebben
Whuuuut?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik join de volgende meeting als het uitkomt. Alleen al om jou aan te randen.Jouw kontje
![]()
Ik ben sowieso een vervelende tante!!quote:Op woensdag 11 december 2013 20:00 schreef Sardu het volgende:
[..]
Dus je bent een oude vervelende tante?![]()
Of gewoon iemand met een wangenfetisj?
En die grap ken ik al. Eerst roepen ze dat ze wel wat kunnen hebben en daarna bij de politie op een pop aanwijzen waar die rare meneer je heeft betast.
quote:
nee was grapjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Wanneer is deze meeting dan?? datum? mij aanranden?? gecondeleerd alvastquote:Op woensdag 11 december 2013 20:05 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ik join de volgende meeting als het uitkomt. Alleen al om jou aan te randen.Jouw kontje
![]()
Alles wat te dicht in mijn buurt komt.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:07 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ik ben sowieso een vervelende tante!!
Ik denk dat ik een wangen fetisj heb.
Ja halloo waar wil jij knijpen dan?? jeetje
We beginnen wel met knuffelenquote:Op woensdag 11 december 2013 20:07 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Wanneer is deze meeting dan?? datum? mij aanranden?? gecondeleerd alvast![]()
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:07 schreef Beach het volgende:
[..]
nee was grapje
Waarom niet broeder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My nightly bloodlust has overflown into my days. I feel lethal, on the verge of frenzy. I think my mask of sanity is about to slip.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij is 12 dus komt niet binnen
Ninjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Channieeeeeeeeeeeeequote:Op woensdag 11 december 2013 20:08 schreef Sardu het volgende:
[..]
Alles wat te dicht in mijn buurt komt.
quote:Op woensdag 11 december 2013 20:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Hij is 12 dus komt niet binnen
Rondje vechten met channie op de vloer van de shop.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:11 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ninjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Channieeeeeeeeeeeee
Maar jij bent een Russin?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:11 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ninjaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Channieeeeeeeeeeeee
Het is een keer wat anders toch.Moet kunnen ookquote:Op woensdag 11 december 2013 20:12 schreef Sardu het volgende:
[..]
Rondje vechten met channie op de vloer van de shop.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |