Ga denk ik om 16:00 naar de stad even wiet halen.quote:Op woensdag 11 december 2013 13:36 schreef Moira. het volgende:
Ik moet eigenlijk de deur uit maar geen zin
Dat is altijd een legitieme reden om de deur uit te gaan jaquote:Op woensdag 11 december 2013 13:39 schreef Ro-ald het volgende:
[..]
Ga denk ik om 16:00 naar de stad even wiet halen.
Heb ik wel weer even zin in.
Nog beterquote:Op woensdag 11 december 2013 13:40 schreef Ro-ald het volgende:
Oh nee daar hoef ik niet voor naar de stad.
Kan ook even iemand berichten.
Ja toch maar meestal haal ik wel liever gewoon bij de shop.quote:
Zoals ik de laatste keer ook zo lekker aanwezig was.quote:
ahhhquote:Op woensdag 11 december 2013 14:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
Zoals ik de laatste keer ook zo lekker aanwezig was.
How's you doin' murryboi?quote:
Moe.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
ach, highrollaz keer rollin'
hoest met jou dan?
Gast. Twee maanden. Geef haar een goede beurt en ga weer over op de orde van de dag.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:38 schreef Studeur het volgende:
Verdomme heb echt hulp nodig.
Vrijdag wil ik iets origineels verzinnen om te doen met mn vriendin omdat we 2 maanden hebben. Kan echt niks bedenken want niks is origineel wat ik bedenkT liefst wil ik iets in Amsterdam gaan doen en t mag wat kosten, max 80 euro ofzo.
ahh koffie, goed idee.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Moe.![]()
Was weer een slopend weekend met wat hulpmiddelen en had zondagavond een date die ik sorta was vergeten.![]()
Nu maar een beetje wiet uit de cruncher kloppen en na een bak koffie eens zien of ik nog tijgerbrood met een knapperig korstje kan scoren.
dit wel ja.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:41 schreef Dven het volgende:
[..]
Gast. Twee maanden. Geef haar een goede beurt en ga weer over op de orde van de dag.
Ik snap ook niet dat je zo'n big deal maakt van 2 maanden. Als ik een beetje mijn best doe lukt het me nog om een keutel 2 maanden binnen te houden.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:38 schreef Studeur het volgende:
Vrijdag wil ik iets origineels verzinnen om te doen met mn vriendin omdat we 2 maanden hebben. Kan echt niks bedenken want niks is origineel wat ik bedenkT liefst wil ik iets in Amsterdam gaan doen en t mag wat kosten, max 80 euro ofzo.
Zo moeilijk was t dus toch niet.quote:
ga naar de dierentuin, aapjes kijken ditdatquote:Op woensdag 11 december 2013 14:38 schreef Studeur het volgende:
Ja dat wou ik eerst doen maar artis is dicht op vrijdagavondquote:Op woensdag 11 december 2013 14:51 schreef Typisch het volgende:
[..]
ga naar de dierentuin, aapjes kijken ditdat
kun je ook nog uiteten
Waarom persé op vrijdagavond?quote:Op woensdag 11 december 2013 14:52 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ja dat wou ik eerst doen maar artis is dicht op vrijdagavond
Serieusquote:Op woensdag 11 december 2013 14:51 schreef Studeur het volgende:
34,50 per baan per uur op vrijdagavond
Jezus wat duur
Laatste keer dat ik daar ben geweest was het iets van 8 euro.
met zn 4ren of meer is t niet zo duur p.p.quote:Op woensdag 11 december 2013 14:55 schreef Dven het volgende:
[..]
SerieusJe moet bijna rijk zijn om te kunnen bowlen dus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |