Ik heb nog een halfje van gister naast me liggen, maar moet nog even langs werk en wat boodschappen doen, dus die gaat pas aan als ik naderhand op de trein sta te wachtenquote:Op woensdag 11 december 2013 11:39 schreef AssiMar. het volgende:
Wie is er nu een joint aan het roken???![]()
Daarom: ergens een chille grote ruime coffeeshop in Amsterdamquote:Op woensdag 11 december 2013 12:55 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ik vond het echt kut. Kon niet lekker zitten haha.
Amsterdam is helemaal prima voor mij.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom: ergens een chille grote ruime coffeeshop in Amsterdam
Omdat we vorige keer al Utrecht hebben gedaan en Amsterdam ook beter bereikbaar is voor andere mensen die vorige keer niet konden komen vanwege de afstand.quote:Op woensdag 11 december 2013 12:57 schreef Ro-ald het volgende:
Waarom gewoon niet centrum van Utrecht?
Wie komen er allemaal? Volgens mij is van de mensen die bij de vorige meet waren nog maar een kwart over ofzoquote:Op woensdag 11 december 2013 12:57 schreef Amarantha het volgende:
[..]
JA MEET! Kom met goede ideeënIk ga vanavond even een stukje in de OP plaatsen, aangezien het alweer een half jaar terug is
Super superquote:Op woensdag 11 december 2013 12:59 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Amsterdam is helemaal prima voor mij.
We zien wel tochquote:Op woensdag 11 december 2013 13:00 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Wie komen er allemaal? Volgens mij is van de mensen die bij de vorige meet waren nog maar een kwart over ofzo
Ik heb wel een koffer waar die smurf in pastquote:Op woensdag 11 december 2013 13:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Super super
Ik vind het in een coffeeshop doen ook echt geen slecht idee.
Stonermeet in coffeeshop is gewoon logisch, en genoeg chille coffeeshops die groepen toelaten waar je gewoon lekker kunt blowen en chillen. Sommige shops hebben er ook nog een café naast zitten waar je kunt blowen als we meer ruimte nodig hebben.
Klojo is inmiddels ook 18 en alleen als Unscrewed ook wou komen dan moeten we iets vinden om hem maar naar binnen te loodsen, en anders heeftie pech
Vas moet dan maar een leuke uitzoekenquote:Op woensdag 11 december 2013 13:02 schreef Moira. het volgende:
En voor een coffeeshop is het ook wel chill dat het niet uitmaakt wat voor weer het iskunnen we ook doen als er sneeuw buiten ligt in principe
Ja klopt. En kunnen dan ook nog even stoned door het centrum lopen. Altijd leuk.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:01 schreef Moira. het volgende:
[..]
Super super
Ik vind het in een coffeeshop doen ook echt geen slecht idee.
Stonermeet in coffeeshop is gewoon logisch, en genoeg chille coffeeshops die groepen toelaten waar je gewoon lekker kunt blowen en chillen. Sommige shops hebben er ook nog een café naast zitten waar je kunt blowen als we meer ruimte nodig hebben.
Klojo is inmiddels ook 18 en alleen als Unscrewed ook wou komen dan moeten we iets vinden om hem maar naar binnen te loodsen, en anders heeftie pech
iddquote:Op woensdag 11 december 2013 13:04 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Vas moet dan maar een leuke uitzoeken
ik weet nog wel een shop, vlakbij de walle, waar je lekker kan roken plus gewoon bier kan drinken!quote:Op woensdag 11 december 2013 12:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Daarom: ergens een chille grote ruime coffeeshop in Amsterdam
Nicequote:Op woensdag 11 december 2013 13:10 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
ik weet nog wel een shop, vlakbij de walle, waar je lekker kan roken plus gewoon bier kan drinken!
baasquote:Op woensdag 11 december 2013 13:10 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik zal ook eens een kindfoto van mezelf zoeken. Ik was wel fucking ghetto, altijd onder de wondjes.
Jaa denk het wel, ben er 2x geweest ofzo, maar wel me eigen hasj meegenomen. is echt zo een toerristenshop, dus die zijn wel grote groepen gewend. zal de naam van die shop wel ff regelen vanavond!quote:Op woensdag 11 december 2013 13:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
NiceIs daar ruimte voor ongeveer 15-25 mensen? (naast de normale coffeeshop bezoekers)
quote:Op woensdag 11 december 2013 13:15 schreef E.B.A.H. het volgende:
Ik ben geen shopchiller dus zou het niet wetenVraag het wel aan een maatje die wel regelmatig in shoppa's hangt.
baasjesquote:Op woensdag 11 december 2013 13:19 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
Jaa denk het wel, ben er 2x geweest ofzo, maar wel me eigen hasj meegenomen. is echt zo een toerristenshop, dus die zijn wel grote groepen gewend. zal de naam van die shop wel ff regelen vanavond!
sowieso ken je altijd naar get down op het leidse plein, ook wel een toeristenshop, maar zat ruimte.quote:
Dit zal wel chill zijn inderdaad.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:10 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
ik weet nog wel een shop, vlakbij de walle, waar je lekker kan roken plus gewoon bier kan drinken!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |