SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heeft FOK!verkiring met Klojo120
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:15 schreef Studeur het volgende:
Mensen kom eens gezellig doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee ik ben geen dokterquote:Op donderdag 12 december 2013 14:54 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik heb een lui oog. Denk dat links nu -1 is en rechts -2. Kan ik dat laseren? En is dat duur
Ik ben er niet bij als het in een shop is, ik wordt 17 in februariquote:Op donderdag 12 december 2013 15:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wanneer wordt krul 18 dan? Als dat bijv in februari is kunnen we ook de meet daarna doen.
Een meet is geen meet zonder krul cupcakes
Dat kan, maar is nog niet echt noodzakelijk. En zolang het niet noodzakelijk is gaat je zorgverzekeraar daar niks voor mee betalen.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:54 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
Ik heb een lui oog. Denk dat links nu -1 is en rechts -2. Kan ik dat laseren? En is dat duur
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij als het in een shop is, ik wordt 17 in februari
Ohja, hehequote:Op donderdag 12 december 2013 16:29 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik ben er niet bij als het in een shop is, ik wordt 17 in februari
Ik hoop dat ik ook snel op de wachtlijst magquote:Op donderdag 12 december 2013 15:23 schreef Moira. het volgende:
[..]
Mmm, naar.
Volgens mij heeft mijn vader dezelfde operatie ondergaan aan z'n hoornvlies en het zicht met z'n ene oog is nu van 20% naar 80%Ging allemaal prima enzo. Binnenkort gaat hij z'n 2e oog doen
hee kom jij ook eens op tcquote:Op donderdag 12 december 2013 16:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik hoop dat ik ook snel op de wachtlijst mag
Laat me ik ben ziekjesquote:Op donderdag 12 december 2013 16:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat kan, maar is nog niet echt noodzakelijk. En zolang het niet noodzakelijk is gaat je zorgverzekeraar daar niks voor mee betalen.
[..]
ditquote:Op donderdag 12 december 2013 16:30 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ohja, hehe
Nja we zien wel hoe of wat.
Beter kijken we allemaal Mur lief aan
I know maar tochquote:Op donderdag 12 december 2013 16:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
dat is nog geen excuust om zonder redent ergens een t achter te plakkent
beterschap ditdat
Goed we zijn ondertussen exclusief. Of nouja dat waren we blijkbaar vanaf het begin al maar nu ook echt uitgesprokenquote:
Staat de naaimachine al klaar om je kleren aan te passen?quote:Op donderdag 12 december 2013 16:46 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Goed we zijn ondertussen exclusief. Of nouja dat waren we blijkbaar vanaf het begin al maar nu ook echt uitgesproken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Doen we toch wel goed voor een stel autistenquote:Op donderdag 12 december 2013 16:47 schreef FL_Freak het volgende:
heuh iedereen hier vriendjes en vriendinnetjes.
quote:Op donderdag 12 december 2013 16:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Staat de naaimachine al klaar om je kleren aan te passen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
nee hoorquote:Op donderdag 12 december 2013 16:47 schreef FL_Freak het volgende:
heuh iedereen hier vriendjes en vriendinnetjes.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |