Geniaal filmpjequote:
quote:Op woensdag 11 december 2013 02:29 schreef Viro het volgende:
Ik weet ook niet wat er aan de hand is, post vanaf september mee in stoners-reeks. Soms posten inderdaad users uit grtd (nieuwe jong) hier, maar die zijn ook weer snel weg. Zelf ben ik ook niet 24/7 stoned maar snap wel dat er users zijn die het reeks zo "puur" mogelijk willen hebben/houden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op woensdag 11 december 2013 02:34 schreef klawie het volgende:
[..]
Mooi weer dat duurt nog heel lang
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."I came here to smoke bubblegum and kick ass. Unfortunately I'm out of bubblegum."
Moet iemand met een eigen huis zich aanbieden of een shop meetquote:Op woensdag 11 december 2013 02:38 schreef klawie het volgende:
[..]
Kunnen we niet een wintermeet doen
Heel duidelijk, snap jouw standpunt. En het laatste vind ik ook, beetje kennis kan geen kwaad.quote:Op woensdag 11 december 2013 02:35 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Het gaat mij er echt niet om dat je 24/7 blowt maar als je nooit een joint aanraakt dan zie ik echt niet in wat je in een stonertopic doet. Net als dat ik niet in een SC reageer wat niet mijn ding is of wat ik amper doe (zoals voetbal etc.). Ik weet dat je geen mensen mag uitsluiten in een reeks en dat zal ik ook echt niet doen maar ik wil wel gewoon mijn mening geven. Was eerst 90% een stoner hier is dat nu nog maar 35% volgens mij. Met stoner bedoel ik nogmaals echt niet dat je elke dag of elke week blowt maar een beetje kennis van wiet/hasj is alleen al fijn
quote:Op woensdag 11 december 2013 02:42 schreef Viro het volgende:
[..]
Heel duidelijk, snap jouw standpunt. En het laatste vind ik ook, beetje kennis kan geen kwaad.
Ik ben voor een shop meetquote:Op woensdag 11 december 2013 02:39 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Moet iemand met een eigen huis zich aanbieden of een shop meet
Jij moet hpofd stoner wordenquote:Op woensdag 11 december 2013 02:41 schreef Amarantha het volgende:
Nu heb ik er wel genoeg over gezegd
Nee hoofd stoner van deze reeks is Moira. Zij is de oprichter van deze reeksquote:
Porren we haar morgen aanquote:Op woensdag 11 december 2013 02:45 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee hoofd stoner van deze reeks is Moira. Zij is de oprichter van deze reeks
Mee eensquote:Op woensdag 11 december 2013 02:48 schreef Amarantha het volgende:
We moeten gewoon zeer binnenkort plannen maken voor een wintermeeting
Stoned rondsnuffelen in r&p, nws, onz of oud is ook lachenquote:Op woensdag 11 december 2013 02:47 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Nog een wietje en dan maar rondsnuffelen in BNW...
Komt wel goed, als er serieuze plannen komen (ik ga één deze dagen wel even bezig met opzetten van de volgende meeting) dan komen er vanzelf meer mensen die wel willen komenquote:Op woensdag 11 december 2013 02:51 schreef klawie het volgende:
[..]
Mee eens
Nu de rest nog overtuigen
R&P is mooi man als je stoned bentquote:Op woensdag 11 december 2013 02:52 schreef Viro het volgende:
[..]
Stoned rondsnuffelen in r&p, nws, onz of oud is ook lachen![]()
Trustequote:Op woensdag 11 december 2013 02:54 schreef Amarantha het volgende:
Nog een laatste peuk, rondneuzen in R&P en dan mijn oogjes sluiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |