Als ik boodschappen ga doen ga ik meestal effe een paar rondjes bowlen. Zou me een fortuin kosten op deze manier :pquote:Op woensdag 11 december 2013 14:56 schreef Studeur het volgende:
[..]
met zn 4ren of meer is t niet zo duur p.p.
Jebus.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:51 schreef Studeur het volgende:
34,50 per baan per uur op vrijdagavond
Jezus wat duur
Laatste keer dat ik daar ben geweest was het iets van 8 euro.
zo?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:57 schreef Dven het volgende:
[..]
Als ik boodschappen ga doen ga ik meestal effe een paar rondjes bowlen. Zou me een fortuin kosten op deze manier :p
In deze tijd van bezuinigen allicht geen slecht ideequote:
Whehe nature.quote:Op woensdag 11 december 2013 15:16 schreef Studeur het volgende:
Hond van iemand uit de buurt heeft de kat van de buurvrouw doodgebeten
Waarom moet ik altijd lachen om dit soort dingen![]()
![]()
Het was wel een kat die altijd honden en mensen aanviel om het wat minder erg te maken voor mensen die mij nu haten.
Doe gewoon een goede neukbeurt voor 2 maanden ofzoquote:Op woensdag 11 december 2013 14:38 schreef Studeur het volgende:
Verdomme heb echt hulp nodig.
Vrijdag wil ik iets origineels verzinnen om te doen met mn vriendin omdat we 2 maanden hebben. Kan echt niks bedenken want niks is origineel wat ik bedenkT liefst wil ik iets in Amsterdam gaan doen en t mag wat kosten, max 80 euro ofzo.
Wel veel mensen zegt maatje. Hij zegt dat we 420 cafe kunnen proberen. Misschien even bellen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:10 schreef Moira. het volgende:
[..]
NiceIs daar ruimte voor ongeveer 15-25 mensen? (naast de normale coffeeshop bezoekers)
Ja bellen van tevoren is sowieso wel een goed plan, had ik ook al in gedachtequote:Op woensdag 11 december 2013 16:12 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Wel veel mensen zegt maatje. Hij zegt dat we 420 cafe kunnen proberen. Misschien even bellen.
Als stoner is 420 toch wel te onthouden.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:13 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ja bellen van tevoren is sowieso wel een goed plan, had ik ook al in gedachte
Nu allemaal even 420 café in Amsterdam onthouden als potentiele meetplaats
BLAZE IT FAGITquote:Op woensdag 11 december 2013 16:16 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als stoner is 420 toch wel te onthouden.
Ik ook, maar ik moet maar stoppen want moet over een half uur weer normaal functioneren (spullen pakken - niks vergeten - en de trein halen)quote:
Ik moet ook altijd dubbelchecken of ik alles wel heb.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:26 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ook, maar ik moet maar stoppen want moet over een half uur weer normaal functioneren (spullen pakken - niks vergeten - en de trein halen)
Zo tering herkenbaarquote:Op woensdag 11 december 2013 16:30 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd dubbelchecken of ik alles wel heb.
Vaak genoeg gehad dat ik iets vergat en daardoor een trein heb gemist.
Altijd oordopjes in en een boek lezen.quote:Op woensdag 11 december 2013 16:31 schreef Moira. het volgende:
Straks ook echt spits dus zit ik daar niet chill te zitten in de treinIk ben niet altijd even slim
Maar ik ben m'n ipod kwijtquote:Op woensdag 11 december 2013 16:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Altijd oordopjes in en een boek lezen.![]()
Stinken naar wietdampen en je om de 2 minuten afvragen of degene naast je het ook kan ruiken.
Zo herkenbaarquote:Op woensdag 11 december 2013 16:34 schreef Sardu het volgende:
[..]
Altijd oordopjes in en een boek lezen.![]()
Stinken naar wietdampen en je om de 2 minuten afvragen of degene naast je het ook kan ruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |