Stil. Ik woon in Emmen (drenthe)quote:Op woensdag 11 december 2013 21:11 schreef LompeHork het volgende:
Utrecht enzo zijn voor mij dan weer ultiem kut
Zonder tabak dan he? Wel het lekkerst en hasj moet ik ook niets van hebbenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh scheelt, ik rook ook alleen maar wiet
Deze bro weet! *insert brofist*quote:Op woensdag 11 december 2013 21:11 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
GODVERJij bent echt een broeder naar mijn hart. Hier gaat 'ie er ook alleen puur in.
Maar ik ben oud en gebrekkig, ofzoquote:Op woensdag 11 december 2013 21:12 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Stil. Ik woon in Emmen (drenthe)Dat is pas ver reizen voor een meeting en toch doe ik dat
Ik was de vorige keer tussen Emmen en Zwolle er al helemaal klaar mee en toen moest ik nog 2 uurquote:Op woensdag 11 december 2013 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Maar ik ben oud en gebrekkig, ofzo(ik kan er gewoon niet mee omgaan)
Dat gaan we regelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:11 schreef LompeHork het volgende:
Sterker: ik rook dan zelfs wel een joint mee (mits enkel wiet)
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:12 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Zonder tabak dan he? Wel het lekkerst en hasj moet ik ook niets van hebben
[..]
Deze bro weet! *insert brofist*
Samen reizen is sowieso beter ja. Hoewel ik het meestal wel prettig vond alleen, ging vroeger regelmatig naar Den Haag (ook iets van 2 uur) en dan gewoon een boek en muziek mee (en toen mocht je nog roken in de treinquote:Op woensdag 11 december 2013 21:13 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik was de vorige keer tussen Emmen en Zwolle er al helemaal klaar mee en toen moest ik nog 2 uurMaar als ik dit keer wel met iemand mee kan reizen vanaf Zwolle dan maakt dat het wel een stuk leuker
En dan vullen met goede whisky, kun je lachenquote:
Ik denk ik neem wel een puzzelboekje mee ofzo voor in de trein en Emmen - Zwolle heeft een stopcontact in de trein dus kan ook no-life op FOK! kijken het eerste uur. Oh en whiskey in de bong is idd chill, heb ik ook een keer gedaanquote:Op woensdag 11 december 2013 21:15 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Samen reizen is sowieso beter ja. Hoewel ik het meestal wel prettig vond alleen, ging vroeger regelmatig naar Den Haag (ook iets van 2 uur) en dan gewoon een boek en muziek mee (en toen mocht je nog roken in de trein)
[..]
En dan vullen met goede whisky, kun je lachen
Whisky, niet whiskey. Whiskey is nooit goed (behalve door de koffiequote:Op woensdag 11 december 2013 21:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik denk ik neem wel een puzzelboekje mee ofzo voor in de trein en Emmen - Zwolle heeft een stopcontact in de trein dus kan ook no-life op FOK! kijken het eerste uur. Oh en whiskey in de bong is idd chill, heb ik ook een keer gedaan
Done, zaterdag dan wel, zondag kan ik niet losgaan omdat maandag vroeg opquote:Op woensdag 11 december 2013 21:17 schreef Amarantha het volgende:
Maar Hork denk haast dat het toch wel Amsterdam wordt dus beter stem ook even op de datum-poll
Vrij vragenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Done, zaterdag dan wel, zondag kan ik niet losgaan omdat maandag vroeg op
Neh, staan al wat dingen op de planning enzo, gaat niet zomaar (en maar goed ook, ik hou van afspraken nakomenquote:
Cola cherry baas!!!quote:Op woensdag 11 december 2013 21:29 schreef Amarantha het volgende:
Goeie combinatie wel:
[ afbeelding ]
Gedaanquote:Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik hou van Cherry ColaEn meeting op Zaterdag.. Tja dat is afwachtten. Ik zal zeggen stem in de OP zodat de kans groter wordt
Meet?????quote:Op woensdag 11 december 2013 22:48 schreef Amarantha het volgende:
Ik hou van Cherry ColaEn meeting op Zaterdag.. Tja dat is afwachtten. Ik zal zeggen stem in de OP zodat de kans groter wordt
Waar?quote:Op woensdag 11 december 2013 23:05 schreef Trollscience het volgende:
controleren ze veel op je id denk je
Feestwinkelquote:
Ik weet niet, kans is groot dat ze juist wel gaan controleren bij een grote groep of juist niet..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 11 december 2013 23:16 schreef Amarantha het volgende:
Iedereen TCOja, dat werkt beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
ja daarom :Squote:Op woensdag 11 december 2013 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet, kans is groot dat ze juist wel gaan controleren bij een grote groep of juist niet..
Ja is goed, doe effe PM dan fixen wequote:Op woensdag 11 december 2013 18:31 schreef Moira. het volgende:
[..]
gib! deze week shoppa in grunn?
Ben nu onderweg (vanavond bios met mono @ euroborg) en ik blijf er nog wel tot maandagalleen zaterdag ff niet beschikbaar
oprotten vieze marokkaan, de uitkeringen zijn van mijquote:Op woensdag 11 december 2013 23:47 schreef Amarantha het volgende:
http://educatie.ntr.nl/nationaleinburgeringtest/online-test/ 4,7
Dankjewel hequote:Op woensdag 11 december 2013 23:49 schreef Trollscience het volgende:
[..]
oprotten vieze marokkaan, de uitkeringen zijn van mij
Mensen die er jonger dan 18 uit zien checken ze swsquote:Op woensdag 11 december 2013 23:16 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik weet niet, kans is groot dat ze juist wel gaan controleren bij een grote groep of juist niet..
Wtfquote:Op woensdag 11 december 2013 23:47 schreef Amarantha het volgende:
http://educatie.ntr.nl/nationaleinburgeringtest/online-test/ 4,7
Ik ga het niet eens proberen dan.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |