Ik ga op z'n minst voor de krul kutcakes.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:19 schreef Amarantha het volgende:
Ik ga er verdomme vanuit dat er sowieso 10 mensen komen![]()
Krul is nog geen 18quote:Op donderdag 12 december 2013 15:20 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ga op z'n minst voor de krul kutcakes.
Kan ze toch wel even bezorgen.quote:
Hoogst waarschijnlijk Amsterdam shop chillenquote:
...dus dan kunnen mensen onder de 18 niet mee naar de meet? :cquote:Op donderdag 12 december 2013 15:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoogst waarschijnlijk Amsterdam shop chillenTenzij iemand op korte termijn met een beter idee komt
Klopt.. helaas maar het is voor stoners best logisch om in een coffeeshop af te spreken, sorryquote:Op donderdag 12 december 2013 15:22 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
...dus dan kunnen mensen onder de 18 niet mee naar de meet? :c
Als het maar in Amsterdam is. Ik wil samen met een dronken Mur en Mono een travestiethoer vernederen onder luid gebrul.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoogst waarschijnlijk Amsterdam shop chillenTenzij iemand op korte termijn met een beter idee komt
HNNNNNNNGGGGGquote:Op donderdag 12 december 2013 15:23 schreef Sardu het volgende:
[..]
Als het maar in Amsterdam is. Ik wil samen met een dronken Mur en Monp een travestiethoer vernederen onder luid gebrul.
Mmm, naar.quote:Op donderdag 12 december 2013 14:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nope heb een afwijking aan mijn hoornvlies waardoor ik absoluut niet mag laseren. Aardig zuur met -6Plus mijn ogen worden steeds slechter (zie nu met lenzen 40% met links en 80% met rechts) en ik moet binnen 10 jaar sowieso een dubbele hoornvliestransplantatie.
Uh. Oké naja zal wel x)quote:Op donderdag 12 december 2013 15:23 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Klopt.. helaas maar het is voor stoners best logisch om in een coffeeshop af te spreken, sorry![]()
Wanneer wordt krul 18 dan? Als dat bijv in februari is kunnen we ook de meet daarna doen.quote:
Ja sorry dude, of je moet zelf iets beters weten als het sneeuwt en vriest buitenquote:
Gewoon je overtuigende 21-jaars gezicht opzetten en niks aan de hand toch.quote:
Hmm na Februari kunnen we ook wachtten tot Juni tot we weer in het park kunnen zittenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:25 schreef Moira. het volgende:
[..]
Wanneer wordt krul 18 dan? Als dat bijv in februari is kunnen we ook de meet daarna doen.
Een meet is geen meet zonder krul cupcakes
Maar daar zit toch weer 4 maanden tussenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:26 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm na Februari kunnen we ook wachtten tot Juni tot we weer in het park kunnen zitten
Hmm, blowkroegen hier zijn ook 18+quote:Op donderdag 12 december 2013 15:26 schreef Moira. het volgende:
Nouja als er ergens bijvoorbeeld zo'n cafeetje naast de shop zit, waar je dus mag blowen maar ook bier kunt halen enzo, dan mogen mensen onder de 18 er wss wel naar binnen en kunnen wij gewoon lekker blowen
Nee, is coolquote:Op donderdag 12 december 2013 15:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja sorry dude, of je moet zelf iets beters weten als het sneeuwt en vriest buiten
oh njaquote:Op donderdag 12 december 2013 15:27 schreef Sardu het volgende:
[..]
Hmm, blowkroegen hier zijn ook 18+
Coffeeshop is wel een logische plek jaquote:Op donderdag 12 december 2013 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik vind het ook wel 'lullig' voor Krul en Uns hoor maar kom op.. Het is niet alsof we daarna nooit meer meeten. Ik wil sowieso in de zomer weer in het park meeten. Maar met dit weer is er zo snel niks beters en voor blowers is de coffeeshop nou eenmaal een handige plek, I'm sorry.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |