yoow stonerts, aangezien jullie willen meeten in amsterdam en waarschijnlijk dus in een coffeeshop(wat natuurlijk de beste optie is voor stoners!) heb ik wat op een rijtje gezet, aangezien ik vlakbij amsterdam woon en er vooral vroeger veel en vaak wiet haalde.
laatst was ik dus bij route 66 op de warmoestraat, ligt naast de walle. veel plek, maar dat kwam ook omdat het rustig was. tevens schonken ze daar bier!
op het leidse plein heb je the get down, wat een aardig grote lounge ruimte hebt, naar wat ik me kan herinneren.
ook heb je de bulldog op het leidseplein, nooit geweest, maar volgens mij wel groot genoeg om met een groep te chillen.
op de prinsengracht(3min van leidse plein) heb je Easy times, vette reggae shop, met vroeger aardig wat zitplaatsen.(dat was zo'n 4 jaar geleden ofzo dat ik er ben geweest.)
vlakbij de dam heb je la canna, ook nog nooit geweest maar wel groot, 3 verdieping dacht ik.
dit zijn zo'n beetje de grootste shops die ik ken, het zijn wel allemaal touristenshops, dus voor de echte kwaliteits wiet hoef je het niet te doen denk. ik ben meer fan van boerenjongens, the noon of de eerste hulp. alleen bij boere kan je pas chille vanaf 23jaar, en bij the noon en eerste hulp kan je niet echt met hele grote groepen terecht. max 6pers als het rustig is.
kijk maar of jullie wat met deze info kunnen, misschien als die meet op een gunstige datum valt, kom ik ook wel ff roken

. tevens zou ik dan met de auto komen, dus zou dan eventueel 3/4 personen ergens kunnen ophalen.(vanaf station ofzoiets)
fijne avond nog, ik ga trainen en dan roken