Oh fijn, hij is niet alleen Joods, hij gaat ook nog branden in de Hel.quote:
Gezelligquote:Op donderdag 12 december 2013 16:52 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Oh fijn, hij is niet alleen Joods, hij gaat ook nog branden in de Hel.
Oh whoa, heftig. Kan je die operatie niet nu ondergaan dan, of wil je dat zelf nog niet?quote:Op donderdag 12 december 2013 14:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Nope heb een afwijking aan mijn hoornvlies waardoor ik absoluut niet mag laseren. Aardig zuur met -6Plus mijn ogen worden steeds slechter (zie nu met lenzen 40% met links en 80% met rechts) en ik moet binnen 10 jaar sowieso een dubbele hoornvliestransplantatie.
Het is nog niet ernstig genoeg dus ik kom niet op de wachtlijst.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:38 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Oh whoa, heftig. Kan je die operatie niet nu ondergaan dan, of wil je dat zelf nog niet?
Je kan het altijd in andere landen proberen.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:39 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het is nog niet ernstig genoeg dus ik kom niet op de wachtlijst.
Ik vertrouw dat niet zo het zijn toch mijn ogenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:42 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Je kan het altijd in andere landen proberen.
of ernstig genoeg makenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:42 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Je kan het altijd in andere landen proberen.
quote:
Ja begrijp ik. Turkije heeft wel 1 van de beste oogziekenhuizen op de wereld. :p Het is ook stukken goedkoper. Dunya Goz Hastanesi. Site is ook gewoon in het Nederlands.quote:Op donderdag 12 december 2013 17:44 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik vertrouw dat niet zo het zijn toch mijn ogen
oeee lekkerrr ik meloentheequote:Op donderdag 12 december 2013 19:25 schreef aadspagaat het volgende:
jaa gek, daarom ga ik deze zo ff bij me stick proberen![]()
[ afbeelding ]
aiit lekkerr!quote:Op donderdag 12 december 2013 19:27 schreef Channie83 het volgende:
[..]
oeee lekkerrr ik meloenthee
eerst douchen gtst en dan tjoepie timeeeeeeeeeeeee
aaaah godver moet je de kou in bahquote:Op donderdag 12 december 2013 19:28 schreef aadspagaat het volgende:
[..]
aiit lekkerr!
ik moet nu ff sigareten halentot laterssz
Ja maar om voor nazorg en andere complicaties nou steeds daar naar toe te vliefenquote:Op donderdag 12 december 2013 17:50 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Ja begrijp ik. Turkije heeft wel 1 van de beste oogziekenhuizen op de wereld. :p Het is ook stukken goedkoper. Dunya Goz Hastanesi. Site is ook gewoon in het Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |