It'a that time of the month?quote:Op woensdag 11 december 2013 20:57 schreef Channie83 het volgende:
[..]
Ja ik voelde vandaag aan mezelf dat ik zwart/rood wilde dragen.en morgen worden het sneakers met een slobbertrui
Godverquote:Op woensdag 11 december 2013 20:58 schreef Amarantha het volgende:
Kerstkaarten zijn ook weer geschreven. Stuur alleen mijn moeder (en haar vriend), mijn vader en mijn oma een kaartje. En de kaarten en postzegels kreeg ik net van mijn moeder dus ze krijgt haar eigen kaart terug!
Stuur ze dan gewoon niet.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:58 schreef Amarantha het volgende:
Kerstkaarten zijn ook weer geschreven. Stuur alleen mijn moeder (en haar vriend), mijn vader en mijn oma een kaartje. En de kaarten en postzegels kreeg ik net van mijn moeder dus ze krijgt haar eigen kaart terug!
Ik zei ook nog 'wel een beetje lame he als je je eigen kaartje weer krijgt?' vond ze niet erg zei zequote:
Ik krijg de kaarten en zegels van mijn moeder, waarom zou ik dan niet 3 kaarten versturenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:01 schreef Sardu het volgende:
[..]
Stuur ze dan gewoon niet.![]()
Nooit aan begonnen die troep.
Ok mensen, stem op 9 februari. Waarom vraag je je dan af? Ik zal het je vertellen. Je komt het nieuwe jaar in en denkt terug aan 2013. Aan 2013 die niet veel beter was dan 2012. Je denkt aan je leven en denkt dat het niet veel beter is geworden in 2013. Weer een jaar naar de kanker denk je dan. Om dit te laten bezinken en weer een beetje tot rust te komen heb je zeker wel een maandje nodig. Dus hierbij stemmen jullie op 9 februari.quote:Op woensdag 11 december 2013 20:47 schreef E.B.A.H. het volgende:
Zondag 9 februari hier. Ik kan niet stemmen via mijn mob. Doe zo wel via pc maar ben nu nog aan het kakken.
quote:Op woensdag 11 december 2013 21:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ok mensen, stem op 9 februari. Waarom vraag je je dan af? Ik zal het je vertellen. Je komt het nieuwe jaar in en denkt terug aan 2013. Aan 2013 die niet veel beter was dan 2012. Je denkt aan je leven en denkt dat het niet veel beter is geworden in 2013. Weer een jaar naar de kanker denk je dan. Om dit te laten bezinken en weer een beetje tot rust te komen heb je zeker wel een maandje nodig. Dus hierbij stemmen jullie op 9 februari.
Meh, februari stikt van de verjaardagen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:03 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ok mensen, stem op 9 februari. Waarom vraag je je dan af? Ik zal het je vertellen. Je komt het nieuwe jaar in en denkt terug aan 2013. Aan 2013 die niet veel beter was dan 2012. Je denkt aan je leven en denkt dat het niet veel beter is geworden in 2013. Weer een jaar naar de kanker denk je dan. Om dit te laten bezinken en weer een beetje tot rust te komen heb je zeker wel een maandje nodig. Dus hierbij stemmen jullie op 9 februari.
Vanaf Zwolle oid kan je zoek de Sardu spelen.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Beetje matig dat ik dan nog geen nieuwe tablet heb, maakte het treinreizen wel 100x leuker als ik er weer 2½ uur in zit. Als het Amsterdam wordt dan ben ik sowieso 3 uur onderweg![]()
Verjaardagenquote:Op woensdag 11 december 2013 21:06 schreef Sardu het volgende:
[..]
Meh, februari stikt van de verjaardagen.beter januari en blow ik me door die nieuwjaarsdepressie heen.
Whoa. Gelukkig woon ik zelf in Amsterdam.quote:Op woensdag 11 december 2013 21:06 schreef Amarantha het volgende:
Beetje matig dat ik dan nog geen nieuwe tablet heb, maakte het treinreizen wel 100x leuker als ik er weer 2½ uur in zit. Als het Amsterdam wordt dan ben ik sowieso 3 uur onderweg![]()
Chill, sowieso denk/hoop ik meer mensen op station Zwolle te treffen. Maar één iemand is al leuk genoegquote:Op woensdag 11 december 2013 21:07 schreef Sardu het volgende:
[..]
Vanaf Zwolle oid kan je zoek de Sardu spelen.
Tja ik woon in Drenthequote:Op woensdag 11 december 2013 21:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Whoa. Gelukkig woon ik zelf in Amsterdam.
Ik in de buurt jwz. Als het in Amsterdam is ben ik er ookquote:Op woensdag 11 december 2013 21:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Whoa. Gelukkig woon ik zelf in Amsterdam.
Broedeeeerquote:Op woensdag 11 december 2013 21:10 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik in de buurt jwz. Als het in Amsterdam is ben ik er ook
Oh scheelt, ik rook ook alleen maar wietquote:Op woensdag 11 december 2013 21:11 schreef LompeHork het volgende:
Sterker: ik rook dan zelfs wel een joint mee (mits enkel wiet)
GODVERquote:Op woensdag 11 december 2013 21:11 schreef LompeHork het volgende:
Sterker: ik rook dan zelfs wel een joint mee (mits enkel wiet)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |