kloptquote:Op donderdag 12 december 2013 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaMaar bijv moir is een luie hoer.
die gaat niet naar buiten.
Soms even de dames naar buiten gooien om te grazen kan geen kwaad.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaMaar bijv moir is een luie hoer.
die gaat niet naar buiten.
Maar is die joint niet fucking smerig als je er zo lang over doet? Ik vind een joint een nacht in de asbak leggen soms al viesquote:
hahahaquote:Op donderdag 12 december 2013 15:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Soms even de dames naar buiten gooien om te grazen kan geen kwaad.
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:39 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Soms even de dames naar buiten gooien om te grazen kan geen kwaad.
Grapje tochquote:
Boeiend, hij werkt elke keer weer na 3 hijsjesquote:Op donderdag 12 december 2013 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar is die joint niet fucking smerig als je er zo lang over doet? Ik vind een joint een nacht in de asbak leggen soms al vies
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar vind 't ook prima als je de rest buiten laat roken hoor
Dan moet je 'm ook niet ín de asbak leggen maar ernaastquote:Op donderdag 12 december 2013 15:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar is die joint niet fucking smerig als je er zo lang over doet? Ik vind een joint een nacht in de asbak leggen soms al vies
Hahaquote:Op donderdag 12 december 2013 15:41 schreef Studeur het volgende:
[..]
Boeiend, hij werkt elke keer weer na 3 hijsjes
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Maar vind 't ook prima als je de rest buiten laat roken hoor
Maar een week lang elke keer de zelfde aansteken?quote:Op donderdag 12 december 2013 15:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan moet je 'm ook niet ín de asbak leggen maar ernaastJe laat hem even in de asbak liggen zolang hij nog brandt en als hij dan uit is leg je 'm er gewoon naast. Dan kun je hem de dag erna gewoon weer opsteken zoals je anders ook zou doen als hij uit gaat
Da's wel onbeskoftquote:Op donderdag 12 december 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
[..]tief jou dan echt gewoon van t balkon
![]()
Godver, vorige keer een vriendin van me al bij kop en kont gepakt en echt op het balkon geflikkerd.die dacht dat ik een grapje maakte en bleef gewoon zitten roken.
Ja weet niet, ik doe er hoog uit 3x over als ik elke keer maar een paar hijsjes neemquote:Op donderdag 12 december 2013 15:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Maar een week lang elke keer de zelfde aansteken?
De as eruit rollen en jonko dicht draaien helpt ook met de smaak behouden en de stank verminderen. Tabak zal wel scherper zijn met de dag.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan moet je 'm ook niet ín de asbak leggen maar ernaastJe laat hem even in de asbak liggen zolang hij nog brandt en als hij dan uit is leg je 'm er gewoon naast. Dan kun je hem de dag erna gewoon weer opsteken zoals je anders ook zou doen als hij uit gaat
Ik ga zo een joint roken waar ik gisteren aan begonnen was. Moet m wel eerst afmaken.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:42 schreef Moira. het volgende:
Maar net ook een jointje gerookt waarmee gister al begonnen was
Zo herkenbaar.. Bij ons mag je in de weggeef niet roken. Kwam er een meisje langs met haar kinderen, dat meisje is al 8 jaar bevriend met de groep hier en heeft ook in vorige panden gewoond, maar goed die ging daar roken. Dus ik zeg nee dat mag niet ga even bij de plee ofzo staan.. denk ze ook dat ik een grapje maak en blijft ze ook gewoon doodleuk staan. Zelfs nadat een andere huisgenoot er nog wat van zei. Ja zei ze maar ik moet mijn kinderen in de gaten houden, ja fuck ga dan niet roken!quote:Op donderdag 12 december 2013 15:41 schreef Murdera het volgende:
Godver, vorige keer een vriendin van me al bij kop en kont gepakt en echt op het balkon geflikkerd.die dacht dat ik een grapje maakte en bleef gewoon zitten roken.
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ga zo een joint roken waar ik gisteren aan begonnen was. Moet m wel eerst afmaken.
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:43 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik ga zo een joint roken waar ik gisteren aan begonnen was. Moet m wel eerst afmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |