Nah, niet lullig voelen, I know. En ik begrijp het ook wel.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:28 schreef Amarantha het volgende:
Ik voel me nu een beetje lulligWant ik mag je echt hoor
Komt goedquote:Op donderdag 12 december 2013 15:30 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nah, niet lullig voelen, I know. En ik begrijp het ook wel.
Volgende keer beter toch?
Tijd zat
Doen doenquote:Op donderdag 12 december 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
mjah beetje bummer dat bij mij niet binnen blowen en roken. zit er aan te denken om die regel misschien voor 1 meer af te schaffen, maar weet nog niet zeker.
Zou wel chill zijn, maarja, jouw osso, jouw regels.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
mjah beetje bummer dat bij mij niet binnen blowen en roken. zit er aan te denken om die regel misschien voor 1 meer af te schaffen, maar weet nog niet zeker.
Gewoon 1 weekendje dat je huis naar wiet ruiktquote:Op donderdag 12 december 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
Ik kom binnenkort wel een trailperiode opzetten en kijken hoe dat bevalt.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:31 schreef Murdera het volgende:
Dit is zo fucking herkenbaarquote:Op donderdag 12 december 2013 15:32 schreef Studeur het volgende:
Troep hier wordt steeds erger, het is al lastig om nog ruimte te maken op tafel of om een stap te zetten. Eigenlijk hou ik wel van al die bergen troep om me heen, lekker knus.
Ik heb een overhemd gekocht bij de Bristol met 50% korting en hij is swag.quote:
quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:32 schreef Moira. het volgende:
[..]
Gewoon 1 weekendje dat je huis naar wiet ruikt![]()
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:32 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kom binnenkort wel een trailperiode opzetten en kijken hoe dat bevalt.
Deze manquote:Op donderdag 12 december 2013 15:32 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Zou wel chill zijn, maarja, jouw osso, jouw regels.
Als ik in de fuck-it mood ben, zoals meestal, is dat te zien aan de enorme teringzooi omdat ik dan geen zin hem om op te ruimen. Inmiddels al 7 dagen.quote:Op donderdag 12 december 2013 15:35 schreef Unscrewed het volgende:
Ik merk dat mijn kamer een reflectie is op mijn mood. Als ik lekker in mijn vel zit, is alles netjes.. maar als ik me rot voel, dan is mijn kamer een enorme rotzooi.
quote:
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:37 schreef Sardu het volgende:
Wie maakt van Veer even heel snel een stoner?
hahaquote:Op donderdag 12 december 2013 15:35 schreef Amarantha het volgende:
Als het echt moet wil ik zelfs wel buiten smoken hoor Mur..Alles voor een leuke dag met de stoners
Ik ben ook lui maar achquote:Op donderdag 12 december 2013 15:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
hahaMaar bijv moir is een luie hoer.
die gaat niet naar buiten.
Klopt kloptquote:Op donderdag 12 december 2013 15:35 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik heb een overhemd gekocht bij de Bristol met 50% korting en hij is swag.
quote:Op donderdag 12 december 2013 15:38 schreef Studeur het volgende:
Doe al meer dan een week met dezelfde joint
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |