je moeder rolde de berg af dus bel d'r even op om te vragen hoe het met haar gaatquote:
Nee, maar naar Groningen treinen voor twee uurtjes chillen is ook wat overdreven.quote:
Kortingskaartquote:Op donderdag 12 december 2013 01:34 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb geen geld om te chillen in Groningen. Andere keer
quote:
wow iedereen zit vandaag je moeder grappen tegen mij te maken 2wat is ditquote:Op donderdag 12 december 2013 01:35 schreef Moira. het volgende:
[..]
je moeder rolde de berg af dus bel d'r even op om te vragen hoe het met haar gaat
true truequote:Op donderdag 12 december 2013 01:36 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Nee, maar naar Groningen treinen voor twee uurtjes chillen is ook wat overdreven.
wiwa is die enige baas die dat kan jeweetquote:Op donderdag 12 december 2013 01:37 schreef Klojo120 het volgende:
[..]
wow iedereen zit vandaag je moeder grappen tegen mij te maken 2wat is dit
Weekend en maandag ben ik vrij. Dus tussen vrijdag 6 en maandag half 11 ben ik beschikbaar.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:35 schreef Moira. het volgende:
Ug, welke dagen/avonden kan jij dan?
Hmm zondagavond is ook wel een goede optie danquote:Op donderdag 12 december 2013 01:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Weekend en maandag ben ik vrij. Dus tussen vrijdag 6 en maandag half 11 ben ik beschikbaar.
Saaie kantoorpik die ik ben.
Jij hebt tenminste werk. Ik word overal afgewezen want te oud/jong of overgekwalificeerdquote:Op donderdag 12 december 2013 01:38 schreef Ugjerke het volgende:
[..]
Weekend en maandag ben ik vrij. Dus tussen vrijdag 6 en maandag half 11 ben ik beschikbaar.
Saaie kantoorpik die ik ben.
Zekers.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:40 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hmm zondagavond is ook wel een goede optie dan
zie editquote:
Allemaal maandag vrij, wat een feest.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
zie edit
Gibson ff gedm't of het hem ook uitkomt, hebben we zondagavond een minimeet met 4 personen
Maar denk niet dat die nog online is vanavond hehe
Ja was supertof. Heb het erg naar mijn zin gehad.quote:Op donderdag 12 december 2013 01:39 schreef Moira. het volgende:
hoe was het trouwens?
endanenhellegetetter enne gezeik en dar wor ik zo muug van zeg haje
quote:Op donderdag 12 december 2013 01:45 schreef Viro het volgende:
[..]
Eey vergelijk het topic niet met jouw onderbroekje
tough struggles broquote:Op donderdag 12 december 2013 01:40 schreef Viro het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste werk. Ik word overal afgewezen want te oud/jong of overgekwalificeerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |