Zonder de niet-stoners liep dit ook prima en zou het nog steeds wel doen.quote:Op woensdag 11 december 2013 01:42 schreef Snowbells het volgende:
Dan niet huilie doen. Ben er een beetje done mee, als niet-stoners er nu niet waren was dit topic allang dood.
Nou gr ik hoef hier de komende tijd niet meer te komen gr
Oh nee hoor absoluut niet maar mensen die nooit blowen of 2x in hun leven tja dat vind ik wel apart jaquote:Op woensdag 11 december 2013 01:55 schreef Ro-ald het volgende:
Moet je dan elke dag een aantal joints hebben gerookt om hier te mogen posten? Ik blow alleen nog af en toe in het weekend.
Ja en nee. Ene kant vind ik het niet erg maar aan de andere kant mis ik echt hoe het eerst was. Toen was dit echt een stoners/wiettopic. Toen ging jong dicht enz en nu is stoners toch een beetje overgenomen door mensen die nog nooit een joint hebben aangeraakt bij wijze vanquote:Op woensdag 11 december 2013 02:07 schreef Boy_Zonderman het volgende:
Hoi stonede mensjes!!!
Heb toch uit nieuwsgierigheid het heule topic doorgelezen.... maar zo erg isset toch niet? De stoners mentaliteit blijft toch doorschijnen?
Ik vond het zelf iets moeilijker... Toen ik ooit FOK! ontdekte waren er nog geen stoners!. Plus ik lurkte toen vooral in UVT, ik kende wiet al en was benieuwd naar andere drugs en dosering en uitwerking etc.quote:Op woensdag 11 december 2013 02:09 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja en nee. Ene kant vind ik het niet erg maar aan de andere kant mis ik echt hoe het eerst was. Toen was dit echt een stoners/wiettopic. Toen ging Jong dicht enz en nu is stoners toch een beetje overgenomen door mensen die nog nooit een joint hebben aangeraakt bij wijze van
Die posten hier toch nietquote:Op woensdag 11 december 2013 02:11 schreef Amarantha het volgende:
En als ik dan een meeting in de shop wil houden dan voelen de 16 jarigen zich buiten gesloten!
Jewel.quote:
Je had 11 maand terug stoners moeten ontdekken. 24/7 stonerpraat hierquote:Op woensdag 11 december 2013 02:15 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Ik vond het zelf iets moeilijker... Toen ik ooit FOK! ontdekte waren er nog geen stoners!. Plus ik lurkte toen vooral in UVT, ik kende wiet al en was benieuwd naar andere drugs en dosering en uitwerking etc.
Maar sinds een half jaartje ongeveer heb ik FOK weer opnieuw leren kennen (met een tussenpoos van drie jaartjes ofzo...), en jullie waren er gewoon. Soms mis ik wel die diepe stonede praatjes maar het is hier geen ONZ SC of Coffeeshop in UVT.
Dus....
Die smokkel je gewoon mee naar binnen al komt er een hele groepquote:Op woensdag 11 december 2013 02:19 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Jewel.
En er zitten wel mensen bij zoals Uns die echt wel een smoker zijn (waren) maar gek genoeg gaan die niet huilen als de 18 plussers in de shop willen gaan chillen. De blowende 16 jarigen kunnen er niet mee zitten en de 16 jarigen die amper tot niet blowen die gaan er van huilen. Hmm haha
Ik weets.... Its the fear of missing out!quote:Op woensdag 11 december 2013 02:20 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Je had 11 maand terug stoners moeten ontdekken. 24/7 stonerpraat hier
Enige opties zijn: Iemand met een eigen huis, met mooi weer in een park of de shopquote:Op woensdag 11 december 2013 02:23 schreef klawie het volgende:
[..]
Die smokkel je gewoon mee naar binnen al komt er een hele groep
Laat de andere met een oplossing komen komen ze daar niet mee hebben ze pech
Haha zoveel random berichtjes toen die echt te mooi waren. Heb me kapot gelachen in begin tijd van deze reeksquote:Op woensdag 11 december 2013 02:23 schreef Boy_Zonderman het volgende:
[..]
Ik weets.... Its the fear of missing out!
Dat ik ook echt sommige dingen mis zoals:!!11!!!@#$!@einz!!1221!!ROFLCOPTER!!11$$^$#5@#
In pta wordt er dan een meeting manger gemaakt miss is dat handig dat dat hier ook gebeurd en dan is het meeste stemmen gelden en anders heb je gewoon pechquote:Op woensdag 11 december 2013 02:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Enige opties zijn: Iemand met een eigen huis, met mooi weer in een park of de shop
Werd ook gedaan bij vorige meeting, werkte idd wel goed. Maar ik denk dat de aankomende meeting gewoon weer in een park wordt met mooi weerquote:Op woensdag 11 december 2013 02:27 schreef klawie het volgende:
[..]
In pta wordt er dan een meeting manger gemaakt miss is dat handig dat dat hier ook gebeurd en dan is het meeste stemmen gelden en anders heb je gewoon pech
Mooi weer dat duurt nog heel langquote:Op woensdag 11 december 2013 02:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Werd ook gedaan bij vorige meeting, werkte idd wel goed. Maar ik denk dat de aankomende meeting gewoon weer in een park wordt met mooi weer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |